Ämne: Dagens Fail!

  1. #4471
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Skrev igår om den satans kärringen som satt och glodde på mig hela tiden som hade svårt att gå. Så idag gick jag på bussen som var nästan full, sätter mig längst framme på ensits-sätet eftersom det i övrigt bara fanns en plats på tvåsits-platser kvar och den svenska normen säger att man ska sätta sig på tomma (heltomma) säten. Så på nästa hållplats går den jävla kärringen på, jag tänkte självklart visa att jag inte var någon bortskämt unge så jag reste mig och gick bak någon meter. Då går kärringen förbi mig och bak till en helt vanlig plats där det sitter en ungdom utanför en äldre dam (2-sits), kärringen står och tittar i någon minut tills hon harklar sig. Killen tittar upp och frågar tanten "Vill du ha platsen eller?". Hon svarar "Klart som fan jag vill, ha lite vett och res dig upp..". Jag sätter mig igen på min plats som f.ö. är den platsen där folk med gångsvårigheter så sitta och är lite småsur. Sen blev det självklart ett jävla liv när den trevliga gamla damen som satt innanför skulle ut från sin plats för att hoppa av. Då kläcker kärringen ur sig "Men för helvete, är du dum i huvudet? Ser du inte att jag har problem med att gå eller?".

    Fyfan vad sur jag blir!
    Kolla vad hon bor . Sen slänger du 123109841 tusen småkulor utanför hennes hus.

  2. #4472
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Skrev igår om den satans kärringen som satt och glodde på mig hela tiden som hade svårt att gå. Så idag gick jag på bussen som var nästan full, sätter mig längst framme på ensits-sätet eftersom det i övrigt bara fanns en plats på tvåsits-platser kvar och den svenska normen säger att man ska sätta sig på tomma (heltomma) säten. Så på nästa hållplats går den jävla kärringen på, jag tänkte självklart visa att jag inte var någon bortskämt unge så jag reste mig och gick bak någon meter. Då går kärringen förbi mig och bak till en helt vanlig plats där det sitter en ungdom utanför en äldre dam (2-sits), kärringen står och tittar i någon minut tills hon harklar sig. Killen tittar upp och frågar tanten "Vill du ha platsen eller?". Hon svarar "Klart som fan jag vill, ha lite vett och res dig upp..". Jag sätter mig igen på min plats som f.ö. är den platsen där folk med gångsvårigheter så sitta och är lite småsur. Sen blev det självklart ett jävla liv när den trevliga gamla damen som satt innanför skulle ut från sin plats för att hoppa av. Då kläcker kärringen ur sig "Men för helvete, är du dum i huvudet? Ser du inte att jag har problem med att gå eller?".

    Fyfan vad sur jag blir!
    När jag åkte till skolan imorse så satt det nån hypad pundarkärring i 50årsåldern på tvåmanssätet till höger om chauffören, hon sitter längst ut så sätet längst in är ledigt, finns f.ö en jävla massa andra platser i bussen. Efter några stationer går en äldre man på (ca 70 bast), han har en käpp och har uppenbarligen svårigheter och gå, han frågar tanten "kan jag få den här platsen?" och hon svarar med "NÄÄ JAG HAR HJÄRTFEL" och ler så han får gå bak och sätta sig, sen sitetr hon och kollar bak mot honom och ler, hon kunde minsann inte hoppa in ett säte heller, jävla pundar*****n kan gå och dö, att man kan vara så respektlös och idiotisk och ha en sån ful turkos jacka

  3. #4473
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ml65 Visa inlägg
    Kolla vad hon bor . Sen slänger du 123109841 tusen småkulor utanför hennes hus.
    Ska nog fan göra det så får kärringen veta att hon inte är så jävla speciell som hon tror. Hon tror för fan att hon äger världen..

    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    När jag åkte till skolan imorse så satt det nån hypad pundarkärring i 50årsåldern på tvåmanssätet till höger om chauffören, hon sitter längst ut så sätet längst in är ledigt, finns f.ö en jävla massa andra platser i bussen. Efter några stationer går en äldre man på (ca 70 bast), han har en käpp och har uppenbarligen svårigheter och gå, han frågar tanten "kan jag få den här platsen?" och hon svarar med "NÄÄ JAG HAR HJÄRTFEL" och ler så han får gå bak och sätta sig, sen sitetr hon och kollar bak mot honom och ler, hon kunde minsann inte hoppa in ett säte heller, jävla pundar*****n kan gå och dö, att man kan vara så respektlös och idiotisk och ha en sån ful turkos jacka
    Fyfan vilken jävla *****, jag hade inte bara gett den stackars mannen platsen, jag hade nog även hjälp honom av bussen och allting. Dock är jag uppväxt på landet, den hjälpsamheten finns knappt i Helsingborg, än mindre i större städer som Stockholm. Ful jacka, hur ful?

  4. #4474
    morsan tyckte att hennes blommor var viktigare än datorn...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #4475
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Upptäckte precis att jag snart har gjort 5000inlägg, fy fan. Vad mycket tid man måste spenderat här.

    Och nej för fan Rexxy jag vill inte nollställa räknaren xD

  6. #4476
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ska nog fan göra det så får kärringen veta att hon inte är så jävla speciell som hon tror. Hon tror för fan att hon äger världen..



    Fyfan vilken jävla *****, jag hade inte bara gett den stackars mannen platsen, jag hade nog även hjälp honom av bussen och allting. Dock är jag uppväxt på landet, den hjälpsamheten finns knappt i Helsingborg, än mindre i större städer som Stockholm. Ful jacka, hur ful?
    Ruttet jävla ful!

  7. #4477
    Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Valdemarsvik
    Inlägg
    244
    Gårdagens storm gjorde att en båt välte och bryggan gick sönder på jobbet, och att kryparns hydralpaket gick, så idag kom dom med en ny krypare som vi har fått låna

     


    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

  8. #4478
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Upptäckte precis att jag snart har gjort 5000inlägg, fy fan. Vad mycket tid man måste spenderat här.

    Och nej för fan Rexxy jag vill inte nollställa räknaren xD
    Nollställ! Jag har en hel del, trots att min blev nollställd.
    Edit: Vafan har jag blivit nollställd igen? Har gjort en bra bit över 1000 sen jag blev nollställd..

    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Ruttet jävla ful!
    Så pass, slit av hennes jacka och elda upp!

  9. #4479
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nollställ! Jag har en hel del, trots att min blev nollställd.
    Edit: Vafan har jag blivit nollställd igen? Har gjort en bra bit över 1000 sen jag blev nollställd..



    Så pass, slit av hennes jacka och elda upp!
    posthunterN^

  10. #4480

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    EDIT: är mamma och pappa som inte låter mig dra på konsert i helgen... skulle kommit hem i helgen (förvisso första gången på en månad) men sen så dök det upp ett tillfälle att dra på lars winnerbäck. skulle döda för att få se han.
    Dina föräldrar verkar vettiga tycker jag

  11. #4481
    ctrl+alt+delete -> Aktivitetshanteraren -> livet.exe -> avsluta process...

  12. #4482

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag har varit på winnerbäcks konsert 4 gånger, han är kung!
    FETT JÄVLA KUNG ÄR HAN! har varit på 2. är fan bland det grymmaste jag vet..
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Dina föräldrar verkar vettiga tycker jag
    men fuuuuuuu! tkr inte jag...

    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ctrl+alt+delete -> Aktivitetshanteraren -> livet.exe -> avsluta process...
    jag är på! vad är det som failar i ditt liv då?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #4483
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    FETT JÄVLA KUNG ÄR HAN! har varit på 2. är fan bland det grymmaste jag vet..

    men fuuuuuuu! tkr inte jag...



    jag är på! vad är det som failar i ditt liv då?
    hehe ja
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #4484

  15. #4485

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Han är bannad i 2 veckor *tjoho*
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #4486

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...cle13626336.ab

    brats......, vad mer behöver sägas?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #4487
    Min klasskompis får helt klart dagens fail, vilken pajas!
    Senast redigerat av Lutnaes^ den 2011-09-15 klockan 17:59.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  18. #4488
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Min klasskompis får helt klart dagens fail, vilken jävla pajas!
    Aja okej?
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  19. #4489
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Aja okej?
    Mm.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  20. #4490
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Mm.
    Du kanske ska förklara varför direkt istället för att folk ska behöva fråga dig -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #4491
    Hahaha, fyfan vad klockrent! Now thats funny!
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  22. #4492
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du kanske ska förklara varför direkt istället för att folk ska behöva fråga dig -.-
    Jag uppmanade inte folk att fortsätta undra i mitt första meddelande...
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  23. #4493

  24. #4494
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Jag uppmanade inte folk att fortsätta undra i mitt första meddelande...
    Klart som fan du gjorde eftersom du skrev som du gjorde


    ONT: FUUUUUUUUUUCK MYYYYYYYYY LIIIIIIIIIIIIIIIFEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag och några polare skulle precis beställa biljetter till Skrillexkonserten, ALLT ÄR SLUTSÅLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mitt liv är slut....... kommer dem inte med en till konsert så dör jag.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #4495

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Både morsan å syrran är alltid arg på mig
    Allt är tydligen mitt fel

  26. #4496
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du kanske ska förklara varför direkt istället för att folk ska behöva fråga dig -.-
    Attentionwhore kallas det. Det räcker inte med att skriva av sig utan man måste verkligen få folk intresserade. Hans inlägg längre ner "Jag uppmanade inte folk att fortsätta undra i mitt första meddelande..." är bara ett svagt försvar.

  27. #4497
    Dagens fail är ju att dom startat en "razzia" i partille där jag bor, dom har hyrt in två mc snutar, en enduro. Det är civilpoliser, vanliga poliser och til och med en helikopter med. Vafan, såg tre stycken som blev tagna på två min. Jag.stuntar@mnf blev tagen av en mc polis och en vanlig på sin kompis xps som gör runt 120. Han fick åka snutbil hem och 1500kr böter. En fyrhuling som sladdade runt, som även sladdade runt efter snuten snackat med han. Och en original moppe som blev tagen av en civilpolis ibörjan på en lång raksträcka. Allt detta såg jag när jag stog på ett och samma ställe. Tur att moppen inte funkar just nu när detta händer. Jag.stuntar sa att polisen skulle hålla på med detta i ungefär en månad :/

  28. #4498
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Hittar aldrig någon ful A-traktor för runt 15k.. har inte råd med en dyrare om jag inte kan få ut lite av far min


  29. #4499

  30. #4500
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av nilin36 Visa inlägg
    Dagens fail är ju att dom startat en "razzia" i partille där jag bor, dom har hyrt in två mc snutar, en enduro. Det är civilpoliser, vanliga poliser och til och med en helikopter med. Vafan, såg tre stycken som blev tagna på två min. Jag.stuntar@mnf blev tagen av en mc polis och en vanlig på sin kompis xps som gör runt 120. Han fick åka snutbil hem och 1500kr böter. En fyrhuling som sladdade runt, som även sladdade runt efter snuten snackat med han. Och en original moppe som blev tagen av en civilpolis ibörjan på en lång raksträcka. Allt detta såg jag när jag stog på ett och samma ställe. Tur att moppen inte funkar just nu när detta händer. Jag.stuntar sa att polisen skulle hålla på med detta i ungefär en månad :/
    Fyfan, HAR DEM INGE BÄTTRE FÖR SIG ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in