1. #1

    Bulor på däcket

    Hej, såg idag att det är som bubblor i/ bulor på däcket. Är det någon som vet om det blir värre om man fortsätter köra eller varit med om något liknande? Hur löser man det? Tacksam för snabba svar!
    Bifogade bilder Bifogade bilder    

  2. #2
    kräng av däcket och kolla? kan vara att gummit har en "spricka" just där det sticker ut, och på så vis så pressas luften ut mer där , bara en tanke!

  3. #3
    kan ha varit att däcket har blivit varmt på något sätt och sen har luften pressat där och där blev en bubbla sen blev de kallt igen o stelna eller hur man ska förklara det, bara en tanke har ingen aning annars

  4. #4
    Tack för svar! Ska kika imorgon om jag hinner, mer tankar?

  5. #5
    Trasigt däck, punktering när som helst. Byt.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Trasigt däck, punktering när som helst. Byt.
    Exakt. Det där är inget bra... har dock aldrig sett det på ett däck bara på en basketboll men slog den mot en sten och det exploderade så jag skulle nog byta det! inget man ska köra med!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

  7. #7

  8. #8
    Bara att byta, jag körde sådär fast på en cykel.
    Efter en meter eller två small det.

  9. #9
    En liten fråga bara, köpte du hojen av han: http://www.moppenet.nu/showthread.ph...date-S%C3%85LD!!!!!!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  10. #10
    Okej kör på att köpa nytt däck. Tack.
    Jag gilera runner, det stämmer

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in