Ämne: Dagens Fail!

  1. #4411
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    va varför är du sur är tk inge bra eller
    tk är dåligt ja vill ha pengarna tebax den går inte i 150 mätaren slutar på 80 o den går över 80 men ja tror inte att den går i 150 kanske bara 120 ge mig minna pengar

    Citat Ursprungligen postat av izak3 Visa inlägg
    jävla skitdag -_- förkyld. Första på morgonen sätter sig ett fetto som luktar rök så in i helvete brevid mig i bussen. Sticker i näsan och jag mår illa hela vägen(ca: 1 h) börjar 8:00 matte i 1h + 30min gör 3 uppgifter för att jag e så jävla slut, fattar inget. Sen engelska och får ett till berg med läxor. Sedan fysik och är allmänt seg i huvet. Sista lektionen har jag mentorstid, precis så att man missar bussen vid 14.10 och nästa går 15.45 fan va arg man är. Sen när man kommer hem ska brorsan jävlas med en också men jag orkade fan inte så slog te han.

    Fan asså
    Hur äckligt det än är så är jag van. Har en smått (läs: VÄLDIGT!) överviktig tjej som duschar på lördagen/söndagen innan hon åker till sin pojkvän. Sen kommer hon till skolan och luktar k*k sådär lite och det blir ju värre allt eftersom tiden går. På fredagen sätter man sig vid fönstret längst nere i klassrummet och hon sitter själv med en kompis (vet ej hur hon lyckats..) och runt om henne är alla platser lediga.

    Dock åkte jag med 38 dagisbarn på en buss med plats för 40 pers idag. Helt underbart. Gick på 14 barn först och jag tänkte "aja vafan, de satte sig ändå längst bak" men precis när jag tänkte det så kommer det på nästa hållplats 24 till. Bussen går var 10;onde minut och ungarna kände inte varandra. Alltså bara ren slump. Jag var vänlig och gav upp min plats för en unge som stod upp. Tro på fan att det går på en tjock tant och bara "tack för platsen *sur min*". Åker två bussar och det var på den andra det åkte småbarn. På den första var jag först på bussen (bor på landet, sluthållplats är strax utanför mig och ingen åker därifrån) så jag satte mig bara lugnt på en plats sådär halvlångt fram. Några hållplatser senare har 3 pers hoppat på bussen. Då kommer det en tant på ca 40-50 år. Svårt att säga då hon såg sönderknarkad ut eller bara allmänt skabbig. Haltar på och tittar länge på mig, bussen börjar köra och hon skriker "VAFAN GÖR DU, JAG SITTER INTE NER ÄN?! VILL DU ATT JAG SKA DÖ?!". Sen sätter hon sig ner. Hela tiden tittar hon på mig. Några hållplatser senare frågar hon busschauffören (skriver som konversation):
    Hon: Vilka platser är reserverade för dom som har svårt att gå?
    Han: Jag vet inte, varför undrar du?
    Hon: För att jag har svårt att gå.
    Han: Jaha, jag vet faktiskt inte. De här bussarna är så gamla att jag inte vet.
    Hon: Nänä, men är det inte där typ *pekar på mig*.
    Han: Kanske det är?
    Hon: Jo det vet jag att det är! *blänger surt på mig*

    Kan tilläggas att jag sats på en tvåsitsplats så platsen längst ute var ledig. Hon sitter och blänger surt hela resan som tur var bara varade i några hållplatser till. När jag gick av vände jag mig om och log mot henne, herregud vilken min man fick då. Alltså, där stod ingenting om att den platser var reserverad åt folk med problem att gå, det brukar vara en bild på en gubbe med käpp då väll? Jag kunde gärna ha flyttat om hon bad mig vänligt samt att jag bara satt på en plats så platsen bredvid var ledig. Ändå får jag en så enormt sur min hela jävla resan. Känns inget vidare kul, förstörde min morgon smått.

  2. #4412
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    tk är dåligt ja vill ha pengarna tebax den går inte i 150 mätaren slutar på 80 o den går över 80 men ja tror inte att den går i 150 kanske bara 120 ge mig minna pengar



    Hur äckligt det än är så är jag van. Har en smått (läs: VÄLDIGT!) överviktig tjej som duschar på lördagen/söndagen innan hon åker till sin pojkvän. Sen kommer hon till skolan och luktar k*k sådär lite och det blir ju värre allt eftersom tiden går. På fredagen sätter man sig vid fönstret längst nere i klassrummet och hon sitter själv med en kompis (vet ej hur hon lyckats..) och runt om henne är alla platser lediga.

    Dock åkte jag med 38 dagisbarn på en buss med plats för 40 pers idag. Helt underbart. Gick på 14 barn först och jag tänkte "aja vafan, de satte sig ändå längst bak" men precis när jag tänkte det så kommer det på nästa hållplats 24 till. Bussen går var 10;onde minut och ungarna kände inte varandra. Alltså bara ren slump. Jag var vänlig och gav upp min plats för en unge som stod upp. Tro på fan att det går på en tjock tant och bara "tack för platsen *sur min*". Åker två bussar och det var på den andra det åkte småbarn. På den första var jag först på bussen (bor på landet, sluthållplats är strax utanför mig och ingen åker därifrån) så jag satte mig bara lugnt på en plats sådär halvlångt fram. Några hållplatser senare har 3 pers hoppat på bussen. Då kommer det en tant på ca 40-50 år. Svårt att säga då hon såg sönderknarkad ut eller bara allmänt skabbig. Haltar på och tittar länge på mig, bussen börjar köra och hon skriker "VAFAN GÖR DU, JAG SITTER INTE NER ÄN?! VILL DU ATT JAG SKA DÖ?!". Sen sätter hon sig ner. Hela tiden tittar hon på mig. Några hållplatser senare frågar hon busschauffören (skriver som konversation):
    Hon: Vilka platser är reserverade för dom som har svårt att gå?
    Han: Jag vet inte, varför undrar du?
    Hon: För att jag har svårt att gå.
    Han: Jaha, jag vet faktiskt inte. De här bussarna är så gamla att jag inte vet.
    Hon: Nänä, men är det inte där typ *pekar på mig*.
    Han: Kanske det är?
    Hon: Jo det vet jag att det är! *blänger surt på mig*

    Kan tilläggas att jag sats på en tvåsitsplats så platsen längst ute var ledig. Hon sitter och blänger surt hela resan som tur var bara varade i några hållplatser till. När jag gick av vände jag mig om och log mot henne, herregud vilken min man fick då. Alltså, där stod ingenting om att den platser var reserverad åt folk med problem att gå, det brukar vara en bild på en gubbe med käpp då väll? Jag kunde gärna ha flyttat om hon bad mig vänligt samt att jag bara satt på en plats så platsen bredvid var ledig. Ändå får jag en så enormt sur min hela jävla resan. Känns inget vidare kul, förstörde min morgon smått.
    Fyfan villken resa! Åker själv buss/tåg varje dag Hahah kul med tanten ju hoppas du träffar henne igen så ska hon säkert ge dig en smisk


  3. #4413
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Haha, tände du på sen?
    Nej jag tyckte det räckte och farsan hade märkt det då

  4. #4414
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Alexander Bard i Idol är så jävla äcklig, gillar verkligen inte honom..

  5. #4415
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    *wall of text*
    Du skulle ha gett henne en sur min tillbaka

    ONT: Det är orkan här fan! Jävlar va de blåser!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #4416
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fyfan villken resa! Åker själv buss/tåg varje dag Hahah kul med tanten ju hoppas du träffar henne igen så ska hon säkert ge dig en smisk
    När sådana psykopater som inte är så gamla att de har problem med balans och att stå upp, typ 45-50 ( finns många psykfall bor i Malmö ) säger åt mig att akta mig för de äldre så säger jag alltid "Jag sitter ner nu så att jag kan stå upp när jag är äldre " haha det får de flesta att balla ur

  7. #4417

  8. #4418
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Fail är fan de som till att börja med är så oseriösa så de mailar på blocket annonser, men sen inte ens svarar tillbaka när man svarat på deras fråga..

  9. #4419
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    '
    Hahah!
    Det värsta jag sett är en emo på 50 bast som klippte sönder sina händer med en nagelsax på bussen helt jävla vrickad !

  10. #4420
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fyfan villken resa! Åker själv buss/tåg varje dag Hahah kul med tanten ju hoppas du träffar henne igen så ska hon säkert ge dig en smisk
    Hon var inte riktigt min smak tyvärr. Men kan väll ge henne smisk ändå.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du skulle ha gett henne en sur min tillbaka
    Orkar inte vara sur på allt och alla.

    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    När sådana psykopater som inte är så gamla att de har problem med balans och att stå upp, typ 45-50 ( finns många psykfall bor i Malmö ) säger åt mig att akta mig för de äldre så säger jag alltid "Jag sitter ner nu så att jag kan stå upp när jag är äldre " haha det får de flesta att balla ur
    Finns det så sjuka folk? Jag har sett sönderrökta (eller vafan som) "damer" på 40+ som inte kan stå upp för att de har fått sjukdomar p.g.a. sitt beteende (gäller även fetma) men ingen brukar säga till mig. Kan bero på att jag ser så gangster ut.

    Fast ne.

  11. #4421
    dagens fail måste vara en tjej, ena sekunder ger hon västa dissen på msn, 5 minuter senare får man ":$ :$ puss"... i'm gettin' confused.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #4422
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    dagens fail måste vara en tjej, ena sekunder ger hon västa dissen på msn, 5 minuter senare får man ":$ :$ puss"... i'm gettin' confused.
    Tjejer är ologiska. Deal with it.

  13. #4423
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tjejer är ologiska. Deal with it.
    obvesly yes.. sen när man frågar varför, får man inget svar :/
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #4424
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Orienteringen idag på idrotten kunde gått bättre.. Sen tappade jag mitt bank kort som morsan dock spärrade så måste till banken imon
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #4425
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    dagens fail måste vara en tjej, ena sekunder ger hon västa dissen på msn, 5 minuter senare får man ":$ :$ puss"... i'm gettin' confused.
    Vart med om sånt jag med, skit i henne redan nu är det bästa rådet jag kan ge.. Iallafall ifall det har hänt tidigare

  16. #4426
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Vart med om sånt jag med, skit i henne redan nu är det bästa rådet jag kan ge.. Iallafall ifall det har hänt tidigare
    bästa bortförklaringen hittills, trött och oseriös, men asså, det är ju inget direkt så att det är något på g men ja det skulle väl kunna hända, men let's see..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  17. #4427
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    bästa bortförklaringen hittills, trött och oseriös, men asså, det är ju inget direkt så att det är något på g men ja det skulle väl kunna hända, men let's see.
    Aja gå på magkänsla, känns det bra så go for it.. Dvs om de nu händer

  18. #4428

  19. #4429

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Polaren som bara skulle skjutsa en annan polare typ 2 mil tur o retur sedan komma till mig.
    Då va klockan 17.30 och han har fortfarande inte kommit.
    Forever alone

  20. #4430

  21. #4431
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag har mailat med några, och sen när dom blivit riktigt intresserade av riejun i det här fallet och fått numret, då får man inget svar..
    Dumskallar.. för det första så är det standard att 'seriösa ringer'. Ingen har ringt på moppen ännu, en har smsat och två har mailat.

  22. #4432

  23. #4433
    Måste bara tillägga - Hon loggar in och ut på msn hela tiden...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  24. #4434
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag skrev att dom fick nummer vid seriöst intresse, och det är ett par stycken som fått det, efter de har dom inte hört av sig..
    Fattar inte varför, är det läskigt att ringa kanske?

  25. #4435

  26. #4436
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Måste bara tillägga - Hon loggar in och ut på msn hela tiden...
    Hon kanske blockar och tillåter dig i hopp om lite intresse..

  27. #4437

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fattar inte varför, är det läskigt att ringa kanske?

    Tror dom bara säger att dom är seriösa, tror inte ens att dom har snackat med deras föräldrar (om det är nu deras föräldrar som betalar eller dylikt). Skulle dom verkligen vilja ha den skulle dom ringt.

  28. #4438
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verkar ju så..
    Fast det är ju dom som ber om numret, alltså några har jag mailat en hel del med innan dom fråga om det, sen tar de stop..
    Skumt, jävla miffon.

  29. #4439

  30. #4440
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Tror dom bara säger att dom är seriösa, tror inte ens att dom har snackat med deras föräldrar (om det är nu deras föräldrar som betalar eller dylikt). Skulle dom verkligen vilja ha den skulle dom ringt.
    Helt rätt!
    Förut så var de typ 4-5 pers som mailade 1000000 frågor osv osv.
    Sen när jag frågade: "Är du intresserad av o komma o kolla?"
    "Aa ska bara snacka me farsan"
    Sen hör man inge mer...
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in