[QUOTE=pstyhre;335919]Jag gillar faktiskt såna pikéer. Men det det skriker lite för mycket. Kolla, jag har råd att köpa en tröja för 2000:-.
Dessutom är det så många som går runt med fejk, så det är inte speciellt roligt.
Men däremot tycker jag att det bör var något på en piké, exempelvis den lilla hästen, lilla krokodilen eller liknande. För det är snyggt.

Hade ju dock inte tackat nej. Men AH, nja. Där går min gräns. Möjligtvis om man ska på semester och vill haffa småtjejer.
Tshirtar med Ah på bröstet, som en ficka.

Det är ju dina pengar. Du gör som du vill. Men är de värda 1695:- styck?
Inte en chans..[/QUOTE

AH pikén gillar jag inte speciellt mycket men den var på rea så tänkte varför inte, kan lika gärna passa på. Tycker det är snyggt med mer saker på pikéerna, ska självklart fortfarande se bra ut och inte vara hela regnbågen men tycker inte dessa är för "bräkiga" som vissa säger. Självklart är det väl lite som du säger att man skyltar lite med att man har råd men vad är fel med det egentligen? Har man råd så varför inte? Man klart och tydligt vilka som är fake/inte, för o ta Ralph Lauren som exempel så är hästen/ryttaren oftast väldigt dåligt gjord och väldigt ful på fake medans den är fin och välgjord på dom äkta.