Ämne: Dagens Fail!

  1. #8791

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    hittar en fin v70 man ska köpa, ringer morsan och kollar så man kan få fram pengar, ringer på den, den som har den säger att den ska ringa upp så fort den har handlat klart och kommit hem, försöker ringa upp efter en timme, inget svar. en timme senare ringer han upp och säger att en kille har ringt och sagt att han ska ha bilen och att man ska höra av sig imornkväll och se om den finns kvar. BLIR SÅ JÄVLA LACK PÅ FOLK IBLAND ASSÅ.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  2. #8792
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    hittar en fin v70 man ska köpa, ringer morsan och kollar så man kan få fram pengar, ringer på den, den som har den säger att den ska ringa upp så fort den har handlat klart och kommit hem, försöker ringa upp efter en timme, inget svar. en timme senare ringer han upp och säger att en kille har ringt och sagt att han ska ha bilen och att man ska höra av sig imornkväll och se om den finns kvar. BLIR SÅ JÄVLA LACK PÅ FOLK IBLAND ASSÅ.
    Sånt är så jävla störande..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  3. #8793

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Sånt är så jävla störande..
    skapligt! och framförallt när man väntar på att idioten ska ringa upp! då har man fan förtur....
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #8794

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Sånt är så jävla störande..
    skapligt! och framförallt när man väntar på att idioten ska ringa upp! då har man fan förtur....
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  5. #8795
    Min bror som beställer en iCrap 4S när han redan hade en 4a som är mindre än ett år gammal.
    Tragiskt.

  6. #8796

  7. #8797
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    låter som ett framtida fall för lyxfällan
    Ska maila dom direkt.

  8. #8798
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Fast när man jäser så har man ett helt tillslutet system som inte läcker ut någon doft alls dvs luktfritt så dina kompisar vet nog inte riktigt vad dem håller på med
    Skulle inte förvåna mig
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  9. #8799
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Fast när man jäser så har man ett helt tillslutet system som inte läcker ut någon doft alls dvs luktfritt så dina kompisar vet nog inte riktigt vad dem håller på med
    fast det har man väl inte? när jag har gjort vin har vi haft ventilation när det har jäst, man har ju någon "snabel" eller liknande på hinken, och det luktar rätt mycket om det.

  10. #8800
    Det gick inte att installera colin Mcrae 2005 på datorn jag som ville ha en nostalgi tripp
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  11. #8801

  12. #8802


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!

  13. #8803
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!
    Namn:  406895_1782738985707_1756463642_894192_1922775216_n.jpg
Visningar: 751
Storlek:  67,8 KB
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  14. #8804
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!
    Nån mer än jag som vart redigt sugen på att brutalt mörda 7 personer?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  15. #8805
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Nån mer än jag som vart redigt sugen på att brutalt mörda 7 personer?
    Jag håller med dig så jävla sjukt! Dom förtjänar fan inte att leva
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  16. #8806
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!

    Fyfan asså. Blir asförbannad när jag ser sånt här.

    Respekt åt killen som blir slagen. Att han klarar av att springa iväg sådär efter en omgång, antingen är han en riktig krigare eller så är de som slagit honom riktiga veklingar. De verkade inte få in speciellt många bra träffar.

  17. #8807
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Nån mer än jag som vart redigt sugen på att brutalt mörda 7 personer?
    Mörda gör inget rätt. Få in dom i vuxen fängelse så lär dom inte kunna skita på ett tag. Eller mer mot all framtid.

  18. #8808
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!
    Seriöst, om jag bara såg en utav snubbarna asså.. Skulle fanemig inte vara långt ifrån att slå ihjäl honom, skulle få släpp..
    Vilka jävla idioter det finns, samma sak med snubbarna som misshandlade uteliggaren, blir så jävla förbannad!
    Läskigt att ens tänka på vad man hade gjort om man hade fått tag på 1 av dem, kanske inte hade hjälpt men hade gått lös! Kanske ättre om dem åker dit istället, lär bli ett rätt hårt fängelsestraff!

  19. #8809

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Seriöst, om jag bara såg en utav snubbarna asså.. Skulle fanemig inte vara långt ifrån att slå ihjäl honom, skulle få släpp..
    Vilka jävla idioter det finns, samma sak med snubbarna som misshandlade uteliggaren, blir så jävla förbannad!
    Läskigt att ens tänka på vad man hade gjort om man hade fått tag på 1 av dem, kanske inte hade hjälpt men hade gått lös! Kanske ättre om dem åker dit istället, lär bli ett rätt hårt fängelsestraff!
    Han som blir misshandlad har ju dock gjort samma sak med sitt gäng mot brodern till ena killen eller om det var kusin eller nåt , inte för att det rättfärdigar alltihop menmen.

  20. #8810
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg


    OBS: Otäcka bilder

    Jag blir så jävla ledsen, arg och allt vet vad... Magen vrider sig. Hur kan det finnas så vidriga människor? Usch. Fy. Helvete!
    jävla fega as, dock är allihop som slog han tagna nu
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  21. #8811
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Han som blir misshandlad har ju dock gjort samma sak med sitt gäng mot brodern till ena killen eller om det var kusin eller nåt , inte för att det rättfärdigar alltihop menmen.
    Jaha, visste jag inte.. Isåfall kanske det var han som förtjänade det om han hade gjort nåt liknande tidigare..
    Dem som misshandlade uteliggaren däremot... Fyfan.

    Ont: Att min "PM på citat" funktion har slutar fungera, kanske inställningarna försvann när jag blev bannad förut så får väl kolla det

    Edit: nu funkade det visst.. :p

  22. #8812
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Han som blir misshandlad har ju dock gjort samma sak med sitt gäng mot brodern till ena killen eller om det var kusin eller nåt , inte för att det rättfärdigar alltihop menmen.
    tror dock inte det är sant.. eftersom han är en kinesisk utbytesstudent, och verkar inte precis vara en "fighter"
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  23. #8813
    Citat Ursprungligen postat av Kaiiler Visa inlägg
    tror dock inte det är sant.. eftersom han är en kinesisk utbytesstudent, och verkar inte precis vara en "fighter"
    verkar inte dom heller vara med tanke på att dom sparkar honom i ansiktet flera ggr och han springer därifrån

  24. #8814
    Grabben utan något för ansiktet har åkt fast och kommer straffas som en vuxen. http://www.suntimes.com/news/metro/1...ube-video.html
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Han som blir misshandlad har ju dock gjort samma sak med sitt gäng mot brodern till ena killen eller om det var kusin eller nåt , inte för att det rättfärdigar alltihop menmen.
    Sluta snacka skit. Du har inte en jävla aning vad som har hänt innan. Ingen vet än de som är inblandade. Det går rykten att det ska ha varit något 20v2, även att han ska ha sabbat något för honom i grått. Men man vet aldrig.

    Sedan 6v1 är redigt löjligt, om de vill att han ska få stryk så kör 1v1.
    Citera för svar... seriöst.

  25. #8815
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Ni säger att ni skulle slå sönder dem osv osv för att dem gått på honom ensam. Men kanske så den ensamma killen hade gjort med sina polare mot nån av dem? Då hade ju dem rätt? Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.. Dock så snackas det som vanligt en jävla massa där 99% inte skulle gjort vad dem säger här irl.

  26. #8816

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Skulle inte förvåna mig
    Låter mer som att det är vanlig mäsk eller vin/cider isåfall (socker, vatten, jäst), för att göra HB skall man destillera denna mäsk och ha doppvärmare, plasthinkar och lite annat (går väl på runt 500kr, enkel variant av destillator) till det. Blir max 14% och kommer att smaka skit. Vi kan kanske låna labbsalarna för att destillera, jamenar, en annan klass kokade ju knäck där i julas! xD

    Flarsson: Tillslutet och tillslutet, behållaren bygger upp tryck och till detta kan det vara bra att ha någon sorts ventil med t.ex. aktivt kol som tar bort litet av lukten. Annars = pang och


    Sen kära Lutnäs ska jag imorrn gå runt o sniffa på alla skåp, dvs förutsatt att det är vår lilla skola som personen går på
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  27. #8817
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ni säger att ni skulle slå sönder dem osv osv för att dem gått på honom ensam. Men kanske så den ensamma killen hade gjort med sina polare mot nån av dem? Då hade ju dem rätt? Och med er logik så hade det fortsätt i en cirkel till alla satt inne på kåken eller var ihjälslagna.. Dock så snackas det som vanligt en jävla massa där 99% inte skulle gjort vad dem säger här irl.
    Jo du har ju rätt, antagligen hade man inte gjort något alls..
    Men är så jävla förbannad, nu vet jag dock inte ifall han hade gjort något innan men jag tänker mest på grabbarna som läxade upp luffaren.

  28. #8818

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Skulle inte förvåna mig
    Låter mer som att det är vanlig mäsk eller vin/cider isåfall (socker, vatten, jäst), för att göra HB skall man destillera denna mäsk och ha doppvärmare, plasthinkar och lite annat (går väl på runt 500kr, enkel variant av destillator) till det. Blir max 14% och kommer att smaka skit. Vi kan kanske låna labbsalarna för att destillera, jamenar, en annan klass kokade ju knäck där i julas! xD

    Flarsson: Tillslutet och tillslutet, behållaren bygger upp tryck och till detta kan det vara bra att ha någon sorts ventil med t.ex. aktivt kol som tar bort litet av lukten. Annars = pang och


    Sen kära Lutnäs ska jag imorrn gå runt o sniffa på alla skåp, dvs förutsatt att det är vår lilla skola som personen går på
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  29. #8819

  30. #8820
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Då hade ju dem rätt?
    Hoppas du skämtar. Inget är rätt att ge igen inom våld, specielt inte inom denna grad av våld.
    Jag skulle då absolut hjälpa om jag såg sånt, men har erfarenhet av "slagsmål" då jag har tränat Thai boxning + MMA.
    Men vi vet ju inte heller hur det kommer bli om dom går ut och slås eller inte, för det är inte i Sverige.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in