Sidan 23 av 56 Första ... 13212223242533 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #661
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Verkligen inte slö i menyer, sedan är det inte "grafiken" som är kass utan upplösningen och den fungerar alldeles utmärkt. För det priset får du inte en bättre mobil, imo!
    Sedan blir jag ganska arg när folk säger, köp Desire " Den är bättre osv " Han sa 2500;- vilket inte en Desire kostar. Ni kan inte jämföra dessa telefoner, det fungerar inte! Den kostar 2000:- mer, när ska folk fatta............
    Håller med, säger man 2500:- så talar man för telefonerna i den klassen eller 500 uppåt men inte flera tusenlappar.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  2. #662
    Uppdatering till B.l.a Desire till er som inte vet

    blev ännu snabbare i menyerna

  3. #663

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    småland
    Inlägg
    152
    Behöver hjälp nu, fundera på att köpa en zte blade från telia, men dom har ju bara kassa aboonemang vad jag ser ?
    Vill ha minst 1000gratis sms i månaden och fri surf någon som kan hitta de för jag för då de inte . :/

  4. #664

  5. #665
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jag har telia kontantkort, fast du ska kanske ha abonemang.. Men iaf där betalar jag 500 kr om året så får jag 5000 gratis sms i månaden under 1 år. Och sedan köpte jag surf där du får 0,5 gb o surfa för i månaden under 1 år, kostade oxå 500 kronor..

    Köpte mig en htc wildfire igår, är väl relativt nöjd med den.. Kan dock inte säga att touchen är laggig, är nöjd med den! De jobbiga är väl att jag inte haft touch innan och har en brud som smsar nåt så inåthelvete, riktigt jobbigt att skicka sms alltså!
    Därför man skulle lägga 2000 kr till på en Desire!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  6. #666
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jag har telia kontantkort, fast du ska kanske ha abonemang.. Men iaf där betalar jag 500 kr om året så får jag 5000 gratis sms i månaden under 1 år. Och sedan köpte jag surf där du får 0,5 gb o surfa för i månaden under 1 år, kostade oxå 500 kronor..

    Köpte mig en htc wildfire igår, är väl relativt nöjd med den.. Kan dock inte säga att touchen är laggig, är nöjd med den! De jobbiga är väl att jag inte haft touch innan och har en brud som smsar nåt så inåthelvete, riktigt jobbigt att skicka sms alltså!
    Känner igen mig =D!

  7. #667
    flexibel: Vi har alla haft det problemet man lär sig snabbt då
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #668

  9. #669
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    flexibel: Vi har alla haft det problemet man lär sig snabbt då
    FlexBiel* Inte Flexibel haha
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #670
    Sony Ericsson X8, hurdan?
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #671
    Pojkar, och möjligtvis flickor ni har väl inte glömt att http://www.moppenet.nu/showthread.ph...fplattor-o.s.v!

    finns?

  12. #672

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Sony Ericsson X8, hurdan?
    Några kompisar har en sån, och dom är nöjda

  13. #673
    Min Nokia 5800 har dött. Jag hade den på och batteriet var typ slut men jag sket i att stänga av den så den stängdes av automatiskt pga batteribrist. Är det vanligt att batterierna tvärdör när dem blivit helt urladdade och inte tar emot laddningen sen? Vet att det inte är bra att ladda ur batterier helt menmen nu är det så. På batteriet så står det 3.7 volt och jag får ut 3.3 atm, brukar dem ligga på 0 om dem är helt totalt jävla urladdade eller hur ligger det till?

    Någon som vet, kanske inte har skrivit så, har faktiskt ingen ork att läsa igenom det

  14. #674
    Hur lång leveranstid är det på HTC desire HD? Beställde min 30e och det har fortfarande inte hänt något. Står sen i måndags att det ska va 4-5dagars leveranstid...

  15. #675
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Hur lång leveranstid är det på HTC desire HD? Beställde min 30e och det har fortfarande inte hänt något. Står sen i måndags att det ska va 4-5dagars leveranstid...
    Var har du beställt?

  16. #676

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    småland
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jag har telia kontantkort, fast du ska kanske ha abonemang.. Men iaf där betalar jag 500 kr om året så får jag 5000 gratis sms i månaden under 1 år. Och sedan köpte jag surf där du får 0,5 gb o surfa för i månaden under 1 år, kostade oxå 500 kronor..

    Köpte mig en htc wildfire igår, är väl relativt nöjd med den.. Kan dock inte säga att touchen är laggig, är nöjd med den! De jobbiga är väl att jag inte haft touch innan och har en brud som smsar nåt så inåthelvete, riktigt jobbigt att skicka sms alltså!
    Tror inte att 0,5gb i månaden räcker de är det som är problemet :/

  17. #677
    Citat Ursprungligen postat av bob_skill Visa inlägg
    Min Nokia 5800 har dött. Jag hade den på och batteriet var typ slut men jag sket i att stänga av den så den stängdes av automatiskt pga batteribrist. Är det vanligt att batterierna tvärdör när dem blivit helt urladdade och inte tar emot laddningen sen? Vet att det inte är bra att ladda ur batterier helt menmen nu är det så. På batteriet så står det 3.7 volt och jag får ut 3.3 atm, brukar dem ligga på 0 om dem är helt totalt jävla urladdade eller hur ligger det till?

    Någon som vet, kanske inte har skrivit så, har faktiskt ingen ork att läsa igenom det
    Om batteriet har blivit helt urladdat kan du behöva ladda den en stund förrän du försöker sätta på den.
    Nothing puts a smile on your face like ProRace!

  18. #678
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av sacky Visa inlägg
    Tror inte att 0,5gb i månaden räcker de är det som är problemet :/

    500 MB är sjukt mycket. Om du nu har ett liv och inte sitter framför mobilen 24/7 så räcker det!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #679

  20. #680

  21. #681
    vad gör ni som inte 500 mb räcker till? min första räkning var för 2,4 månader och då hade jag surfat i stort sett oavbrutet eftersom jag precis fått mobilen... det gick åt 549 mb. laddade även ner en del appar, de flesta över 3g. ni förstår väl själva att ni inte kan sitta och streama film och musik över 3g utan att det går åt rätt snabbt?

  22. #682

  23. #683
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Själv har jag telenor, obegränsat surf för 100spänn/månad. För 350kr/månad så ingår mobilen (HTC Desire. Förövrigt bästa telefonen jag någonsin haft. Pappa har iPhone 3gs och syrran iPhone 4. Båda säger att min är härligare ) Fri surf och 5000 fria sms varje månad. Det enda jag betalar utöver månadskostnaden är när jag ringer. Och det är 0,39 kr / min till alla nät. Sen efter två år när abonnemanget går ut så har jag möjlighet att förlänga abonnemanget. Och då får jag en helt ny telefon.
    har också en desire, grym telefon. har telia max 25 med mobilsurf, kostar 98 kr per månad + samtal, vilket normalt blir någon tia typ... har 1 gb gratis surf. ringer gratis till alla telia-mobiler, smsar 5000 sms gratis till alla, betalar 170 kr per månad för mobilen, allt utslaget på 2 år.

  24. #684
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Surfade 22 kb i Norge och det lilla gick på 650 kr.... Har Telenor Surf abonnemang med en HTC Desire. Surfar helt fritt och är bunden i två år.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  25. #685
    HTC Gratia?
    "Inställningen är halva grejen"

  26. #686
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    HTC Gratia?
    Snäppet bättre än Wildfire, snyggare också

  27. #687
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Snäppet bättre än Wildfire, snyggare också
    Almost perfect då
    "Inställningen är halva grejen"

  28. #688
    Är verkligen inte nöjd med min HTC Desire som jag köpte för någon månad sen. Tycker att den är krånglig , svenska språket försvann vid återställning och rotationen på skärmen funkar inte.

  29. #689
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Är verkligen inte nöjd med min HTC Desire som jag köpte för någon månad sen. Tycker att den är krånglig , svenska språket försvann vid återställning och rotationen på skärmen funkar inte.
    Måndags Ex? lämna in och kräv att få en ny.

  30. #690
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Måndags Ex? lämna in och kräv att få en ny.
    Vet inte om jag får en ny. Men min far pratade med dom han köpte den från och sa att jag bara behövde komma in så fixar dom skiten. Annars är telefonen bra

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in