Sidan 6 av 12 Första ... 45678 ... Sista
  1. #151

  2. #152
    Är det tillåtet med smällare igen eller har jag fel ?

  3. #153
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Är det tillåtet med smällare igen eller har jag fel ?
    Det var en mass tjafs om EU och dess frihandel som åter skulle göra det lagligt med smällare i Sverige år 2011. Är dock ganska säker på att det sket sig efter att regeringen förhandlat med sina "kollegor" i Bryssel.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #154
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Dock måste jag varna för bangers som Color Salute, de är mycket värre än vad man tror. Alltså ingen bra idé att smälla när man är packad ute på stan..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  5. #155

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Var köper man redigt kraftiga raketer/bomber som är olagliga att sälja i sverige?

  6. #156
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Var köper man redigt kraftiga raketer/bomber som är olagliga att sälja i sverige?
    Får det lov att vara en marinadbomb kanske?

  7. #157

  8. #158

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Får det lov att vara en marinadbomb kanske?
    va är de?

  9. #159
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    va är de?
    Lyckas inte hitta tråden men var en kille från Flashback som ville göra en bomb och någon föreslog att man kunde göra en bomb av Svartpeppar,Honung, och tvål och alla andra hakade på tråden vart jätte lång och alla spelade med om hur man gjorde den bästa marinadbomben. Killen visade bilder och filmer på hans försök som ej fungerade.

  10. #160
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Lyckas inte hitta tråden men var en kille från Flashback som ville göra en bomb och någon föreslog att man kunde göra en bomb av Svartpeppar,Honung, och tvål och alla andra hakade på tråden vart jätte lång och alla spelade med om hur man gjorde den bästa marinadbomben. Killen visade bilder och filmer på hans försök som ej fungerade.
    https://www.flashback.org/t1197203

  11. #161
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jula, om jag inte minns fel! Hehe, dom smäller, ganska bra också..

    Polen.
    Okej, misstänkte det Haha, antar att de inte går att köpa o Sverige då va? :/
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #162
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    FAN är inte medlem så kan inte se!
    Får fan regga mig, värt! Lät kul !

    Ont, vill man ha riktiga smällare så tar man en lagom stor raket (en sån som ska upp ca 10 meter i luften) och blandar i alla krut i en låda! Sen tänder man på och springer och gömmer sig bakom ett stadigt staket en bit därifrån! Sen är det bara att vänta, man märker att den har sprängts när huset skakar, öronen gör ont och polaren får en bit glöd i höret satt det brinner av ett par hårstrån

  13. #163

  14. #164
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nae, det är nog väldigt svårt!
    Aaa...trist! Hittade en låda med liknande smällare som var köpta 1997 eller liknande förra nyår. De lät inte långt ifrån ett hagelgevär alltså, vilket är gaaanska högt! Tyvärr tog de slut på nyårsafton...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #165

  16. #166
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    HAHA hade glömt den där tråden, så sjukt underbart att snubben inte ens kan dra kopplingen mellan jamie oliver och "matbomben"
    han måste ju trolla, ingen kan vara så dum

  17. #167

  18. #168

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    ska ni ha grejer som smäller så gör man ju rör/hylsbomber! smäller som hagelgevär när dom failar, som studsare när man lyckas.
    man tar gamla metallhylsor och fyller med tjutraketskrut och sen i med en stubin och klämmer igen, fyfan vad det smäller funkar fint med 8mm kopparrör oxå!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #169
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ska ni ha grejer som smäller så gör man ju rör/hylsbomber! smäller som hagelgevär när dom failar, som studsare när man lyckas.
    man tar gamla metallhylsor och fyller med tjutraketskrut och sen i med en stubin och klämmer igen, fyfan vad det smäller funkar fint med 8mm kopparrör oxå!
    japp, helst ska man banka på ändarna med hammare så att det sluts till, det är en jättebra idé har jag hört, risken för att förlora fingrarna är minimal...

  20. #170

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    japp, helst ska man banka på ändarna med hammare så att det sluts till, det är en jättebra idé har jag hört, risken för att förlora fingrarna är minimal...
    japp, hur skulle man annars göra lixom?

    nej, men man använder skruvstäd för att klämma ihop dem, det funkar bra, än har det inte smällt iaf.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #171
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    japp, hur skulle man annars göra lixom?

    nej, men man använder skruvstäd för att klämma ihop dem, det funkar bra, än har det inte smällt iaf.
    inte för att ni småsnoppar lär lyssna på mig, men det är förbannat jävla dumt att göra egna rörbomber av gammat krut och metallrör... varje år är det ett antal personer som förlorar händerna p g a att de är dumma nog att hålla på med sånt...

  22. #172

  23. #173
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Det går att bita ihop dom om man inte har tillgång till nåt verktyg också!
    Ja det funkar utmärkt,men lite småläskigt

    Jag har endel smällare och lite airbombs kvar sen förra året.Men ska köpa någon tårta,airbombs och raketer bara för man får iår
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  24. #174
    köp airbombs skär av dom längs ner med en kniv och pilla ur det krutet som skickar i väg patronen, gör ett liter hål så du kommer in med stubinen i patronen så tar du rielt lager med svart tejp å lindar runt hårt! tänd på å gå bort. blir dubbelt så kraftigare smäll
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  25. #175
    hahahaha reggade mig på flashback och kollade igenom hela jävla tråden, fyfan vad kul!
    Nästan lika rolig som den på TSR med wheelie knappen

  26. #176
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    japp, hur skulle man annars göra lixom?

    nej, men man använder skruvstäd för att klämma ihop dem, det funkar bra, än har det inte smällt iaf.
    Krut i samband med metall är nog det dummaste man kan göra, förr eller senare kommer man spränga sig in i topplistan till Darwin Awards..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  27. #177
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ska ni ha grejer som smäller så gör man ju rör/hylsbomber! smäller som hagelgevär när dom failar, som studsare när man lyckas.
    man tar gamla metallhylsor och fyller med tjutraketskrut och sen i med en stubin och klämmer igen, fyfan vad det smäller funkar fint med 8mm kopparrör oxå!
    Enbart att klämma ihop en metallbehållare med krut kan få den att explodera, ren tur att du inte har förlorat något finger än!!!
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gay video, gay musik, du måste vara gay.

  28. #178

  29. #179
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Varför säljer ingen Cobra 6 i Sverige?

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #180

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in