Ämne: Dagens Fail!

  1. #5971

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    låg och svetsade på bilfan med polaren hela jävla dagen, fick ihop dreven i diffen och räddade den (lilla drevet hade exploderat sen sist vi diffade den men nu fyllde vi med järnskrot och massa jävla svetsfog) och fick ihop det så det funkade. tog från 9-15, och när vi va klara så tog vi 745an, opeln och min polares lillebror med kompis ut i skogen och lekte lite, och sen ska ju dom köra (14 och 15, 14åringen kör ritkigt bra men 15åringen har typ aldrig kört innan) så jag sätter mig i 745an och drar iväg med min polares lillebror, och min polare sätter sig i opeln med den andra. och han ska hänga på oss, kmr hundra meter sch sen sätter dom bilfan in i ett träd i ca. 50 så blir bara skrot kvar. så om ngn vill ha omega delar så finns det här!



    hjulet sitter och berget som går inte rubba en millimeter, och sitter nog 15 cm längre bak än innan. så jävla surt när man jobbat hela dagen med bilfan
    dock går motorn fortf runt på nått jävla vänster, så vill nån ha en pigg 2liters 4 så äre fritt fram ;D
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  2. #5972
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Bytt bredband pga flytt. Förut 90-100 mb/s hela tiden, nu 10mb/s om jag har tur-.-
    Välkommen till klubben haha!

    Ont Dagens fail är nog vädret..svintråkigt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #5973
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Under bara till skolan resan så ligger den runt 0.95-1.05l/milen. Sen när man kör lite längre sträckor går den att få ner till 0.8l/milen. Just nu gasar jag inte alls särskilt mycket, vill bara få ner förbrukningen.. Jag tror laddet ligger på 0.4 eller 0.8bar. Tror det är 0.8 dom som jag har hört med som kör orig T5;or laddar runt där
    Hetskörde våran bil och då drog jag 0.8l/milen miljöbil <3
    En svensk tiger!

  4. #5974
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Min lär väll dra lika mycket som din sen då när större turbo, chipp och spridare är monterade(efter bes ). Går nog att köra billigare, bara å ligga på 5an i 50 km/h
    5:an i 50 funkar för mig, men drar mindre med 4:an i 50

  5. #5975
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Min lär väll dra lika mycket som din sen då när större turbo, chipp och spridare är monterade(efter bes ). Går nog att köra billigare, bara å ligga på 5an i 50 km/h
    Väldigt mycke snack om den där turbon, ska du köpa den nångång eller fortsätta drömma?

  6. #5976

  7. #5977
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Väldigt mycke snack om den där turbon, ska du köpa den nångång eller fortsätta drömma?
    Är tyvärr så som du säger. Man vill ju köpa det som är mest lockande, men har andra saker på bilen som behöver köpas/göras för att få den igenom bes. Men det kommer!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #5978
    Dagens fail är BF3 Live chatt support. Det har tagit snubben som jag pratar med .. 45 minuter att få ut 3 meningar ....
    "you: Hello there David
    David: Hello
    David: My name is david
    David: How may I help you?"

  9. #5979
    Gå upp tidigt första dagen på lovet pga. tandläkartid...
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #5980
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Min lär väll dra lika mycket som din sen då när större turbo, chipp och spridare är monterade(efter bes ). Går nog att köra billigare, bara å ligga på 5an i 50 km/h
    50 på 5an? Då drar den mer än den skulle göra om du låg i fyran. Eftersom den sprutar in mer bensin för att överhuvudtaget orka...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  11. #5981

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    var att klockan ringde vid 5 i 7 då jag glömt att dra av alarmet ... -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #5982

  13. #5983
    Gick o la mig efter halv 6 och blev väckt halv 10 imorse...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  14. #5984
    vakna typ kl 9....
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  15. #5985

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är ju bara najs, att vakna och veta att man inte behöver gå upp är det bästa som finns
    och sen somna om är asnajs ju
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  16. #5986
    Skavsår på BÅDA hälarna efter att ha gått i 2h(!) med mina nya dojjor... Faan
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #5987
    Har inte gjort ett skit på hela dagen!

  18. #5988

  19. #5989
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vaknade upp med världens jävla nackont som spred sig ner i axeln, det sitter fortfarande i

  20. #5990
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Har suttit inne hela helgen, har ingen lust alls att gå ut... Vafan ska man göra?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  21. #5991
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vaknade upp med världens jävla nackont som spred sig ner i axeln, det sitter fortfarande i
    känner igen det där, jobbigt som fan :/
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  22. #5992
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Snutjag igår....
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  23. #5993
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Snutjag igår....
    Det är ju win?

  24. #5994
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Det är ju win?
    Haha, ja iofs, jag drog ju dom (med rkan bakpå ) Så det är ju win!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #5995

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    vafan?! 5 spotifyreklamer i rad
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  26. #5996
    Insåg att jag bommade datumet då jag skulle vart klar med skotern....jävlart va man skruvar i den haha, men kul äre!
    DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå

  27. #5997
    Skulle gå igenom en dörr men glömde öppna den o drattade rakt in i den. Det var ganska många som såg mig.

  28. #5998

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Haha, ja iofs, jag drog ju dom (med rkan bakpå ) Så det är ju win!
    Har du en hajper ? Annars kan det inte ha gått fort
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  29. #5999
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Har du en hajper ? Annars kan det inte ha gått fort
    Ahahah!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  30. #6000
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Har du en hajper ? Annars kan det inte ha gått fort
    hahahahahahahahahah! nee nu är du lite taskig

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in