Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

    21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

    19 47,50%
Sidan 6 av 12 Första ... 45678 ... Sista
  1. #151
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Helsingborg i allsvenskan, ingen direkt i Superettan men Ängelholm är väl närmast där (bor mellan Helsingborg och Ängelholm). I England är det väl Man Utd och i Spanien Real Madrid (båda för att Beckham var min stora idol när jag var liten). I Italien blir det väl Milan (p.g.a. Zlatan, skiter egentligen i vilket) och i Tyskland är det utan tvekan Bayern München. Sen bara för att sticka ut så kör jag på CSKA i Ryssland för att jag älskar att spela dem på fifa, två snabba "turbon*gr*r" på topp som löper ifrån allting.

    Domarna är riktigt värdelösa än så länge! Jag tyckte att det var dåligt dömt vid djurgården men sen kom Göteborgsmatchen och den tog nog priset. Det var ju uppenbart inte straff, även om jag smått hejade på Norrköping för att de är värdelösa och inte kan hota HIF på något sätt så måste jag säga att det var synd om IFK, sämsta domarinsatsen på länge.
    Domarna gör fan inte själ för sina 7 k de får per match + reseersättning.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #152
    Citat Ursprungligen postat av lucazzz Visa inlägg
    Så jävla härligt med 3 poäng!
    Ja brorsan var där, jag hade också chansen att åka med men struntade i det eftersom att jag fick reda på det några timmar innan resan

  3. #153
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Domarna gör fan inte själ för sina 7 k de får per match + reseersättning.
    Riktigt pinsamt är det!

  4. #154
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Först Patrice Muamba och nu Piermario Morosini. Känns som om det vore dags att börja undersöka alla proffsspelare snart så man kan undvika sånna här tradgedier..
    Villa i fred Piermario Morosini!
    http://www.fotbollskanalen.se/1.2610...rteras_ha_dott
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #155
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Först Patrice Muamba och nu Piermario Morosini. Känns som om det vore dags att börja undersöka alla proffsspelare snart så man kan undvika sånna här tradgedier..
    Villa i fred Piermario Morosini!
    http://www.fotbollskanalen.se/1.2610...rteras_ha_dott
    Riktigt tragiskt!

  6. #156
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Djurgården - Malmö om c:a 20 minuter, heja DIF!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  7. #157
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Djurgården - Malmö om c:a 20 minuter, heja DIF!
    Jämn match.

    HIF-Gais var en skitmatch, HIF hade allt spelet men det blev ändå bara 1-1 efter ett oförtjänt självmål (för HIF).

  8. #158
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jämn match.

    HIF-Gais var en skitmatch, HIF hade allt spelet men det blev ändå bara 1-1 efter ett oförtjänt självmål (för HIF).
    Fittmalmö i 87:e minuter
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  9. #159
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fittmalmö i 87:e minuter
    Heja Malmööööö!

    Fast nej, jävla otur!

  10. #160
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Spelade själv idag och lyckades sänka TRE motsåndare i en glidtackning. Skulle egentligen blivit frilägesutvisad men domaren på 60+ var över 50 meter ifrån situation, så jag klara mig med gult.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #161
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Spelade själv idag och lyckades sänka TRE motsåndare i en glidtackning. Skulle egentligen blivit frilägesutvisad men domaren på 60+ var över 50 meter ifrån situation, så jag klara mig med gult.
    Haha, underbart!
    3000 inlägg förresten, grattis. Själv har jag 10 kvar (med detta inräknat).

  12. #162
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Haha, underbart!
    3000 inlägg förresten, grattis. Själv har jag 10 kvar (med detta inräknat).
    Danke

    Någon mer här på forumet som spelar själv?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #163
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Danke

    Någon mer här på forumet som spelar själv?
    Verkar som om det är rättså dött med det tyvärr. Alla har nog spelat som småpojkar men alla verkar lägga av runt 15-årsåldern eller när det blir för seriöst.

  14. #164
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Verkar som om det är rättså dött med det tyvärr. Alla har nog spelat som småpojkar men alla verkar lägga av runt 15-årsåldern eller när det blir för seriöst.
    Kanske är så
    Jävlar vad Mjällby spelar ut DIF! 4-0 efter 37 min!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #165
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Så jävla härlig match! Kollade från start, blev lite besviken när 1-0 kom, gav nästan upp när utvisningen kom och var påväg att gå och lägga mig vid 2-0. Tänkte "Jag ska bara sitta till halvtid, bara 5 minuter kvar ändå" och det är jag glad för att jag gjorde. 2-1 och Chelsea ledde mötena. När Torres blev inbytt grät jag nästan lite. Han gjorde ingenting rätt förutom målet. Spänning in i sista minuten!

  16. #166
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Så jävla härlig match! Kollade från start, blev lite besviken när 1-0 kom, gav nästan upp när utvisningen kom och var påväg att gå och lägga mig vid 2-0. Tänkte "Jag ska bara sitta till halvtid, bara 5 minuter kvar ändå" och det är jag glad för att jag gjorde. 2-1 och Chelsea ledde mötena. När Torres blev inbytt grät jag nästan lite. Han gjorde ingenting rätt förutom målet. Spänning in i sista minuten!
    Satt hemma hos en polare, jag och 2 andra. Kunglig match! Dock torrt att Terry är så jävla dum i huvet så han inte får lira nästa match
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  17. #167

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245

  18. #168
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Satt hemma hos en polare, jag och 2 andra. Kunglig match! Dock torrt att Terry är så jävla dum i huvet så han inte får lira nästa match
    Det var en skön match att titta på! Äsch, det var faktiskt inte så farligt, dock jävligt onödigt av en så pass rutinerad spelare som Terry att göra så.

    Citat Ursprungligen postat av Luleå Visa inlägg
    True.

    Edit:

    Bayern vann, fyfan vad härligt!
    Senast redigerat av webbe den 2012-04-25 klockan 23:27.

  19. #169
    Bayern-real, vilken jävla match!

  20. #170
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Bayern-real, vilken jävla match!
    Spänning enda in i sista straffen, det var verkligen en rolig match att se på! Dock blev jag lika irriterad som alltid på Pepes j*vla filmningar och hans gnällande. Detta trots att jag i den spanska ligan håller på Real, mest för att de är de enda som kan vinna över Barcelona.

  21. #171
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Ramos måste ha skjutit ner en satellit, kanske har han tränat med Terry?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #172

  23. #173
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Bayern tar det ändå!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #174
    Inzaghi gör mål för milan, vilken jävla legend

  25. #175
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    City gör mål i 92:a och 93:e. Fyfan, synd att man var på HIF istället för att kolla på det! Dock var HIF-Häcken en härlig match den med.

  26. #176
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    City gör mål i 92:a och 93:e. Fyfan, synd att man var på HIF istället för att kolla på det! Dock var HIF-Häcken en härlig match den med.
    city matchen var sjuk! satt och skrek som en galning fast att jag inte hejjjar på dem!

  27. #177
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    city matchen var sjuk! satt och skrek som en galning fast att jag inte hejjjar på dem!
    Själv är jag Man Utd "fan". Bryr mig inte så mycket direkt men om jag hejar på någon så är det dem.

  28. #178

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    Messi + Ronaldo= Ronaldinhio

  29. #179
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Vad tycker ni om matchen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #180
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad tycker ni om matchen?
    Sjukt bra match! Dock tråkigt med straffar. Jag hade inte brytt mig vem som vann straffläggningen oavsett vad. Känns bara så sjukt tråkigt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in