1. #3181

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    då skriver du i facebook chatten: Om du rör min "tjej" så dödar jag dig.
    och sen får hon reda på det och dödar honom istället, med anledningen "du kan itne va ett sånt jävla svin hela tiden!!! han är ju abra snäll och treevlig till skillnad mot dig!" -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  2. #3182
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Hon vet inte om att jag avskyr honom så mycket och det är svårt att försöka göra någonting när hon inte vill träffa mig när vi har en så kallad "paus", vilket jag inte fattar mig på.
    anser inte att en paus ska lösa någonting i min mening.
    Jag är ingen som skriker "-hej jag ska döda dig" ska jag göra nånting agerar jag utan att säga någonting.
    Liksom surprise fucker..
    jaha! men om du ser han med henne, så ska du när han e ensam bara gå förbi och drämma till han i magen!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  3. #3183

  4. #3184
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Varför? Ni är mer åt öbor hållet. Och dessutom bränner ni ner skolor!
    Haha! Fan vad skön du har blivit ralley!
    Vad skulle han få ut på att dödshota en kille sådär? Är väll bättre i så fall han pratar med killen och tjejen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #3185
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Ibland undrar man hur folk tänker, hur kan man anklaga en hel "ort" för något som 3-4 ungdomar har gjort? Helt patetiskt..
    +1
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  6. #3186
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad skulle han få ut på att dödshota en kille sådär? Är väll bättre i så fall han pratar med killen och tjejen?
    +1, beaver's idéer är ju inte dom smartaste om man säger så.. Dödshota och slåss.

  7. #3187
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    +1, beaver's idéer är ju inte dom smartaste om man säger så.. Dödshota och slåss.
    Precis! Undra vad tjejen skulle tro om han när han dödshotar en kille via facebook?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #3188
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    jaha! men om du ser han med henne, så ska du när han e ensam bara gå förbi och drämma till han i magen!
    Jupp passa er för riktiga ganstern Bäver! Han kanske gnaggar på er!

    Seriöst..

  9. #3189
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis! Undra vad tjejen skulle tro om han när han dödshotar en kille via facebook?
    Ja det hade väl gått allt annat än hem, dessutom har väl förmodligen inte killen heller bett henne att lajka statusarna osv. Så att ge sig på honom vore ju helt fel.

  10. #3190
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Hur glömmer man bort en person och går vidare, när hon fortfarande hör av sig då och då? Jag har kommit fram till att det är nog den bästa lösningen, då det känns som det aldrig kommer hända något här. Sedan så får man höra saker då och då som man endast blir deprimerad av. Jag tycker om tjejen ifråga, men orkar inte med det mer, kommer aldrig komma ifrån det här , står på ruta ett dag ut och dag in. Har slutat hoppas på att det ska bli bra mellan oss, det kommer aldrig hända något.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #3191
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja det hade väl gått allt annat än hem, dessutom har väl förmodligen inte killen heller bett henne att lajka statusarna osv. Så att ge sig på honom vore ju helt fel.
    Han ber ju om det när han också håller på med samma spår..

  12. #3192
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Hur glömmer man bort en person och går vidare, när hon fortfarande hör av sig då och då? Jag har kommit fram till att det är nog den bästa lösningen, då det känns som det aldrig kommer hända något här. Sedan så får man höra saker då och då som man endast blir deprimerad av. Jag tycker om tjejen ifråga, men orkar inte med det mer, kommer aldrig komma ifrån det här , står på ruta ett dag ut och dag in. Har slutat hoppas på att det ska bli bra mellan oss, det kommer aldrig hända något.
    Läs inte vad hon skriver och svara inte när hon ringer, klarar du inte det så får du be henne inte höra av sig mer eller söka sånt där(kommer inte på vad det heter) så hon inte får höra av sig. Det sistnämnda är ju dock lite överdrivet... hehe

  13. #3193
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja det hade väl gått allt annat än hem, dessutom har väl förmodligen inte killen heller bett henne att lajka statusarna osv. Så att ge sig på honom vore ju helt fel.
    Kloka ord!

    Drog till skolan idag och givetvis så var första lektionen inställd . Men istället för att dra hem och sova så pratade jag med en riktigt sött och trevlig tjej i min klass i nästan en timma. Ska fan ta å bjuda henne på bio(hon gillade att gå på bio) eller dyl någon dag.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #3194
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Läs inte vad hon skriver och svara inte när hon ringer, klarar du inte det så får du be henne inte höra av sig mer eller söka sånt där(kommer inte på vad det heter) så hon inte får höra av sig. Det sistnämnda är ju dock lite överdrivet... hehe
    jobbigt... äckelbrudar åt helvete..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #3195
    Tänker ni ibland på er tjejs förflutna och bryr ni er om det?

  16. #3196

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Tänker ni ibland på er tjejs förflutna och bryr ni er om det?
    klart man tänker på det, dock har jag inte en aning om hur den jag har nu va innan eftersom jag inte kmr härifrån. men mitt ex hade haft en ganska trasslig bakgrund med soc och lite iblandat. så visst, man tänkte ju på det men lixom, när hon va tsms med mig så skötte hon sig, umgicks inte med dom idioterna oså längre och då gjorde det inte mig ngt dock gick hon tbx till det när jag gjorde slut, men det är en annan sak..
    så enligt mig kvittar en persons förflutna (i viss mån, psykopater som slår ihjäl folk osv kan va lite svårt att skita i), det är vem den är i nuet som spelar roll
    känner att det blev fett rörigt här men hoppas du fattar nått iaf
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #3197

  18. #3198
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om det handlade om en notorisk *****knullare skulle jag nog se mig om efter en annan tjej...
    Haha

    Skulle dock inte kunna tänka mig att vara ihop med en tjej som "legat med alla" (finns många sånna i kba).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #3199
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    klart man tänker på det, dock har jag inte en aning om hur den jag har nu va innan eftersom jag inte kmr härifrån. men mitt ex hade haft en ganska trasslig bakgrund med soc och lite iblandat. så visst, man tänkte ju på det men lixom, när hon va tsms med mig så skötte hon sig, umgicks inte med dom idioterna oså längre och då gjorde det inte mig ngt dock gick hon tbx till det när jag gjorde slut, men det är en annan sak..
    så enligt mig kvittar en persons förflutna (i viss mån, psykopater som slår ihjäl folk osv kan va lite svårt att skita i), det är vem den är i nuet som spelar roll
    känner att det blev fett rörigt här men hoppas du fattar nått iaf
    Jo förstod! Satt och tänkte på gamla killar hon vart med, och efter ett tag blir man lite nere. Men antar att det är bäst att inte tänka på sådant alls så att säga?

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om det handlade om en notorisk *****knullare skulle jag nog se mig om efter en annan tjej...
    Det gör det verkligen inte, puh!

  20. #3200

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Jo förstod! Satt och tänkte på gamla killar hon vart med, och efter ett tag blir man lite nere. Men antar att det är bäst att inte tänka på sådant alls så att säga?



    Det gör det verkligen inte, puh!
    okej, jo det förstår jag "/
    ja, asså, inte så att man gör allt man kan för att glömma utan man får lixom acceptera att den har haft ett liv innan en sj och visst, har hon legat runt som fan med massa killar så kan det ju va jobbigt, men samtidigt, av ngn anledning så har hon ju gått ifrån dom till dig istället, så då måste ju du va bättre!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #3201
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    okej, jo det förstår jag "/
    ja, asså, inte så att man gör allt man kan för att glömma utan man får lixom acceptera att den har haft ett liv innan en sj och visst, har hon legat runt som fan med massa killar så kan det ju va jobbigt, men samtidigt, av ngn anledning så har hon ju gått ifrån dom till dig istället, så då måste ju du va bättre!
    Hon har väll skött sig ungefär precis som alla andra, tror jag iaf. Men vill man verkligen fråga exakt vilka hon har med? Risken är ju att man aldrig kan släppa det känns det som

  22. #3202

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Hon har väll skött sig ungefär precis som alla andra, tror jag iaf. Men vill man verkligen fråga exakt vilka hon har med? Risken är ju att man aldrig kan släppa det känns det som
    nej, det vill du inte! men samtidigt känns det bättre att veta. och jag tkr iaf att man känner sig jävligt stalkeraktig när man frågar. min uppfattning i frågan är att vill hon att man ska få veta så kmr det komma fram tillslut
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  23. #3203
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    nej, det vill du inte! men samtidigt känns det bättre att veta. och jag tkr iaf att man känner sig jävligt stalkeraktig när man frågar. min uppfattning i frågan är att vill hon att man ska få veta så kmr det komma fram tillslut
    Ska man ta "risken" att fråga, eller kommer man ångra sig?

  24. #3204
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Ska man ta "risken" att fråga, eller kommer man ångra sig?
    tycker du inte ska fråga, för de är inte kul och tänka på de sen..
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  25. #3205
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    näää fråga inte! Sånt mår man bättre av att inte veta
    fast man vill gärna veta andå

  26. #3206

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Ska man ta "risken" att fråga, eller kommer man ångra sig?
    du kmr ångra dig kan jag nästan säkert lova!


    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    näää fråga inte! Sånt mår man bättre av att inte veta
    Citat Ursprungligen postat av retard racing Visa inlägg
    fast man vill gärna veta andå
    det är en balansgånmg mellan det ni säger. man är nyfiken och vill veta, men när man fått veta ångrar man sig och vill itne veta längre (Y)
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  27. #3207

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ja precis! Enda gången man skulle bli glad är väl om man lyckats fiska upp någon oskuld, och den chansen är ju inte den största. Men det är nog som du säger, man vill veta tills man fått det
    hehe, jag lyckades den här gången
    men snackade massa med henne inatt när vi båda va lite onyktra (sjukt mkt lättare att snacka då!) och då fick jag reda på att hennes senaste kille är en som går i min klass, dock va det väl mest bara en sommarromans, men ändå. lite störigt, hade fan varit bättre att itne vetat, för nu så fort dom 2 typ snackar lr gör ngt tsms (vilket dom dock itne gör) så lär man ju tänka på det -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  28. #3208
    Jag vet vem min brud senaste ex är då jag träffade henne första gången på en fest när dom var tillsammans. Men inget jag tänker på speciellt mycket då jag vet att hon hatar de han gjorde mot henne och att hon älskar mig. Går man bara och tänker på hennes förflutna kommer man kanske bara må dåligt psykiskt så om ni har chansen att inte få reda på de så ta den ! FRÅGA INTE !

    Sedan känns de ännu bättre när de helt plötsligt från ingenstans kommer ett sms med typ "jag älskar dig så mycket och är glad att jag fått dig"

  29. #3209
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Äntligen! NU är det officiellt! Vilket betyder att min flickvän och jag la ut att vi var tillsammans på facebook...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  30. #3210
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Äntligen! NU är det officiellt! Vilket betyder att min flickvän och jag la ut att vi var tillsammans på facebook...
    det var ju i går eller så
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in