Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
Prata med henne om du nu känner så. Hur gjorde du slut, långt prat, sms (hoppas inte det), samtal eller vad? Har ni pratat ut om allting?

Om det nu är ditt livs misstag och det inte var allt för längesen så finns det väl förhoppningsvis tid att prata med henne? Har hon redan ny pojkvän/ligger runt eller vad som så är hon väl inte direkt värd det ändå?


Hur känner du nu, ångrar du dig så kanske du borde fundera över ditt beslut? Du kan inte bara säga "livet blir inte alltid som man tänkt sig". Om någonting är fel, fixa det då istället för att tycka synd om dig själv. Förlåt för att jag är okänslig men du måste gaska upp dig, du kan inte bara vara ledsen och strunta i livet!
vad som hände kmr jag inte gå ut med här.. men det tog slut igenom min svartsjuka.. osv osv..
hon är omöjlig att prata med nu och har säkert skaffat sig en ny.. men så äre....
hon säger att hon vill hellre leva livet nu än att ha ett förhållande..
men jag har sagt till henne.. att den som ngnsin kommer få henne kmr jag slå ihjäl..
för jag har förlorat det vackraste jag någonsin hade och då ska fan ingen annan ha henne heller..

låter säkert helt sjukt de jag säger men det som har hänt är så sjukt invecklat så jag inte orkar gå in på de....