Sidan 5 av 6 Första ... 3456 Sista
  1. #121
    Killen som hade 125cc kina fiddy, borrad kolv, dubbla insprut och weber förgare. Chippad box, vadå för box liksom? Det bästa var att den gjorde 121km/h, han hade mätt med laser

  2. #122
    Haha en skön kille på min skola sa att hans brorsa hade satt på en v8 motor på hans mt5 ... Han var seriös :S

  3. #123

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av ramis Visa inlägg
    Haha en skön kille på min skola sa att hans brorsa hade satt på en v8 motor på hans mt5 ... Han var seriös :S
    gud......Sa han att hans hastighet var över 150 ochså eller?.

  4. #124
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    "jag har ett tk-rör och moppen gör 95km/h. Jag behövde oxå sätta på mindre munstycken än original för att den ska gå bra"

    Han kör en gilera från 2007, helt original i övrigt...

  5. #125
    "dracen gör runt 85-90" Urpluggad drac med annat munstycke o sportluftfilter.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #126
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    "dracen gör runt 85-90" Urpluggad drac med annat munstycke o sportluftfilter.
    En snubbe här i Hudik fick upp sin drac i 93, urpluggad, sportluft, munstycke och drevad.
    Uppmätt med GPS

  7. #127
    Sålde min motor till någon rackare och så la han upp några bilder på instagram och så kommenterade min polare (jag stog bredvid honom och kollade)
    Polaren-Ojj så det är du som har denna gamle misshandlade motorn ! Hur snabbt går den ?
    Köparen-snabbare än din
    polaren-nemen seriöst hur snabbt går den ? Eller vågarar du inte maxxa ur han ?
    Köparen-käften ! Minst 160km/h ! Du vet allt handlar om drev din NOOB!
    Polaren-shiit va snabb...du verkar vara duktig gjorde du allt själv ?
    Köparen-Japp kan ju en hel den..
    Jag-du köpte ju min motor du har ju inte gjort något själv och du sa att min polare inte kunde något du missade ju för fan att sätta du membranet Och ringde till min och frågade vrf den inte startade och ville skicka tillbaka den 12ggr nej den går fan inte i 160km/h med tanke på hur FET du är....

  8. #128
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    En snubbe här i Hudik fick upp sin drac i 93, urpluggad, sportluft, munstycke och drevad.
    Uppmätt med GPS
    brukar låta så
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #129
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    brukar låta så
    Fast nu var jag seriös.

  10. #130
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    brukar låta så
    93km/h är inga problem att få upp i en drac i det utförandet. Det går säkert att få den att göra närmare 110-120km/h.
    I en lång nedförsbacke så gör den säkert 93km/h.. men på planmark njaaaa.

  11. #131
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    93km/h är inga problem att få upp i en drac i det utförandet. Det går säkert att få den att göra närmare 110-120km/h.
    I en lång nedförsbacke så gör den säkert 93km/h.. men på planmark njaaaa.
    Vet inte om det var helt platt, dock var det en rejält tung drevning..

  12. #132
    En kompis polare sa till mig att han druckit en hel 750ml (mintuu 60%) utan problem...

  13. #133

  14. #134
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    vem kan inte göra de?
    Vad coolt du är.

  15. #135

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm för faaan!
    Inlägg
    55
    En snubbe som bor här i trakten tror helt seriöst att hans fiddy går i 160.
    Fråga samma snubbe på skoj om han hade tagit bort variator ringen, det hade han minsann gjort.

  16. #136
    En kompis sa att hans drac gjorde 110 km/h med underliggande och 13/54 drevning.

    Det roliga är att min polare med en aerox med effektrör , bytta vikter, tryckfjäder , munstycke och när han skjutsar så drar han om dracen very easy

  17. #137
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av FiddyKing Visa inlägg
    En snubbe som bor här i trakten tror helt seriöst att hans fiddy går i 160.
    Fråga samma snubbe på skoj om han hade tagit bort variator ringen, det hade han minsann gjort.

    idag fick man höra om en helt original tms som gjorde 95 blås i uppförsbacke.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #138

  19. #139

  20. #140
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    en på blocket sa att hans aprilian sr factory gjorde 110km/h med dragen variatorring
    troligt om dom hade lirat med gameboy på den
    gilla gärna min fb sida! http://www.facebook.com/ToggeTuning

  21. #141

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Togge Visa inlägg
    troligt om dom hade lirat med gameboy på den
    dra bort 30km/h så kanske

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  22. #142

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    Ingen lögn eller något, bara en stor fail av hon!


    Min faster var här igår med denna bil:
    Namn:  2012-05-24 06.57.43.jpg
Visningar: 411
Storlek:  41,3 KB

    Och som ni ser på bilden så har luftfjädringen gått på båda sidor.

    Men det var inte det som var failen, utan jag frågade om det var en bensin eller diesel och då hade vi motor huven öppen, och då sa hon:
    Det måste ju vara en bensinare då det står Mercedes Benz här på motorn. Haha vafan höll på dö av garv ju

    Edit: Såg själv nu att det var lite konstigt skrivet. Men hon menade att det var en bensinare därför det stod Benz på motorn
    Senast redigerat av Luleå den 2012-05-25 klockan 00:23.

  23. #143
    Citat Ursprungligen postat av Underbar Visa inlägg
    En kompis polare sa till mig att han druckit en hel 750ml (mintuu 60%) utan problem...
    Min kusin drack en hel sån en kväll...! utan problem de vet jag inte men han var väl inte så nykter kan jag säg...

  24. #144
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Min körskolelärare hade varit uppe i 112-113 km/h med sin moped. Jag blev mäkta imponerad tills han sade att det var en slider, då tänkte jag "Lite glädjemätare men vafan, ändå nice". Då säger han "Jo jag och pappa drog ju blindtarmen så den axxade som fan tills 70 och sen blev den slö" och ökade sakta till 110.

  25. #145
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Min körskolelärare hade varit uppe i 112-113 km/h med sin moped. Jag blev mäkta imponerad tills han sade att det var en slider, då tänkte jag "Lite glädjemätare men vafan, ändå nice". Då säger han "Jo jag och pappa drog ju blindtarmen så den axxade som fan tills 70 och sen blev den slö" och ökade sakta till 110.
    åh jag vill oxå ha en moppe som bryter mot fysikens lagar

  26. #146
    En kompis tror att hans drac med världens skevaste bakhjul gör 85-90 med dragen plugg och den är även drevad för axx!
    SHI HOO!

  27. #147

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    En klasskompis säger att han körde med sin gammel derbi med 80cc ca 120-130km/h efter en grusväg och då var det inte full gas heller.

  28. #148
    260km/h med en original 940 förutom uppställt ladd på 1,4...

  29. #149

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    En kompis påstod att hans nya bakdäck till moppen kostade 5000 kronor, vadfan är det för däck liksom?

  30. #150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in