Ämne: Dagens Fail!

  1. #7981
    Ska upp 6 och kan inte sova... De här är fan illa.

  2. #7982

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av lucazzz Visa inlägg
    Ska upp 6 och kan inte sova... De här är fan illa.
    Jag ska upp 06.45! Men vetifan om de är värt att lägga sig
    Kanse bättre att tagga inför mellandagsrean istället

  3. #7983
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Jävla PS3 och behöva uppdatera hela tiden...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  4. #7984
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Som perra säger så vill man ju inte jobba med nåt man inte vill. Man kan ju utbilda sig till nåt annat sen när du gått ut men om du väl gått ut så kan du inte börja på nån annan linje. Jag funderar på att om man bytter och hoppar in i tvåan(som jag vet att det går på den skolan) så har man kvar betyg som inte finns på andra linjen och då kan utbilda sig efter gymnasiet om det nu också skulle skita sig på nåt sett
    Jo precis, eller det kanske beror på lönen men jag skulle ALDRIG kunna tänka mig att arbeta som tex telefonförsäljare. Sen så måste man ju mer eller mindre utbilda sig efter gymnasiet om man skall kunna skaffa jobb senare.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #7985
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo precis, eller det kanske beror på lönen men jag skulle ALDRIG kunna tänka mig att arbeta som tex telefonförsäljare. Sen så måste man ju mer eller mindre utbilda sig efter gymnasiet om man skall kunna skaffa jobb senare.
    Beror på linje. Men man vill ju inte bli nån tråkig vanlig svensson med nåt segt jobb utan kanske följa sina drömmar och kanske lyckas och ha ett sjukt kul och bra jobb istället..

  6. #7986
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Beror på linje. Men man vill ju inte bli nån tråkig vanlig svensson med nåt segt jobb utan kanske följa sina drömmar och kanske lyckas och ha ett sjukt kul och bra jobb istället..
    Tänkte inte på det Man vill ju gärna tjäna över iaf 30 k/månad så man får råd med ett hus, en fin bil och om man villa ha barn så lär ju det kosta med. Men det får man ju inte gratis så lite får man ju offra sig med.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #7987
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tänkte inte på det Man vill ju gärna tjäna över iaf 30 k/månad så man får råd med ett hus, en fin bil och om man villa ha barn så lär ju det kosta med. Men det får man ju inte gratis så lite får man ju offra sig med.
    kom ner på jorden grabben, man behöver verkligen inte tjäna över 30k för att ha råd med hus och bil, om du inte prompt ska bo i danderyd då.

  8. #7988
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    kom ner på jorden grabben, man behöver verkligen inte tjäna över 30k för att ha råd med hus och bil, om du inte prompt ska bo i danderyd då.
    Nej givetvis inte, men det beror på som du säger vart man vill bo samt hur mycket man vill låna.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #7989
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tror faktiskt inte det spelar någon större roll om du tjänar 26k istället för 30k, man lånar nog ungefär lika mycket.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  10. #7990
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tror faktiskt inte det spelar någon större roll om du tjänar 26k istället för 30k, man lånar nog ungefär lika mycket.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Kan tillägga att jag syftar på nettolönen dvs efter skatt. Jo det kan nog vara så, beroende på hur man vill bo osv givetvis.

    Btw http://www.blocket.se/halland/Peugeo....htm?ca=20&w=1
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #7991
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nej givetvis inte, men det beror på som du säger vart man vill bo samt hur mycket man vill låna.
    okej, men om du tjänar 34k, hur mycket mer kan du spara ihop i kontantinsats mot om du tjänar 28k? efter skatt blir det inte mer skillnad än ett fyra-fem tusenlappar per månad. på 3 mille gör det ingen större skillnad, du kommer ändå få låna större delen av summan.
    inte för att låta som en gammal gubbe men du borde skaffa dig lite mer världsvana innan du slår fast att "man måste tjäna såhär mycket för att göra det här och ha de här sakerna", gör det du tycker är kul istället för det som inbringar mest pengar, du kommer må bättre av det i slutändan.

  12. #7992
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kan tillägga att jag syftar på nettolönen dvs efter skatt. Jo det kan nog vara så, beroende på hur man vill bo osv givetvis.

    Btw http://www.blocket.se/halland/Peugeo....htm?ca=20&w=1
    jaha, så du räknar med att tjäna över 30k efter skatt enbart för att du har en examen? du är medveten om att det innebär att du måste dra in upp mot 50k innan skatt, och att det inte är något man gör i en handvändning?

  13. #7993
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jaha, så du räknar med att tjäna över 30k efter skatt enbart för att du har en examen? du är medveten om att det innebär att du måste dra in upp mot 50k innan skatt, och att det inte är något man gör i en handvändning?
    Nej absolut inte! Men om man är duktig och skaffar sig erfarenhet så lär det gå. Att man sedan måste betala så mycket i skatt samtidigt som man måste betala av studielån (om man nu har tagit studielån dvs), tycker jag är sjukt.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #7994

  15. #7995
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nej absolut inte! Men om man är duktig och skaffar sig erfarenhet så lär det gå. Att man sedan måste betala så mycket i skatt samtidigt som man måste betala av studielån (om man nu har tagit studielån dvs), tycker jag är sjukt.
    Snälla sluta skriv...
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  16. #7996
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tomgång fem minuter med full värme så smälter plasten i bilen!

    Ont: Vaknade ett, det är väl den enda failen jag har att bjuda på!
    Haha Löste sig rätt bra ändå.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #7997
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Att ingen vill gå ut ikväll :-(

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  18. #7998
    Att jag inte fattar hur jag lägger till ett citat i signaturen som alla andra har..!
    Hjälp?
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  19. #7999

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Att jag inte fattar hur jag lägger till ett citat i signaturen som alla andra har..!
    Hjälp?
    Tryck svara med citat på den du vill ha, sen kopierar du hela den texten ( med alla siffror och allt) och lägger till som din sign
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  20. #8000
    Tack man!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  21. #8001
    När jag säger fet utgång då skal de vara fet utgång, med 15 man i ryggsäcken kan de kosta en aning mycket ibland haha

  22. #8002

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    ****** familj(Kunde knappt svenska så personal fattade inte vad dom snackade om) som köpte en hel pall med 42 tums samsung tv apparater från mediamark. Var 6st. Fyfan varför köpa så inte i helvete å hur fick dom pengar till skiten. 4K kostade dom styck pris...

  23. #8003
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    ****** familj(Kunde knappt svenska så personal fattade inte vad dom snackade om) som köpte en hel pall med 42 tums samsung tv apparater från mediamark. Var 6st. Fyfan varför köpa så inte i helvete å hur fick dom pengar till skiten. 4K kostade dom styck pris...
    Socialen så klart !

  24. #8004
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Inte en jävel svarar när jag skriver till dom!?
    Så jävla alone.

    *Går och spelar mer MW3*
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #8005

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Socialen så klart !
    Jo, men sen köpte han 3 bärbar dator också å lite annat små skit.
    Dom vorde inte få något från socialen vi hade inte fått något i deras land. Släng ut möget istället

  26. #8006
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    kan aldrig sova, FML
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  27. #8007
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    ska på snutförhör imrn för nåt ja inte gjort :S de är jävligt fail !

  28. #8008
    bröt typ foten

  29. #8009
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Va tvungen o åka moppe idag för att passa en tid.. Det blåste.. ganska mycket... All punkter är för att ni ska förstå hur mycket det blåste.... Jag dog.. typ 3 gånger.. Tack för mig gonatt!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  30. #8010
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Va tvungen o åka moppe idag för att passa en tid.. Det blåste.. ganska mycket... All punkter är för att ni ska förstå hur mycket det blåste.... Jag dog.. typ 3 gånger.. Tack för mig gonatt!
    har åkt moppe hela året typ utan problem kommer ju typ ingen snö du måste klä dig rätt till nästa gång

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in