Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
Att jag blev bannad i 3dagar pga "Internet mobbning" för att jag hade en signatur som lyder ungefär så här:



(Han skrev ungefär så. inte exakt men admin har tagit bort inlägget så kunde inte kolla exakt vad han skrivit)

Tycker de var onödigt då de inte är jag som är "författaren" till inlägget och att man kunde se de i tråden som de skrevs i från början. Tycker att de hade räckt med en varning istället för en avstängning. För jag har inte "mobbat" Rifat innan eller liknande. spelar ingen roll om de var Rifat de handlade om, hade haft texten som signatur även om de handlade om någon annan. Och enligt Rexxy så anses det vara stötande och kränkande men de är ett jävla hyckleri då han skriver så här till dem som "mobbat" Rifat: "Omogna babianer är vad ni är". De är ju också kränkande, Right? Men bara för att jag hade en signatur som Rifat råkade nämnas i så blir jag avstängd för att några på forumet "mobbar" honom samtidigt som jag ändrade till den signaturen.
Om du nu sätter det som signatur så är det lite som att mobba för då håller du med oss och tycker det vad roligt.
Varför annas skulle du sätta den som signatur.
För mig vart det första gången jag "mobbade rifat" å då blev jag avstängd. Det har ju hållt på så länge så avstängningar ska redan andra har fått som "mobbat" han i stort sätt varje dag...