Sidan 34 av 434 Första ... 2432333435364484134 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #991
    Tråkigt väder och har ingen aning om vad jag ska göra.

  2. #992
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Jävla bög derbi! Satans bakhjulslager

    Jävla kina kvalle på dessa hojjar..

  3. #993
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jävla bög derbi! Satans bakhjulslager

    Jävla kina kvalle på dessa hojjar..
    Haha du också händ mig och en polare 2009. Det är därför jag monterade en DRD fälg på min Senda

    Btw "Moderaten" som argumenterar mot anmälningsplikt för huliganer är fail.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-01-07 klockan 13:33.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #994
    Nästan kolsvart på himlen nu. Dock blir det grillning ikv ändå!

  5. #995
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jävla bög derbi! Satans bakhjulslager

    Jävla kina kvalle på dessa hojjar..
    Tyst med dig!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  6. #996
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Tyst med dig!
    Förstår inte alls varför folk gnäller på boatians osv..dom håller ju bra mycket bättre än derbi iaf

    Skit är vad det är.

  7. #997
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Förstår inte alls varför folk gnäller på boatians osv..dom håller ju bra mycket bättre än derbi iaf

    Skit är vad det är.
    Nej vafan, finns inge bättre!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  8. #998
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Förstår inte alls varför folk gnäller på boatians osv..dom håller ju bra mycket bättre än derbi iaf

    Skit är vad det är.
    Du som inte kan hantera de bytte inte du hjullagret nyss typ?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  9. #999
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Du som inte kan hantera de bytte inte du hjullagret nyss typ?
    Nej men Hjullagrena på Senda är inget att hurra för inte av egen erfarenhet iaf. Jag fick byta hela fälgen när mitt gick åt helvete.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #1000
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Du som inte kan hantera de bytte inte du hjullagret nyss typ?
    Nej gjorde det för ett tag sen åt en polare däremot Ska åka och köpa nytt imorrn, dom har gått cirka 5-600 mil och rasar redan? skitkvalle är vad det är

    Btw du ska bara vara tyst med din babyblåa skabbsenda

  11. #1001

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    pappa vägrar att pka ner till gbg för winnerbäck i september nu när han släppt en extrakonsert och det finns biljetter FAN, döda mig! skulle gör nästan vad som helst för det
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #1002

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Kom hem med nya motordelar idag , måste porta upp blocket för att cyllen ska gå ner och jag har hunnit typ 1/8 del och vi ska tydligen åka på husbilssemester IMORGON i en vecka.

    När vi kommer hem så blir det antagligen på torsdag kväll och på fredag morgon klockan 8 så åker jag till farsan och blir borta 3 veckor eftersom jag har sommarjobb = Kan inte åka ciao nånting under hela jävla juli månad. Hela jävla sommaren är förstörd ....
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #1003
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    pappa vägrar att pka ner till gbg för winnerbäck i september nu när han släppt en extrakonsert och det finns biljetter FAN, döda mig! skulle gör nästan vad som helst för det
    din pappa verkar vara en klok man

  14. #1004
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kom hem med nya motordelar idag , måste porta upp blocket för att cyllen ska gå ner och jag har hunnit typ 1/8 del och vi ska tydligen åka på husbilssemester IMORGON i en vecka.

    När vi kommer hem så blir det antagligen på torsdag kväll och på fredag morgon klockan 8 så åker jag till farsan och blir borta 3 veckor eftersom jag har sommarjobb = Kan inte åka ciao nånting under hela jävla juli månad. Hela jävla sommaren är förstörd ....
    stanna hemma?

  15. #1005

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    din pappa verkar vara en klok man
    han är det i dom flesta fallen, dock absolut inte nu!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  16. #1006

  17. #1007
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Ringde på en bil i Västerås idag, fick första tjing på den och vi bestämde träff någon gång lite senare under kvällen då han skulle fira någons födelsedag, men han skulle höra av sig när han kommit hem. Körde dit vid 4-tiden och hälsade på Karlsson0223 i Sura i väntan på att han skulle höra av sig, just efter 9 på kvällen ringde jag upp han och frågade vart han höll hus, då var det tydligen nån annan som kollade på bilen. En halvtimme senare ringde han upp och bilen var såld, jävla svin.
    Don´t make excuses, make horsepower!

  18. #1008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Att jag blivit riktigt sjuk nu när det börjar bli bra väder igen!
    Här har det regnat 3 dagar i rad nu :/

  19. #1009

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Ringde på en bil i Västerås idag, fick första tjing på den och vi bestämde träff någon gång lite senare under kvällen då han skulle fira någons födelsedag, men han skulle höra av sig när han kommit hem. Körde dit vid 4-tiden och hälsade på Karlsson0223 i Sura i väntan på att han skulle höra av sig, just efter 9 på kvällen ringde jag upp han och frågade vart han höll hus, då var det tydligen nån annan som kollade på bilen. En halvtimme senare ringde han upp och bilen var såld, jävla svin.
    Synd. Får man fråga vad för bil du skulle kolla på?

  20. #1010
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Synd. Får man fråga vad för bil du skulle kolla på?
    En Saab 9000 CSE 2,3t 200 hk -97, fullutrustad och såg i princip rostfri ut på bild, 8k gick den för. Kör en vanlig 9000 2,3 nu som slit och slängbil så jag tänkte bara byta upp mig och kränga iväg den jag har för ungefär samma peng. Jag vet att det är en rätt tråkig bil, men bättre åsna får man inte för dom pengarna!

    Sist jag körde rolig bil (BMW) så knäckte jag en drivaxel, gången innan blev jag stoppad av polisen för att det gick lite väl brett, så plånboken och körkortet mår bra av en bruks**** som inte uppmanar till sån lek
    Don´t make excuses, make horsepower!

  21. #1011

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Århundradets jävla fail
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  22. #1012
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Först så kunde jag inte somna förrän klockan var 6 imorse.. sen ställde jag klockan på 11 så att jag inte skulle sova bort hela dagen.
    Blir väckt av en kompis som ringer halv 1, då visar det sig att larm helvetet inte ens gått.

  23. #1013

  24. #1014

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    väcktes av receptionisten till körskolan som ringde och sa att körläraren nog skulle va lite sen till min lektion om 30 min.. och då skulle jag ha med mig egen cykel, har 40 min med bil dit, mamma jobbade, pappa satt i möte, lyckades leta reda på en släkting/sommargäst som va här och han kunde skjutsa in mig.
    jag springer och hämtar mina mckläder och han hämtade bilen, ska koppla på släpan, inser att mamma har packat den full med sopsäckar och jordsäckar, kastar av dom, lastar hojen och åker. Hinner en mil så har ena lämmen skakat loss och ramlar dän så vi måste vända och hämta den.
    När jag väl kommer in till stan en halvtimme försent ungefär och håller på att lasta av så inser jag att jag hade mina handskar på hojen och har tappat den ena. fan! men aja, nu går det iaf lite bra, läraren ska va på området där dom kör konbanor och sånt så jag kan få en dubbellektion, så blir en dubbellektion på 2x55 min där.
    Men på fastande mage då jag inte hann äta något. och det jag körde mer än halva tiden var lågfarts banor, krypköra så sakta man kan och inte sätta ner fötterna och full styrutslag osv.
    Aja, gick väl hyfsat för att ha min hoj, klumpig sporthoj och motor som absolut inte vill ligga på lågvarv och sakta och svängradie som kräver en mindre ikeaparkering för att kunna vända. och självklart börjar fanskapet koka eftersom jag inte får ngn hastighet och kylning så får ligga och köra fram o tillbaka för att få ner tempen.
    Sen går jag in på högfartsdelarna, och där går det hyfsat förutom att den är lätt i baken och vill låsa bakhjulet så får anmärkning på min bromsteknik. men sen var det iaf slut och skulle dra och betala så fungerar inte mitt kort så ska ta det nästa gång, men fan va oflyt man ska ha då -.-' och dessutom 1300 för knappt 2 timmar lektion, det är ju en jävla kartell med dom trafikskolorna -.-'
    insåg just att min styckuppdelning av det hela va lite fail med..

    EDIT: va så jobbigt att läsa så fixade styckordingen lite iaf..
    Senast redigerat av kattens den 2011-06-22 klockan 15:07.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  25. #1015
    Kompisen tror att hans roxx gör 130 med hebo rör å lite mer...HAHA
    dör alltså
    å 90 urpluggad xD
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  26. #1016

  27. #1017

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Kompisen tror att hans roxx gör 130 med hebo rör å lite mer...HAHA
    dör alltså
    å 90 urpluggad xD
    känner igen det där mina kompisars mopeder gjorde 80-110 när jag åkte med dom, och min va ju helt sjuk då, för jag drog ju dom, jag mätte min på gps till 85 xd
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  28. #1018
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Här har det regnat 3 dagar i rad nu :/
    Är det dig det är fest hos ikväll eller?

    https://www.youtube.com/watch?v=xoVR...layer_embedded

  29. #1019
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är det dig det är fest hos ikväll eller?

    https://www.youtube.com/watch?v=xoVR...layer_embedded
    njaa haha

  30. #1020
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är det dig det är fest hos ikväll eller?

    https://www.youtube.com/watch?v=xoVR...layer_embedded
    Hahahaha

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in