1. #8821
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ser väl lite arg ut iaf?


  2. #8822

  3. #8823
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Jodå, det är nog inga problem kostade bara 5 så gör inte så mycket om den åker i skroten
    Det blir nog bra!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #8824

  5. #8825

  6. #8826
    Vill ha oxå ha en biljävel!
    skulle haft a-traktor istället!

  7. #8827

  8. #8828
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ser väl lite arg ut iaf?

    Mer trött tycker jag :S

  9. #8829
    Nåt att köra sönder men nej tack!
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    köp min passat då Billig, billig försäkring, går billigt Lite och göra, dock roliga saker Kommer dock inte säljas på nån vecka.

    Hast min ser också aggresiv ut. eller..

    skulle haft a-traktor istället!

  10. #8830

  11. #8831

  12. #8832
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    Vill ha oxå ha en biljävel!
    Köp en då? Finns ju få saker som är roligare än att hitta rätt bil, sen dra och köpa den. Känslan efteråt när man glider hem är ju obeskrivlig

  13. #8833
    Får inte för far å mor! men köte du bara din eller?
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Köp en då? Finns ju få saker som är roligare än att hitta rätt bil, sen dra och köpa den. Känslan efteråt när man glider hem är ju obeskrivlig
    skulle haft a-traktor istället!

  14. #8834
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Köp en då? Finns ju få saker som är roligare än att hitta rätt bil, sen dra och köpa den. Känslan efteråt när man glider hem är ju obeskrivlig
    +1 ! Och den där känslan när man känner att man har ett riktigt jävla kap. Och en grej man inet ska ha när man ska köpa bil är bråttom. Jag satt i en månad och leta, dag ut och dag i ringde till massa olika och åkte å kolla. Men till slut hittar man på ett guldkorn !

  15. #8835
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    Får inte för far å mor! men köte du bara din eller?
    Varför får du inte det? Ja, hur ska jag annars ha fått tag på mina bilar? haha

    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    +1 ! Och den där känslan när man känner att man har ett riktigt jävla kap. Och en grej man inet ska ha när man ska köpa bil är bråttom. Jag satt i en månad och leta, dag ut och dag i ringde till massa olika och åkte å kolla. Men till slut hittar man på ett guldkorn !
    Jo, man ska ju hitta rätt exemplar och inte bara den billigaste på blocket av en viss modell (Om man inte har tänkt att typ renovera eller bygga om)
    Jag själv är dock rätt impulsiv, när jag hittar en bil som känns rätt så köper jag den. Sugen på att köpa en till bil bara för att just nu, helt onödigt egentligen, eftersom jag ändå har tänkt att behålla både Merca 500E'n och BMW 540'in och det blir ju rätt mycket med tre bilar. Hade ju det förut, vilket slutade med att jag fick sälja 528an till ett riktigt skam pris :/

  16. #8836
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Varför får du inte det? Ja, hur ska jag annars ha fått tag på mina bilar? haha



    Jo, man ska ju hitta rätt exemplar och inte bara den billigaste på blocket av en viss modell (Om man inte har tänkt att typ renovera eller bygga om)
    Jag själv är dock rätt impulsiv, när jag hittar en bil som känns rätt så köper jag den. Sugen på att köpa en till bil bara för att just nu, helt onödigt egentligen, eftersom jag ändå har tänkt att behålla både Merca 500E'n och BMW 540'in och det blir ju rätt mycket med tre bilar. Hade ju det förut, vilket slutade med att jag fick sälja 528an till ett riktigt skam pris :/
    Nej precis, ingen idé att köpa en bil jätte billigt så äre bara skit. Men de jag menade va att man måste ha tålamod, men letandet är ju halva grejen Jag är inte så värst impulsiv, letar hellre en dag till

  17. #8837

  18. #8838

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Blev fan sugen på en golf (3) med vento front och stance som satan! Kanske blir det, svårt som fan att bestämma sig!
    Golf 4a med bora front ska de va

  19. #8839

  20. #8840

  21. #8841

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha mjo 4an har dock aldrig fallit mig i smaken.. Deras variant hade gjort hela den modellen gubbig i mina ögon, inredning är allmänt ful med haha..

    Sen min sista anledning är väl att en polare har en 4, som man aldrig lär få i närheten så fet.. Den vita!


    Både den röda och den vita va ruskigt feta

  22. #8842

  23. #8843

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    usch golf3, har bara dåliga erfarenheter av såna :/ rost, o turkat allting
    golf 3:or är fina bilar som håller hur bra som helst enligt min erfarenhet kör själv en 3:a atm och den är hur skön/ snål och driftsäker som helst och knappt någon rost. ända jag skulle säga är negativt är att dem ofta är 3 dörrars bara vilket blir jobbigt när man har folk som hoppar in och ut hela tiden

  24. #8844

  25. #8845

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    polarn jobbar som VAG mek, han tycker heller inte dom är någon hit, stoooooor skillnad i kvalitet och känsla på 3an och 4an
    jo självklart är det stor skillnad ju, men det är so att jämföra 2:an med 3:an, då vinner ju överlägset 3:an och nu menar jag inte att det är dem finaste bilarna som finns kvalité mässigt utan mer att dem är bra kvalité/komfort för sin prisklass

  26. #8846

  27. #8847
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Jag vill ha Synd att vintern är över nu annars kunde det nog ha blivit en bra vinterbil


  28. #8848

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    hade tagit 2an alla gånger istället för 3an. sen tycker ja 3orna e överprisade.
    2:an är finare ja, men komforten och kvalitén är klart bättre i 3:an, t.ex är 2:orna rätt lätta att sno då dem inte har kodad tändning som 3:an och dörrarna är även lättare att få upp, sen tycker jag inte 8.000 för en i bra skick är mycket, men det kanske är jag bara?....

  29. #8849
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag vill ha Synd att vintern är över nu annars kunde det nog ha blivit en bra vinterbil

    Vet inte hur ni har de där nere men här i sverige har vintern precis börjat

  30. #8850

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in