Ämne: Dagens Fail!

  1. #8821

  2. #8822
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Skulle inte förvåna mig
    Haha folk som inte läser på

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fast det har man väl inte? när jag har gjort vin har vi haft ventilation när det har jäst, man har ju någon "snabel" eller liknande på hinken, och det luktar rätt mycket om det.
    Vi hade en snabel som gick in i en annan burk som man kunde ta ut och lufta när man ville för att få det luktfritt, man kände inget alls utanför skåpet
    En svensk tiger!

  3. #8823
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Vi hade en snabel som gick in i en annan burk som man kunde ta ut och lufta när man ville för att få det luktfritt, man kände inget alls utanför skåpet
    aha, ja så kan man ju göra om det är känsligt för lukt

  4. #8824
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    aha, ja så kan man ju göra om det är känsligt för lukt
    Japp eftersom vi körde i en skola (stort skåp) så passade det perfekt! En 25 liters dunk längst ner och den andra burken på övervåningen
    En svensk tiger!

  5. #8825
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Låter mer som att det är vanlig mäsk eller vin/cider isåfall (socker, vatten, jäst), för att göra HB skall man destillera denna mäsk och ha doppvärmare, plasthinkar och lite annat (går väl på runt 500kr, enkel variant av destillator) till det. Blir max 14% och kommer att smaka skit. Vi kan kanske låna labbsalarna för att destillera, jamenar, en annan klass kokade ju knäck där i julas! xD

    Flarsson: Tillslutet och tillslutet, behållaren bygger upp tryck och till detta kan det vara bra att ha någon sorts ventil med t.ex. aktivt kol som tar bort litet av lukten. Annars = pang och


    Sen kära Lutnäs ska jag imorrn gå runt o sniffa på alla skåp, dvs förutsatt att det är vår lilla skola som personen går på
    Jo, du har nog rätt. Men luktade gjorde det iaf, mesta av lukten har lagt sig nu
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  6. #8826
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Hur kan de har rätt att gå på 7v1? Visst de har kanse fått stryk innan men finns ingen rätt att gå på 7v1. Sedan det du säger så ena stunden "Men kanske så den ensamma killen hade gjort med sina polare mot nån av dem? Då hade ju dem rätt?" och andra
    "Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.." Hur fan hade det funkar, då kommer troligen det gänget som kanske hoppat på dem innan att göra samma skit igen. Hur hade det slutat då?

    Men håller dock med dig om att folk skriver att de ska göra allt möjligt mot dem, men hur många skulle göra det om de fick chansen?
    Trött? Jag sa ju precis att det skulle inte gå om alla ska hämnas på varandra. Våld är inte lösningen.

    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Hoppas du skämtar. Inget är rätt att ge igen inom våld, specielt inte inom denna grad av våld.
    Jag skulle då absolut hjälpa om jag såg sånt, men har erfarenhet av "slagsmål" då jag har tränat Thai boxning + MMA.
    Men vi vet ju inte heller hur det kommer bli om dom går ut och slås eller inte, för det är inte i Sverige.
    Samma sak här läs igen om du inte förstod.

  7. #8827

  8. #8828
    Fail att det har kommit så helvetes med snö... Går tungt att cykla till jobbet...

  9. #8829
    Fick en jävla utskällning av farshan för jag körde med min bil till skolan, ( körförbud på den ) och för att jag hade en klase wunderbaums i backspegeln så man inte såg ut. Slutade med att han kom o hämta bilen på skolan win är dock att jag ska bessa den imorgon så

  10. #8830
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Men du skriver ju att "De" hade rätt att göra så, kommer inte då de som blir påhoppade på nytt få "rätten" att fortsätta enligt dig.
    Redigt smart grabb
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ni säger att ni skulle slå sönder dem osv osv för att dem gått på honom ensam. Men kanske så den ensamma killen hade gjort med sina polare mot nån av dem? Då hade ju dem rätt? Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.. Dock så snackas det som vanligt en jävla massa där 99% inte skulle gjort vad dem säger här irl.
    Men snälla lilla du.. Flera sa att dem förtjänade samma sak tillbaka och då sa jag om hur dem visste om de var så det precis hade hänt. Dvs kinesen var med några som hade hoppat på några och nu bestämde sig några att göra tillbaka. Det var därför jag sa "Då hade ju dem rätt?" (notera frågetecknet) och menade att det kanske va som jag sa precis.

    "Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.."

    Och där beskrev jag att sånt fungerar inte.


    Kanske va lite rappare i skallen om du ska leka smart? Stanna i skolan och lära dig läsa några rader utan att förstå fel?

  11. #8831

  12. #8832
    Dikade idag i jobbet med en nestan sprillans ny John Deere 7530 traktor + 3axlad 24tons metsjö krokvagn.. igendrivad väg och fikkel på stereon= kom för nära kanten på vägen och diket (tänkte skåtta vägen sen när jag hämtat de ja skulle hämta men det hann ju hända ialalfall) Traktorn lämnade och stå på 3 hjul snett ner i diket, vagnen tvärs över vägen. Fick bogseringshjälp och körde snett upp på åkern brevid vägen rakt igenom diket..
    Jag körde inte så fort på 'gårdens väg' pga dåliga väglaget men så gick det ändå, det var ganska djupt för snön gick enda upp på ett 1,90meter högt bakhjul

    Chefen tog det lugnt iaf och sa sånt händer och flinade

  13. #8833
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Fysikprovet gick åt helvete... som väntat.

    6 frågor, totalt 16p möjliga
    5p för E, kan ju hoppas iallafall..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #8834

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    trampa i en hundskit påväg hem ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  15. #8835
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    trampa i en hundskit påväg hem ..
    HAHAHA...... Tips kolla vart du går FAIL Mina betyg suger!!

  16. #8836

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Swoos Visa inlägg
    HAHAHA...... Tips kolla vart du går FAIL Mina betyg suger!!
    haha, skulle gena över än gräsmatta, tog precis ett kliv in och såg nått brunt i ögonvrån, kollade vad det va och såg att jag hade trampat i det .. -.-
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  17. #8837

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Sitter hemma vid datan på en fredag...

  18. #8838

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Sitter hemma vid datan på en fredag...
    ring nån kompis

  19. #8839
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Sitter hemma vid datan på en fredag...
    Kvällen har ju för fan inte ens börjat! Ut med dig!

  20. #8840
    kemiprovet idag... gick inte helt åt skogen men kan antagligen inte förvänta mig mkt mer än ett e :/
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  21. #8841
    Modo förlorade

  22. #8842
    fick lov att gå på teater på skolan....

  23. #8843
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    jo de e den jag har här på garaget hehe jo de går bra som fan men jag e typ delägare i den nu
    hehe told you so

  24. #8844
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Tror någon drar tillbaka min inläggsräknare eller så dampar min profil, eller så är jag bara retard (antagligen det sista ). Inte för att jag bryr mig men lite skumt..

  25. #8845
    Är så otroligt segt atm...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #8846
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Snö!
    Även en fail som pågått ett tag är väl att Renault förstör en Toyota i sin reklam

  27. #8847
    Min mobil är snabbare än min dator (billig mobil)

  28. #8848

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    snö -.-

  29. #8849
    I går sa min klasskompis under lunchen att han skulle starta en förening på skolan för invandrare... Inga svenskar skulle få vara med i föreningen. Han ville ha den föreningen så att alla invandrare skulle kunna ta del av och lära sig från andra invandrares kulturer.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  30. #8850
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    I går sa min klasskompis under lunchen att han skulle starta en förening på skolan för invandrare... Inga svenskar skulle få vara med i föreningen. Han ville ha den föreningen så att alla invandrare skulle kunna ta del av och lära sig från andra invandrares kulturer.
    undrar hur det hade låtit om man startade en förening där bara svenskar fick vara med...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in