Sidan 55 av 305 Första ... 545535455565765105155 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #1621
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Vaknade klockan halv 6
    Waaaay to late!

  2. #1622
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Waaaay to late!
    Somnade inte förens klockan 11 på dagen dock
    En svensk tiger!

  3. #1623

  4. Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg

    dagens andra fail: derbin låter för mkt, morsan blev lit sur, påstår att alla grannarna kmr klaga hör mig köra när jag e över 10 km borta
    Rätta takter, kvinnor SKA tycka att moppen låter för mycket ju! ( lyssna på min slajder så ska du se att inte den heller låter så lite )

  5. #1625

  6. Tog något finnmedel och gnuggade in i ansiktet och fick självklart i ett öga

  7. #1627
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ahahah, igår kväll när jag o jonte va ute o piskade dracarna, då stannade vi till i en korsning bland ett par hus, och pratade lite och så..
    Då ere någon idiot som ställer sig och skriker åt oss uppe i ett hus!
    Vi hade inte varvat eller något alls, men han kanske störde sig på TK'ts ljud ändå
    Alla hatar tk ljud, fast älskar dom endå
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Rätta takter, kvinnor SKA tycka att moppen låter för mycket ju! ( lyssna på min slajder så ska du se att inte den heller låter så lite )
    joo lite sant, men inte bra att hon hör vart jag e
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  8. #1628
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Tjejer är skit, det är fail.

  9. #1629

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    vi skulle köra en sväng sen så vi inte att det var ett farthinder (gupp) körde på det i ca 55km så typ bränslepumpen sönder vi vi fixa det skiten kostade 3000kr bara pumpen

  10. #1630
    Citat Ursprungligen postat av jontes rrx Visa inlägg
    vi skulle köra en sväng sen så vi inte att det var ett farthinder (gupp) körde på det i ca 55km så typ bränslepumpen sönder vi vi fixa det skiten kostade 3000kr bara pumpen
    På en moppe?

  11. #1631

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    nej mammas bil hon kan fan inte köra!!

  12. #1632

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Morsan går upp klockan fem och duschar och åker till jobbet klockan 6 , tamifan vaknar jag och nu kan jag inte sova :crybaby:

  13. #1633

  14. #1634
    Citat Ursprungligen postat av mh(jesper)ride Visa inlägg
    hm min katt drack upp min oboy
    lämna alldrig oboy och en katt i samma rum
    så va de sista oboyen med hehe
    klantigt av mig
    hade varit gåt med ett glas
    Ursäkta, men hur många svenskalektioner har du gått på i ditt liv?

    (har du dyslexi ursäktar jag)

  15. #1635

  16. #1636
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mh(jesper)ride Visa inlägg
    hm
    jag har dyslexi men ja kan bättre
    i bland märks de inte men i bland kan man inte ens läsa
    hehehe
    i bland kan ja inte ens själv läsa
    Haha, det där inlägget var bra förutom att du glömde skiljetäcken och stor bokstav
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  17. #1637

  18. #1638
    Fanfanfanfan! Jag blir bara så jävla trött av allt moppemeckande! Slid****n går inte... Jävla SKIT !!!

  19. #1639

  20. #1640
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Fanfanfanfan! Jag blir bara så jävla trött av allt moppemeckande! Slid****n går inte... Jävla SKIT !!!
    vad har hänt?

    ont: win elr fail, ska ta ålands färjan idag, enda bra e att köpa lite grejer
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #1641
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    vad har hänt?

    ont: win elr fail, ska ta ålands färjan idag, enda bra e att köpa lite grejer
    Det har hänt något med dreven till startmotorn :s Kan man bara ta bort dom utan att typ lägga någon distans eller liknande?

  22. #1642

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Vart stoppad av polisen inatt när jag jagade en moped, det är väl inte olagligt?

  23. #1643

  24. #1644


  25. Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    I brist på annat, dom gick ju batshit. Det var fucking ace, tills vi vart stoppade. Körde ju bara efter typ en mil.

  26. #1646

  27. Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    I brist på annat, dom gick ju batshit. Det var fucking ace, tills vi vart stoppade. Körde ju bara efter typ en mil.
    Varför blev ni stannade? Rutinkontroll som de kallar de eller "Det gick allt lite fort där va"
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  28. #1648

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Nej han kom när vi låg efter och vände, i slutet sa han bara "Det var ett riktigt vrålåk det här, det är bara att njuta.".

  29. #1649
    dagens fail: när jag och min kompis var på jobbet idag hittade vi en as ful cykel med en cykelkorg bak på, självklart skulle vi testa skrothögen så jag satt mig på pakethållaren och han började cykla lite på området, tills jag sa att vi skulle testa bakhjulet.... "okej" säger han såklart och så drar han till i styret som en jude och drar över skiten. jag ramlar på rygg och drar med mig korgen men han lyckas klara sig. hela bakskärmen vart böjd och den stackars korgen vart det skrot av! senare kommer en annan annställd och tar cykeln, så frågar han: har ni lånat cykeln? vi ba mmmmmm. och så säger han att det är lugnt tills han ser cykelkorgen och bakskärmen....

  30. #1650

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in