Ämne: Dagens Fail!

  1. #10681
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Snöstorm i lule...
    Slutade ju snöa för länge sen

  2. #10682
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    ska upp om lite mindre än 5 timmar och är helt klarvaken. ska nog gå och hämta lite käk, sova går ju inte iaf...
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  3. #10683
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    detta börjar bli jobbigt...
    you got to be kidding with me...
    Senast redigerat av CaToXXo den 2012-04-16 klockan 06:25.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  4. #10684

  5. #10685

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Att aftonbladet trycker ner poliserna som jagade dom två i stockholm, det är ju helt fel att skratta lite när man kör :o.,. Tycker att afton****n överdriver igentligen : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14682153.ab

  6. #10686
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    FÅR DAMP PÅ MIN Cp Dator ! Måste ominstalera..... DAMP

  7. #10687

  8. #10688
    Min polare fick sin avgasrör och förgasare stulna, han hittade en moppe 1 vecka senare med grejerna på så hans mamma som var med ringde polisen. Det visade sig att hela moppen var stulen så polisen tog den. Igår kväll kom killen med den stulna mopeden och 8 till och hotade min kompis, han skulle knulla och klippa honom om han inte gav honom 7000 kr innan den 15 maj. Smart ****** som kräver ersättning för att han blev av med sin stulna moped.

  9. #10689

  10. #10690

  11. #10691
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har du besökt någon läkare?
    Det kanske kan ha att göra med PWOt du käkar?
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Var nog ett bra antal månader sen jag sov från söndag till måndag. Vaken även inatt trots sömnpiller igår kväll...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  12. #10692

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    "Sväng nån gång då ditt jävla mähä!"
    har svurit åt trafiken flera gånger :o
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jo, visst. Det var dumma saker de sa. Men sen är det en fråga om två arbetskamrater som sitter och pratar med varandra. Dessutom påverkar inte det den tragiska utgången på något sätt. Inte att de förföljer i över 200km/h heller. De var inte ens i närheten, ändå fortsätter han att försöka fly p.g.a polishelikoptern.

    Den personen som har gjort (mest) fel är motorcykelföraren. Hade han inte brutit mot reglerna, eller i alla fall inte försökt komma undan poliserna hade inget av detta hänt.

    Det är tragiskt, självklart. Men man får försöka att se hela bilden.
    there we have it !

    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo jag tycker också att poliserna gjorde rätt, klart att dom ska följa efter honom, han körde utan regplåt och körde emot rött flera gånger, och sen visade det sig väl att han inte ens hade mc-kort..?

    Tycker det bra gjort av poliserna iaf även om det kanske gick lite väl fort ibland..
    vet inte, tycker ochså att polisen har gjort rätt , sen så ser man detta på aftonbladet ; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14687660.ab
    "
    Han höll på med en omkörning på vänsterfilen, berättar han.
    – Jag har ingenstans att ta vägen när de kommer upp väldigt nära bakom mig. Jag försökte verkligen komma om snabbare.
    I går upptäckte han dessutom vad polisen kallade honom mitt i den pressade situationen – ”jävla mähä”.
    – Det är upprörande. Jag satt med fyra små barn i bilen, och såg att de körde om min bil innan jag lämnat filen. Det som upprör mig mest är att de är extremt nära min bil. Hade jag tvekat minsta lilla hade de kört rakt in i mig,Jag blev väldigt upprörd över att de hade jagat ihjäl en kille för att han kört mot rött. Han får förstås inte göra så, men det ska han väl inte behöva dö för.

    Jag sågar fan aftonbladet o den här tröga killen,

  13. #10693

  14. #10694
    Växeln hoppade ur framför ett tiotal poliser som pratade med allmänheten vid Danderyds sjukhus. Varvade högt
    Men inget hände...
    Senast redigerat av Vickemeister den 2012-04-17 klockan 19:01.

  15. #10695
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Jävla internet..

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk


  16. #10696
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Matteprov imorrn, tog hem nåt diagnos-shit för att kolla på.. Fattar inte ett jota..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  17. #10697
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Matteprov imorrn, tog hem nåt diagnos-shit för att kolla på.. Fattar inte ett jota..
    Brukar inte sådana diagnoser även ha lösningarna på baksidan eller liknande? Brukade våra ha

    Dagens feta jävla fail för mig är att jag blev väckt av denna jävla sak 4 meter utanför mitt hus på grannens tomt klockan 7 på morgonen....Namn:  579248_10150691094038004_571353003_9707449_1826120449_n.jpg
Visningar: 584
Storlek:  92,1 KB
    En svensk tiger!

  18. #10698
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Brukar inte sådana diagnoser även ha lösningarna på baksidan eller liknande? Brukade våra ha
    Tom baksida
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  19. #10699
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Min polare fick sin avgasrör och förgasare stulna, han hittade en moppe 1 vecka senare med grejerna på så hans mamma som var med ringde polisen. Det visade sig att hela moppen var stulen så polisen tog den. Igår kväll kom killen med den stulna mopeden och 8 till och hotade min kompis, han skulle knulla och klippa honom om han inte gav honom 7000 kr innan den 15 maj. Smart ****** som kräver ersättning för att han blev av med sin stulna moped.
    Dom äckliga ******gangstrarna eldade upp min kompis moppe igårkväll, dom vill uppenbarligen bråka och dom kommer få göra det om polisen inte gör något åt saken.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  20. #10700
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Dom äckliga ******gangstrarna eldade upp min kompis moppe igårkväll, dom vill uppenbarligen bråka och dom kommer få göra det om polisen inte gör något åt saken.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Tror helt ärligt inte att polisen lär göra något, inte förns blattarna rör han typ
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  21. #10701

  22. #10702
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Tror helt ärligt inte att polisen lär göra något, inte förns blattarna rör han typ
    Tror inte heller, ändå så har han gett dom namn på killen som har stulit mopeden och hotade honom. Hotet är ju övergrepp i rättssak, det kan ge upp till 8 års fängelse så polisen borde ju göra något. Men om polisen inte gör något så kommer han ta saken i egna händer. Dom lanar ofta på samma ställe på fredagar så det blir ett besök där då.

  23. #10703
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Kom på en till jävla fail, lämnade in telefonen på lagning idag, spräckte tyvärr skärmen på den i helgen.. Så nu är man iPhone-lös ett tag..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  24. #10704
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Kom på en till jävla fail, lämnade in telefonen på lagning idag, spräckte tyvärr skärmen på den i helgen.. Så nu är man iPhone-lös ett tag..
    Samma här, dock Nexus-lös..

  25. #10705
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Samma här, dock Nexus-lös..
    Skulle få låna en 99kr-Samsung av en kompis imorrn, kan iaf ringa och sms:a..
    Men musik på bussen till skolan är ju bara å glömma? Eller det kanskeeee kan gå att ladda ner Spotify till den?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  26. #10706
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Skulle få låna en 99kr-Samsung av en kompis imorrn, kan iaf ringa och sms:a..
    Men musik på bussen till skolan är ju bara å glömma? Eller det kanskeeee kan gå att ladda ner Spotify till den?
    spotify till en 99kr samsung tror jag är bara å glömma^^

  27. #10707
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    spotify till en 99kr samsung tror jag är bara å glömma^^
    Ah, det var väl de jag tänkte jag också
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #10708
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Ah, det var väl de jag tänkte jag också
    det finns nog ett inbyggt musikprogram, dock är det väl bara plats för typ 5 låtar ^^

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14690286.ab
    http://www.youtube.com/watch?v=rCK6zvWEN_Q

  29. #10709

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Inte min dag idag
    Kåtmorfar<3

  30. #10710
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det finns nog ett inbyggt musikprogram, dock är det väl bara plats för typ 5 låtar ^^

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14690286.ab
    http://www.youtube.com/watch?v=rCK6zvWEN_Q
    Det visar sig vad det är för skit
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in