Ämne: Dagens Fail!

  1. #11041

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ja man blir ju bara så jävla irriterad! :o
    Haha, blev lätt irriterad på en jobbig jävel som hörde av sig på min viva. Hoon började med att bjuda 1500kr, sa nej. Hon fortsatte att buss och höjde med 500hela tiden upp till 3,5k. När hon insåg att jag inte skulle släppa den billigare frågade hon massa cp-frågor. Tex: har den bensinmätare? Osv ... Jobbiga jäklar :/
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  2. #11042
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Haha, blev lätt irriterad på en jobbig jävel som hörde av sig på min viva. Hoon började med att bjuda 1500kr, sa nej. Hon fortsatte att buss och höjde med 500hela tiden upp till 3,5k. När hon insåg att jag inte skulle släppa den billigare frågade hon massa cp-frågor. Tex: har den bensinmätare? Osv ... Jobbiga jäklar :/
    hahaha fyfan..
    nu ringde det någon men jag lät bli att svara då jag inte vill väcka hela huset. var dock dum som inte skrev tider jag kunde nås i annonsen, men vafan lite respekt kan väl folk visa. får hoppas dom ringer igen imorgon
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #11043
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ja man blir ju bara så jävla irriterad! :o
    Att sälja mopeder på blocket måste vara ett helvete. Vet bara när jag la ut en cykel. På en dag ringde 10 pers som ville ha den för en tredjedel av priset. Och då hade jag skrivit :"Ring ej om ni vill pruta"! Det var nog kul å säga nej till 10 på en dag, att de sedan ringde närsom på dygnet sög ju också...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #11044
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Att sälja mopeder på blocket måste vara ett helvete. Vet bara när jag la ut en cykel. På en dag ringde 10 pers som ville ha den för en tredjedel av priset. Och då hade jag skrivit :"Ring ej om ni vill pruta"! Det var nog kul å säga nej till 10 på en dag, att de sedan ringde närsom på dygnet sög ju också...
    jo precis! haha, folk är ju bra tröga
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #11045
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167


    Om man har lite erfarenhet och inte kör endast urpluggat borde man ha lite mer koll tycker jag..
    Snabbgas ger tydligen en 4takts karaktär över moppen idag.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  6. #11046
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Kul att ha hög feber och ont i magen när det är 25(eller mer) grader ute.

    Men då kan jag iaf kolla på det kungliga dopet.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-05-22 klockan 12:00.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #11047
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kul att ha hög feber och ont i magen när det är 25(eller mer) grader ute.

    Men då kan jag iaf kolla på det kungliga dopet.
    Woo, gud vad skoj...

  8. #11048
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Woo, gud vad skoj...
    Då jag är royalist uppskattar jag det faktiskt.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #11049
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Kompisen hade haft idrott, och lämnat sina värdesaker väl gömt i väskan i omklädningsrummet under lektionen (dom flesta gör tyvärr det på den här skolan, även jag... :/ (dock inte efter detta!) )
    Efter idrotten så hade någon/några jävlar rotat igenom allas väskor och slängt ut alla grejer över hela omklädningsrummet, så polarn och hans klass fick sortera upp alla grejer igen, eftersom alla kläder och precis allt låg över hela golvet. Tjuvarna stal hans plånbok.

    Blir så jävla trött på sån här skit, vafan lämna pojkarna ifred!? Jävla cp-barn som bara ska ställa till massa skit, dra åt helvete med er...
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  10. #11050
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Då jag är royalist uppskattar jag det faktiskt.
    Okej då, knugen är ju rätt najs faktiskt.

  11. #11051

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Kompisen hade haft idrott, och lämnat sina värdesaker väl gömt i väskan i omklädningsrummet under lektionen (dom flesta gör tyvärr det på den här skolan, även jag... :/ (dock inte efter detta!) )
    Efter idrotten så hade någon/några jävlar rotat igenom allas väskor och slängt ut alla grejer över hela omklädningsrummet, så polarn och hans klass fick sortera upp alla grejer igen, eftersom alla kläder och precis allt låg över hela golvet. Tjuvarna stal hans plånbok.

    Blir så jävla trött på sån här skit, vafan lämna pojkarna ifred!? Jävla cp-barn som bara ska ställa till massa skit, dra åt helvete med er...
    gör som vi och ta med väskorna in till idrottsalen/ stället där ni ska vara. alltid gjort det då jag går på en skola med mycket stölder tidigare
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  12. #11052
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Okej då, knugen är ju rätt najs faktiskt.
    Jo han är skön. Gillar dock prinsessan Madeleine mer.

    Morgondagens fail bli att man måste dra till skolan för att ha nationella i matte b samt ha körlektion. Hoppas man mår bättre imon då, har absolut inte övat för mycket på matten heller..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #11053
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    gör som vi och ta med väskorna in till idrottsalen/ stället där ni ska vara. alltid gjort det då jag går på en skola med mycket stölder tidigare
    Jo vi har gjort så ibland, dock har vi utegympa nu ju, och alla orkar ju inte släpa ut grejerna heller, om vi tex ska orientera...
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  14. #11054

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Jo vi har gjort så ibland, dock har vi utegympa nu ju, och alla orkar ju inte släpa ut grejerna heller, om vi tex ska orientera...
    lägg dom vid start/mål och be läraren hålla kolla på dom? eller ta med värdesakerna när ni springer ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  15. #11055
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    lägg dom vid start/mål och be läraren hålla kolla på dom? eller ta med värdesakerna när ni springer ?
    mjo
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  16. #11056

  17. #11057
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Det har du ju i stort sätt redan?
    Du jag skämtar inte, hade du kört med din bil där så hade hjulen tagit i skärmarna
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #11058

  19. #11059
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    neosen man fick in idag.

    s6 racing
    21mm och diverse trim

    kolven satt åt fel håll. cylinderfotspackningen användes som topppackning. toppen hade han även monterat fel.
    10mm kolvbult i 12mm nållager.

    ett jävla skämt.
    haha!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  20. #11060

  21. #11061

  22. #11062

  23. #11063
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Oseriösa köpare...
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  24. #11064
    Mattenationella imorn och har pluggat ca 15 min... Tror jag är rätt så körd. :/
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  25. #11065

  26. #11066
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Tur att jag inte ska åka i några Royalist-områden
    Vänta du bara. En vacker dag flyttar barnfamiljer in i ditt område. Sen klagar de på att man kör för fort (när man kryper förbi deras hus så långsamt så man nästa får kärringstopp). Sen klagar de på att man håller på att döda deras sjölvmordsbenägna ungar som springer rätt ut i vägen och tillslut kommer du också få ta del av fartgupp som kommer käka ditt underrede långsamt men säkert!

    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Mattenationella imorn och har pluggat ca 15 min... Tror jag är rätt så körd. :/
    I feel you bro! Kul att man läser Matte C med i 3an
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Måste verkligen göra en uppsats nu men har verkligen inge lust.... Sjukt svårt att komma igång
    Kommer inte igång med något skolarbete nu. Tänker redan på sommarlovet..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #11067

  28. #11068
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Samma här
    Fan, det är tre veckor dit för min del

    Efter gymnasiet ska jag aldrig gå i skolan mer!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #11069

  30. #11070

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in