Ämne: Dagens Fail!

  1. #7501
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Vet inte vad jag ska önska mig i julklapp Någon som har lite bra tips? Känns som att jag har det mesta... Inga moppeprylar bara


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk

  2. #7502
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Vet inte vad jag ska önska mig i julklapp Någon som har lite bra tips? Känns som att jag har det mesta... Inga moppeprylar bara


    ---


    - Sent from my iPad using Tapatalk
    En strippa dansandes runt julgranen låter väl inte som en dum julklapp.

  3. #7503
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Omg!

    jävlar vilket cpbarn , hur fan kan hon tänka sådär , vilken **** alltså , äckligt förfaan

  4. #7504

  5. #7505
    ska upp om 5 timmar...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #7506

  7. #7507

  8. #7508

  9. #7509

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.svd.se/nyheter/utrikes/sm...ge_6701639.svd ja jävlar, vad ska man säga smuggla smör är inte att leka med, rena gangsterbusinessen!!

    haha, förr i tiden så smugglade norskar/svenskar socker i stället för att priset var så högt!

  10. #7510
    Vakna upp med ont som fan i halsen och kan inte prata..

  11. #7511

  12. #7512
    Bussen stormas med p12or -.-
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  13. #7513
    Halebop's mobila bredband...

    Jag betalar inte 229:- för att inte kunna surfa..

  14. #7514

  15. #7515
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Halebop säger ju dock allt.
    Har alltid varit nöjd med halebop. Telia kommer jag aldrig mer i hela mitt liv använda mig av, på varken mobil eller som bredband

  16. #7516
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Halebop säger ju dock allt.
    Har halebop abonemang på mobilen, funkar sjukt bra, mkt bättre än telia osv
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  17. #7517
    Fyhelvete vad respektlösa fittor till "polare" man har(hade) alltså. Tja, nu byter jag fan gemenskapskrets!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #7518
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fyhelvete vad respektlösa fittor till "polare" man har(hade) alltså. Tja, nu byter jag fan gemenskapskrets!
    Vad nu?

  19. #7519
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vad nu?
    Kort sagt; En polare jag har känt rätt länge fick lite för mkt dricka i helgen så han halvt däckade och började spy o grejer. Då fick en annan "polare" idén att fota han som spydde och skicka runt bilden till flera andra s.k. "polare" som inte ens var där. De sitter sedan och bara garvar åt en när man försöker förklara för dom hur otroligt respektlöst det är.

    Inte ofta jag blir sne, men sånt här är bara inte okej...
    Senast redigerat av pluppen den 2011-12-12 klockan 22:59.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #7520
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kort sagt; En polare jag har känt rätt länge fick lite för mkt dricka i helgen så han halvt däckade och började spy o grejer. Då fick en annan "polare" idén att fota han som spydde och skicka runt bilden till flera andra s.k. "polare" som inte ens var där. De sitter sedan och bra garvar åt en när man försöker förklara hur otroligt respektlöst det är.

    Inte ofta jag blir sne, men sånt här är bara inte okej...

    jaha okej! Håller verkligen med dig

  21. #7521
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kort sagt; En polare jag har känt rätt länge fick lite för mkt dricka i helgen så han halvt däckade och började spy o grejer. Då fick en annan "polare" idén att fota han som spydde och skicka runt bilden till flera andra s.k. "polare" som inte ens var där. De sitter sedan och bara garvar åt en när man försöker förklara för dom hur otroligt respektlöst det är.

    Inte ofta jag blir sne, men sånt här är bara inte okej...
    Vilken idiot, förtjänar en käftsmäll eller 2! Tycker verkligen du borde låta honom tänka igenom vad han har gjort.. Hur är det med din kompis som han tog kort på då? Han lär ju vara redigt förbannad!

  22. #7522
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    jaha okej! Håller verkligen med dig
    Jaa.. Fyfan säger jag bara!
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Vilken idiot, förtjänar en käftsmäll eller 2! Tycker verkligen du borde låta honom tänka igenom vad han har gjort.. Hur är det med din kompis som han tog kort på då? Han lär ju vara redigt förbannad!
    Jadu. Jag är ju verkligen inte den som slåss å håller på, men ibland vill man tamejfan göra det! Alltså, han är ju inte så förbannad egentligen, utan han skäms ju mest över det att alla fick veta det och att de har mage att garva över det...

    Kan ju säga att jag antagligen inte kommer umgås med de grabbarna nå mer iaf. Inte första gången jag snear på dom heller.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #7523
    k
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaa.. Fyfan säger jag bara!

    Jadu. Jag är ju verkligen inte den som slåss å håller på, men ibland vill man tamejfan göra det! Alltså, han är ju inte så förbannad egentligen, utan han skäms ju mest över det att alla fick veta det och att de har mage att garva över det...

    Kan ju säga att jag antagligen inte kommer umgås med de grabbarna nå mer iaf. Inte första gången jag snear på dom heller.
    om din kompis inte vågar göra nått åt det så tycker jag fan du borde slå in pannbenet på han och ta kort på det och skicka runt, sånna jävlar ska inte komma undan!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  24. #7524
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    k

    om din kompis inte vågar göra nått åt det så tycker jag fan du borde slå in pannbenet på han och ta kort på det och skicka runt, sånna jävlar ska inte komma undan!
    SOm jag sa, jag är inte den som löser saker med våld! Vore fan bättre om man kunde "förnedra" han som skickade runt bilden på samma sätt... Tror det skulle ha större effekt alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  25. #7525
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    k

    om din kompis inte vågar göra nått åt det så tycker jag fan du borde slå in pannbenet på han och ta kort på det och skicka runt, sånna jävlar ska inte komma undan!
    vi skär ***en av na bäver och lägger upp en bild på lilleman

  26. #7526
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jadu. Jag är ju verkligen inte den som slåss å håller på, men ibland vill man tamejfan göra det! Alltså, han är ju inte så förbannad egentligen, utan han skäms ju mest över det att alla fick veta det och att de har mage att garva över det...

    Kan ju säga att jag antagligen inte kommer umgås med de grabbarna nå mer iaf. Inte första gången jag snear på dom heller.
    Nej klart du inte skall göra nåt sånt, men tycker nästan han skulle förtjäna det! Speciellt om dem var polare innan?
    Nej det gör du rätt i, vilka idioter.. Men kan bli jobbigt ifall du var bra kompis med han som tog kort också, han var säkert rätt packad han med och kanske inte direkt tänkte efter innan.

    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    k

    om din kompis inte vågar göra nått åt det så tycker jag fan du borde slå in pannbenet på han och ta kort på det och skicka runt, sånna jävlar ska inte komma undan!
    pft, så kan man ju inte göra, knasboll Du är ju våldsbenägen

  27. #7527
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Nej klart du inte skall göra nåt sånt, men tycker nästan han skulle förtjäna det! Speciellt om dem var polare innan?
    Nej det gör du rätt i, vilka idioter.. Men kan bli jobbigt ifall du var bra kompis med han som tog kort också, han var säkert rätt packad han med och kanske inte direkt tänkte efter innan.


    pft, så kan man ju inte göra, knasboll Du är ju våldsbenägen
    Ja, alla var ju polare med alla innan det här, men så kommer d ju inte va längre. Egentligen är jag inte speciellt bra polare med varken han som tog bilden eller de som fick den, utan bara han som blev fotad. Han som fotade var ju inte full för fem öre heller...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #7528
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ja, alla var ju polare med alla innan det här, men så kommer d ju inte va längre. Egentligen är jag inte speciellt bra polare med varken han som tog bilden eller de som fick den, utan bara han som blev fotad. Han som fotade var ju inte full för fem öre heller...
    Aha, så illa
    Jo men då tycker jag att du skall ge allt för att hämnas Fast ändå onödigt att starta bråk, Men någonting litet kan man ju alltid hitta på

  29. #7529
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Aha, så illa
    Jo men då tycker jag att du skall ge allt för att hämnas Fast ändå onödigt att starta bråk, Men någonting litet kan man ju alltid hitta på
    bajsa på hans haka när han har deckat!

  30. #7530
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    bajsa på hans haka när han har deckat!
    http://www.youtube.com/watch?v=mKa-Q6sDbLY
    1:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in