Ämne: Dagens Fail!

  1. #6511
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av dracc Visa inlägg
    De är inte "Nuff said" att skriva dagens skolmat, hur ska vi kunna veta vad de va för mat hos dig?
    Okej, jag ska besvara din fråga. Det är som så att vi har Europa vecka i skolans matsal, och idag var det från nåt jävla land där dom förmodligen inte ha smaklökar... Det var överkokta nudlar och vidrig, gummiaktig kyckling.. Och sen nån jävla sås med tonfisk i.. Tog en tugga sen kastade jag skiten och gick och köpte mig en pizza istället.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  2. #6512
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Skulle testa bilen idag efter att ha fixat chipptrim, med 3" rör och sportluftsfilter.. Kommer ut på vägen och kommer efter en bil som körde i 30 km/h och gick över på vänstern när man skulle köra om och låg där hela vägen hem.
    Kör om på innern?

  3. #6513
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Kör om på innern?
    +1111111
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  4. #6514
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Jo den e lite fail iaf i göteborg/askim

    Så skolmaten e inte fail hos er?
    Nej

  5. #6515
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Dagens skolmat.

    Nuff said.
    Tur man går på en landstingsägd skola

  6. #6516
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Link gorg.profil dirr!
    Får se, har inte startat någon profil där ännu, kommer nog när jag fått Viggen delarna

  7. #6517

  8. #6518
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Kjolpaket, fälgar, stolar, vinge, bromsar! Hoppas på ett grymt bra resultat fram tills sommarn!

  9. #6519
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Okej! Vad för viggendelar?

    Saabfreaket nr 1 här! www.garaget.org/mrpalmer
    Hur går de med Saaben Palmer?

  10. #6520
    http://www.askersund.se/kommunalverk...800024605.html

    Det har nog aldrig varit en ***** boende där (Himler kan nog intyga) och nu detta, polaren/klasskompisen är vansinning
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #6521
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    +1111111
    Har du ens körkort?

  12. #6522
    Fyfan vad najs! Projekttråd?!?!?

    Hur går de med Saaben Palmér?
    De går fint, ligger bra mkt bättre på vägen nu med sänkningsfjädrar, dock ålar den ju sig fortfarande mycket. Men men, sånt man får fixa under tiden! Bilen ska iväg på lack snart.


    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Har du ens körkort?
    +1
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  13. #6523
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Har du ens körkort?
    +1111111

    Projekttråd kommer nog upp snart, lägger till minne att säga till!

  14. #6524
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Rickard Lundberg

    ne har inget.
    sen lol va in och pratade med dom där jag lämnade in paketet
    och dom de blev iväg skickat idag :S
    bara för att dom ska få iväg alla paket dom har i en enda stor hämtning istället för 1 någon dag och kanske 2 en annan :S
    Cp ställe. så blir de när man bor i en liten by....


    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  15. #6525
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    Rickard Lundberg

    ne har inget.
    sen lol va in och pratade med dom där jag lämnade in paketet
    och dom de blev iväg skickat idag :S
    bara för att dom ska få iväg alla paket dom har i en enda stor hämtning istället för 1 någon dag och kanske 2 en annan :S
    Cp ställe. så blir de när man bor i en liten by....


    Va?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #6526
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Va?
    jag köpte ts2 och or, av rickard för ungefär en vecka sedan igår skickades grejerna för han bor i en så liten by så dom skickar skit många paket på en gång ist för nån gång ibland
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  17. #6527

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.7...n-gillar-brost

    Nämen hoppsan , är det verkligen helt sant ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #6528

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Har 3 prov idag, som jag missat innan. har suttit och väntat 1 timme och 45 minuter och försökt få tag på han jag skulle skriva provet för. är enda provet i kursen och det behövs för att få betyg i kursen ens. och nu fick kansliet tag på han. "han hade glömt oss"
    blir så jävla lack! skulle kunnat skriva andra prov som var viktigare den här lektionen. men nej fan, inte kan man hålla tiden nån jävla gång -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #6529
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Har 3 prov idag, som jag missat innan. har suttit och väntat 1 timme och 45 minuter och försökt få tag på han jag skulle skriva provet för. är enda provet i kursen och det behövs för att få betyg i kursen ens. och nu fick kansliet tag på han. "han hade glömt oss"
    blir så jävla lack! skulle kunnat skriva andra prov som var viktigare den här lektionen. men nej fan, inte kan man hålla tiden nån jävla gång -.-'
    Skyll dig själv skriv proven när alla andra gör det... ;-)

  20. #6530

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Skyll dig själv skriv proven när alla andra gör det... ;-)
    jag skulle gjort om jag kunnat men låg med feber och helt jävla genomförkyld, tror itne det hade gått så bra då

    och failade nyss historiaprovet med, yaay.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #6531

  22. #6532
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Hade satt 9 alarm på mobilen och hade väckarklockan igång, märkte inte av det och försov mig. Vaknade 14.30
    Fan vad jag känner igen mig! Satt 4 alarm på mobilen med 5 min mellanrum, vaknar inte av något. Sen vaknar jag precis när jag börjar, så jag kom 20 min försent...
    Grymt störande är det iaf att man aldrig kan vakna!
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  23. #6533

  24. #6534
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Såg en blond tjej som körde en riktig EPA idag, retrostylad med vita däcksidor.

    Sen så ska man gå upp 03:00 imorgon inte taggad.

  25. #6535
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Såg en blond tjej som körde en riktig EPA idag, retrostylad med vita däcksidor.

    Sen så ska man gå upp 03:00 imorgon inte taggad.
    Hade jag varit om jag skulle till USA, men vi är olika antar jag
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  26. #6536

  27. #6537
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hade jag varit om jag skulle till USA, men vi är olika antar jag
    Jo klart de är okej, men ändå 03:00 sen går taxin 05:00 som man ska åka i en 1timme sen så ska man ju göra en resa på typ 16-17timmar sammanlagt med mellanlandningar och allt

  28. #6538
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo klart de är okej, men ändå 03:00 sen går taxin 05:00 som man ska åka i en 1timme sen så ska man ju göra en resa på typ 16-17timmar sammanlagt med mellanlandningar och allt
    Då skulle jag inte ens ha gått och lagt mig... Bättre att sova de timmarna på flyget. Kolla på lite hockey inatt istället. Eller hjälp bruden med inlämningen hon har tills imorgon...

  29. #6539
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Då skulle jag inte ens ha gått och lagt mig... Bättre att sova de timmarna på flyget. Kolla på lite hockey inatt istället. Eller hjälp bruden med inlämningen hon har tills imorgon...
    Jodå, några timmars sömn gör sitt sen bara titta på någon bra film på planet sen sova resten av resan
    Hon skulle bara skriva något sen skulle Amanda (tror jag? Glasögon och någon redigt ful tröja) fixa resten

  30. #6540
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    spelar iprincip ingen roll för mig. När jag väl sover så sover jag riktigt djupt. Måste typ ha någon som väcker mig, ska leta efter en effektivare väckarklocka. Jag sover varannan dag på vardagar nu för tiden, då somnar jag i hygglig tid dem dagarna jag ska sova. Vaknar inte ändå :/
    och där har vi anledningen till att du inte vaknar. om du sov normalt skulle du inte ha dessa problem, tro mig, så fort jag fick sova 7-8h per natt försvann alla problem med att vakna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in