Ämne: Dagens Win!

  1. #8251
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ville mest veta vad du fick betalt för. Det förstår jag faktiskt, även om lilla jag är ofarlig finns det andra scary folk som läser här.
    i våras/vintras jobbade jag som möntor i deras fabrik, när jag var 15-16 hjälpte jag till att inventera ett par gånger och plockade upp skrot på lagret osv.

  2. #8252
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Tror faktiskt att nationella provet i matte A idag gick rätt bra. Sista större uppgiften som skulle vara svår var inte alls speciellt svår tycker jag.

  3. #8253
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  4. #8254
    Klarade de 2 proven jag hade idag!

  5. #8255
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    wtf inga stötdämpare :o
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  6. #8256

  7. #8257
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  8. #8258
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Fick precis VG i kemiprovet, känns förjävla grymt. Borde nästan dra med en cigarr eller nåt, haha
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  9. #8259
    Gårdagens win är lätt att jag vann crosshandskar av 24mx. Fox dirtpaw

  10. #8260

  11. #8261
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Dom är sköna.
    Haft mina i snart 3 år tror jag.
    Okej Längtar bara tills dom kommer

  12. #8262
    fick mitt roten ur-program i c++ att funka haha, fungerar förvånansvärt bra faktiskt, miniräknaren säger att roten ur 325 blir 18,02775638, mitt program säger 18,0275

  13. #8263

  14. #8264

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    *Snygg brud på ungefär 30 bast går framför arbetsbilen*

    Andreas(min handledare): Du får 1000 spänn om du springer fram och ger den där bruden en rejäl smäll på stjärten och säger "skön stjärt" och hoppar in i bilen igen så drar vi direkt !

    Jag: Du är fan störd Andreas
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  15. #8265
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    *Snygg brud på ungefär 30 bast går framför arbetsbilen*

    Andreas(min handledare): Du får 1000 spänn om du springer fram och ger den där bruden en rejäl smäll på stjärten och säger "skön stjärt" och hoppar in i bilen igen så drar vi direkt !

    Jag: Du är fan störd Andreas
    Men vafan! Du skulle ha gjort det!

    Ont: Tvättat moppen, skiner som en sol!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  16. #8266
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    *Snygg brud på ungefär 30 bast går framför arbetsbilen*

    Andreas(min handledare): Du får 1000 spänn om du springer fram och ger den där bruden en rejäl smäll på stjärten och säger "skön stjärt" och hoppar in i bilen igen så drar vi direkt !

    Jag: Du är fan störd Andreas
    Hahaha! Fan va skön handledare!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  17. #8267

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hahaha! Fan va skön handledare!
    Som fan Han frågade förut vilka sidor jag p-surfar på och rekommenderade 3st Får inte skriva här
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #8268
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Som fan Han frågade förut vilka sidor jag p-surfar på och rekommenderade 3st Får inte skriva här
    Hahaha! (skicka pm)
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #8269

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hahaha! (skicka pm)
    Får inte skriva nånstans på hela moppenet
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  20. #8270

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Ni som gjorde Matte A Provet idag! Hur tyckte ni det va svårt/lätt?

  21. #8271
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Ni som gjorde Matte A Provet idag! Hur tyckte ni det va svårt/lätt?
    Trodde det skulle vara svårare faktiskt, men jag vill inte säga för mycket innan jag får tillbaka det.
    Men den sista uppgiften, med almanackan, den var ju riktigt lätt tycker jag.

  22. #8272

  23. #8273
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Får inte skriva nånstans på hela moppenet
    haha du kan vara lugn, ingen kommer banna dig för att du länkar till porrsidor, i synnerhet inte för ett pm

  24. #8274

  25. #8275
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Trodde det skulle vara svårare faktiskt, men jag vill inte säga för mycket innan jag får tillbaka det.
    Men den sista uppgiften, med almanackan, den var ju riktigt lätt tycker jag.
    Den var riktigt lätt. Men dock så slarvade jag på den för att jag typ sov samtidigt som jag skrev... Kom på precis efter att jag lämnade in att jag skrev delat med 2 istället för delat med 4 då det var 4 tal... 8 poäng åt helvete bara för att man var trött.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  26. #8276
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    *Snygg brud på ungefär 30 bast går framför arbetsbilen*

    Andreas(min handledare): Du får 1000 spänn om du springer fram och ger den där bruden en rejäl smäll på stjärten och säger "skön stjärt" och hoppar in i bilen igen så drar vi direkt !

    Jag: Du är fan störd Andreas
    haha varför gjorde du det inte?! 1000 spänn är inte fel bara sådär. Inte det andra med direkt

  27. #8277
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    +1 tycker de var ganska enkelt, dock hade jag helt glömt bort vissa saker! Men visst får man poäng på uppgift "15" även om man inte fick fram varför det var så men ändå hade räknat ut medelvärdet osv?
    Ja det ska vara så, att man kunde plocka poäng av att ha räknat, även om slutsvaret kanske inte var rätt.

  28. #8278
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Den var riktigt lätt. Men dock så slarvade jag på den för att jag typ sov samtidigt som jag skrev... Kom på precis efter att jag lämnade in att jag skrev delat med 2 istället för delat med 4 då det var 4 tal... 8 poäng åt helvete bara för att man var trött.
    Fan vad surt, men som sagt så får du ju ändå poäng av att du räknat åt rätt håll iallafall!

    EDIT: Sorry för dubbel.

  29. #8279

  30. #8280
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fan vad surt, men som sagt så får du ju ändå poäng av att du räknat åt rätt håll iallafall!

    EDIT: Sorry för dubbel.
    Hoppas som fan att jag får det! Men annars var det ju inte direkt svårt... Haha
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in