Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Vänta, vänta, var ser du att det står att vi har sagt att mnf är ett dåligt forum? det vill jag gärna se innan du öppnar munnen.
    Hoppas för din egen skull att du trollar, annars är du bara jävligt dum. ArvidsZon menade ju uppenbarligen till personerna från TSR som var här och kommenterade.

  2. #32

  3. #33
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Sebbe erkände på MSN, 3 månaders avstängning där.
    Men va? Vem ska nu Holmqvist springa bakom alldeles brun om munnen?

  4. #34

  5. #35
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Vänta, vänta, var ser du att det står att vi har sagt att mnf är ett dåligt forum? det vill jag gärna se innan du öppnar munnen.
    B2R: "han betedde sig som en jävla idiot i chatten igår + han är rädd för att ta kritik och jävligt omogen precis som er
    Vem som helst kan tydligen bli moderator på de där jävla skit forumet."

    Länk: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33416
    8:de inlägget

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    B2R: "han betedde sig som en jävla idiot i chatten igår + han är rädd för att ta kritik och jävligt omogen precis som er
    Vem som helst kan tydligen bli moderator på de där jävla skit forumet."

    Länk: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33416
    8:de inlägget
    Chatten är väl fan ändå till att fjanta sig i ? Och in that case, B2R är ju inte så jävla fantastiskt heller.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    B2R: "han betedde sig som en jävla idiot i chatten igår + han är rädd för att ta kritik och jävligt omogen precis som er
    Vem som helst kan tydligen bli moderator på de där jävla skit forumet."

    Länk: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33416
    8:de inlägget
    behöver inte vara riktat till forumet utan medlemmar

    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Chatten är väl fan ändå till att fjanta sig i ? Och in that case, B2R är ju inte så jävla fantastiskt heller.
    fjantade han sig i chatten bara då? nej, dessutom har jag inte sagt att jag är så jävla fantastisk men jag spammar inte forumen iaf.

  8. #38
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    behöver inte vara riktat till forumet utan medlemmar
    Om det nu skulle vara riktat till medlemmar skulle väl du (har fått för mig att du är b2r) skrivit det?

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    behöver inte vara riktat till forumet utan medlemmar



    fjantade han sig i chatten bara då? nej, dessutom har jag inte sagt att jag är så jävla fantastisk men jag spammar inte forumen iaf.
    Nej, du spammar medlemmar istället.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Om det nu skulle vara riktat till medlemmar skulle väl du (har fått för mig att du är b2r) skrivit det?
    jajaja det var inte riktat till hela forumet iaf, det var riktat till vissa medlemmar, behöver jag förklara mig mer? och ja de är ja.

  11. #41
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Skriver från mobilen, så orkar inte skriva så mycket.

    Anyway jag hatar inte er, finns faktiskt underbara medlemmar på tsr. Träffade faktiskt en ny polare där i veckan

    Ang fuckgrejen så ber jag om ursäkt, sure stäng av mig från tsr om ni så vill. Men klandra inte Mnf för det bara för att vi är medlemmar här med. Se det INTE som en attack från Mnf

    Rexxy vi snackar på msn sen!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #42
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Moget beteende från en moderator, tycker faktiskt att du borde avgå som moderator.

  13. #43

  14. #44
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Moget beteende från en moderator, tycker faktiskt att du borde avgå som moderator.
    Isåfall bör en del moderatorer avgå från tsr, då dem lekte fucko i chatten med Sebbe osv..

    Återigen, jag ber om ursäkt..jag var korkad och sysslolös och tyckte just då att jag var rolig. Dock förstår jag nu att jag bara sabbade för mig själv och andra. Förlåt.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  15. #45
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Isåfall bör en del moderatorer avgå från tsr, då dem lekte fucko i chatten med Sebbe osv..

    Återigen, jag ber om ursäkt..jag var korkad och sysslolös och tyckte just då att jag var rolig. Dock förstår jag nu att jag bara sabbade för mig själv och andra. Förlåt.
    Jag skiter i TSR. Jag citerar G-son: "Allt som påverkar MNF har med MNF att göra."

    Sebbe vart bannad 3 månader, det borde du också bli men även bli ifrån tagen titeln som moderator.

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Isåfall bör en del moderatorer avgå från tsr, då dem lekte fucko i chatten med Sebbe osv..

    Återigen, jag ber om ursäkt..jag var korkad och sysslolös och tyckte just då att jag var rolig. Dock förstår jag nu att jag bara sabbade för mig själv och andra. Förlåt.
    Lekte fucko i chatten? Jaa-a, vi kan ha en del konstiga konversationer i TSR chatten, något ni kanske inte är vana med..

    Kan du förklara lite bättre vad du menar med dedära?

  17. #47

  18. Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Isåfall bör en del moderatorer avgå från tsr, då dem lekte fucko i chatten med Sebbe osv..

    Återigen, jag ber om ursäkt..jag var korkad och sysslolös och tyckte just då att jag var rolig. Dock förstår jag nu att jag bara sabbade för mig själv och andra. Förlåt.
    håller med tdwp, om sebbe blir bannad i 3 månader för det ska du fan inte slippa undan ostraffat. ta bort sebbes ban eller ge dig ett motsvarande straff hade varit det enda konsekventa och rättvisa.

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Moget beteende från en moderator, tycker faktiskt att du borde avgå som moderator.
    +1. jävligt o nödigt att bara förstöra på ett forum och bara jävlas med de... Ingen kan något om moppar när de födds så alla kan ställa idiotiska frågor i början, de vet ni alla redan om... antagligen därför ett visstantal ogillar twostroke finns lika många här också som är nya

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    håller med tdwp, om sebbe blir bannad i 3 månader för det ska du fan inte slippa undan ostraffat. ta bort sebbes ban eller ge dig ett motsvarande straff hade varit det enda konsekventa och rättvisa.
    sorry fördubbel post... men står inte alla inför "lagen" (reglerna) isånafall ???
    ska han inte få något straff bara för han är moderator???

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    sorry fördubbel post... men står inte alla inför "lagen" (reglerna) isånafall ???
    ska han inte få något straff bara för han är moderator???
    ett forum är visserligen ingen demokrati och har inga krav på sig att vara en, men man kan ju tycka att det är jävligt fult att moderatorer går ostraffade. tycker holmqvist borde få ett straff eller att sebbe inte får ngt.

  22. #52

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    vill bara tacka alla medverkande i detta, fick mig ett gott "morgon" skratt nu ( ja jag vet att klockan är en bra bit över 15) on topic så har jag inte läst igenom det hela och jag har personligen inga problem med tsr eller mnf då jag är medlem på båda, men jag tycker egentligen det är bättre att bara banna dem som har varit fuckos på tsr där istället för att komma hit och böla som någon liten sladderbytta

    sorry om min text inte hänger ihop men jag vakna för 5 min sedan så jag rättar om det behövs... xD

  23. #53
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    vill bara tacka alla medverkande i detta, fick mig ett gott "morgon" skratt nu ( ja jag vet att klockan är en bra bit över 15) on topic så har jag inte läst igenom det hela och jag har personligen inga problem med tsr eller mnf då jag är medlem på båda, men jag tycker egentligen det är bättre att bara banna dem som har varit fuckos på tsr där istället för att komma hit och böla som någon liten sladderbytta

    sorry om min text inte hänger ihop men jag vakna för 5 min sedan så jag rättar om det behövs... xD
    Amen.

    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Lekte fucko i chatten? Jaa-a, vi kan ha en del konstiga konversationer i TSR chatten, något ni kanske inte är vana med..

    Kan du förklara lite bättre vad du menar med dedära?
    Såg nu att Sebbelebbe hade gjort en del trådar Vilket jag inte har gjort..lekte ju bara fucko i chatten tillsammans med ER moderatorer Förklara? ja...vi snackade typ om boostbottle och snabbgas, remember?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    vill bara tacka alla medverkande i detta, fick mig ett gott "morgon" skratt nu ( ja jag vet att klockan är en bra bit över 15) on topic så har jag inte läst igenom det hela och jag har personligen inga problem med tsr eller mnf då jag är medlem på båda, men jag tycker egentligen det är bättre att bara banna dem som har varit fuckos på tsr där istället för att komma hit och böla som någon liten sladderbytta

    sorry om min text inte hänger ihop men jag vakna för 5 min sedan så jag rättar om det behövs... xD
    Så du menar att ni inte skulle ha kommit till TSR och "bölat" om jag skulle ha spammat MNF?

    ganska säker på att ni skulle ha gjort det. Om dom har spammat TSR så är det nog ganska självklart att dom blir bannade från MNF också.

    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Allt som påverkar MNF har med MNF att göra.

  25. #55
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    vill bara tacka alla medverkande i detta, fick mig ett gott "morgon" skratt nu ( ja jag vet att klockan är en bra bit över 15) on topic så har jag inte läst igenom det hela och jag har personligen inga problem med tsr eller mnf då jag är medlem på båda, men jag tycker egentligen det är bättre att bara banna dem som har varit fuckos på tsr där istället för att komma hit och böla som någon liten sladderbytta

    sorry om min text inte hänger ihop men jag vakna för 5 min sedan så jag rättar om det behövs... xD
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Amen.
    Dock sa ju G-son, som jag antar är i "högre rank" än Holmqvist att allt som påverkar MNF har med MNF att göra. Och eftersom Sebbe vart bannad ska även Holmqvist bli det, inga undantag. När han sedan har sådant fjantigt beteende som moderator så borde han inte längre få vara det.

  26. #56
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Dock sa ju G-son, som jag antar är i "högre rank" än Holmqvist att allt som påverkar MNF har med MNF att göra. Och eftersom Sebbe vart bannad ska även Holmqvist bli det, inga undantag. När han sedan har sådant fjantigt beteende som moderator så borde han inte längre få vara det.
    Dem är adminstratörer, så ja..dem är i högre klass än mig Det ni inte förstår är jag lekte fucko i chatten och inte skapade 10 tals trådar om ingenting..som Sebbe gjorde dvs.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Dem är adminstratörer, så ja..dem är i högre klass än mig Det ni inte förstår är jag lekte fucko i chatten och inte skapade 10 tals trådar om ingenting..som Sebbe gjorde dvs.
    vad är dethär då?

    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33394&sid=c12cb7d6246bfcc7eb915fc3 65bb2903

  28. #58
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Skapade jag tråden?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  29. #59

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av vicke xX SMT Visa inlägg
    Så du menar att ni inte skulle ha kommit till TSR och "bölat" om jag skulle ha spammat MNF?

    ganska säker på att ni skulle ha gjort det. Om dom har spammat TSR så är det nog ganska självklart att dom blir bannade från MNF också.
    hade jag varit mod eller admin, vet inte om man kanske måste va admin för att banna men vilket fall som helst hade jag sett till att få personen bannad på den hemsidan det gäller, skulle inte bölat vidare till personens ursprungs hemsida, sen att dem förtjänar ban på tsr håller jag med om men det ska egentligen inte behöva bli sånt här skit när ni kunde fått dem bannade istället

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Dock sa ju G-son, som jag antar är i "högre rank" än Holmqvist att allt som påverkar MNF har med MNF att göra. Och eftersom Sebbe vart bannad ska även Holmqvist bli det, inga undantag. När han sedan har sådant fjantigt beteende som moderator så borde han inte längre få vara det.
    jo självklart, men tycker inte det är lönt att komma hit och gnälla ner forumet istället för att bara göra det simpla och banna dem på tsr ist för att gnälla röven av sig här.

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Skapade jag tråden?
    nej? jag sa inte heller det.

    Här är förresten lite mera spamm som skedde igår.. Mystiskt nog så loggade du alltid ut från chatten på samma gång som det hände

    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33396&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33398&highlight=
    http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=33397

    Anklagar dig inte ännu men..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in