Ämne: Dagens Fail!

  1. #10621
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha jo det ska jag. och jag köpte färgen av ett lackerarföretag och han som äger det sa att det räcker och blir över. farsan lackade sin caddy med 1,5l så att..
    hmm... Brorsan är utbildad lackerare, han lackar en bil på 4L. Men då äre inget snåleri utan då äre rikligt med färg. Dock är de beroende på vad de är för bil, men cirkus 4L sa han att de går åt :p

  2. #10622
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Happson Visa inlägg
    hmm... Brorsan är utbildad lackerare, han lackar en bil på 4L. Men då äre inget snåleri utan då äre rikligt med färg. Dock är de beroende på vad de är för bil, men cirkus 4L sa han att de går åt :p
    tänk på att man blandar ut färgen också med förtunning, så det blir mer färg när man blandar ut det.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #10623
    Får inte skyrim co op att funka måste göra en survey är det någon som kan hjälpa mig och säga lösenordet så jag kan packa upp. länk:http://fileups.net/2MAG4 please help
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  4. #10624
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Kantstötte en hel fälg för någon dag sedan när jag skulle backa och det var en trottoarkant i döda vinkeln!

    Hyffsat kul att skada dem precis nya lg black 19" man hade köpt... Blir till att lämna in på repration samt omlackering
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

  5. #10625
    trodde jag mekade tvåtaktsmotorer hela dagen men det var ju sidventilare. + förstörde en bensinkran
    skulle haft a-traktor istället!

  6. #10626

  7. #10627
    Jo jag tittade inte så noga. Tog förgivet att det var toppventiler eller tvåtakt. Det var inga toppventiler alltså slutsatsen tvåtakt. Skydds plåtarna skymde ganska stor del av motorn
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hur ser man inte skillnad på en sidventilare och en 2 taktare? xD
    skulle haft a-traktor istället!

  8. #10628

  9. #10629
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Tråkigt men hur pass stor är skadan? Går ju eventuellt att fixa till själv! =)
    Precis! Det kan ju eventuellt gå att rikta själv osv?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  10. #10630
    Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    231
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Tråkigt men hur pass stor är skadan? Går ju eventuellt att fixa till själv! =)
    Den blev faktiskt inte så extremt stor. Går att putsa till själv och sedan högglanspolera men funderar på att lämna in fälgen för att få den tipp topp! =)
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

  11. #10631

  12. #10632
    Bra onödigt om de är en liten skada, våtslipa ner och sen polera-klarlacka så är de som nytt ju! :o

    Fick reda på hur mkt jag skulle få i lön denna månad, skulle få 4500kr.

    Funderat på om det verkligen är värt att jobba från måndag-fredag varje dag från 15:00-18:00 och få 4500kr.. Jobbar på ett cafe i slussen alltså i stockholm stad, rätt så jobbigt och stressig jobb men tycker ni att det är värt? Skulle ni jobba där eller är det dålig lön?

    Rätt så jobbigt att jag går till skolan från 8:00 till 15:00 sen gå och jobba direkt.. Vad skulle du göra?
    Var glad att du har ett jobb! :o
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  13. #10633
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fick reda på hur mkt jag skulle få i lön denna månad, skulle få 4500kr.

    Funderat på om det verkligen är värt att jobba från måndag-fredag varje dag från 15:00-18:00 och få 4500kr.. Jobbar på ett cafe i slussen alltså i stockholm stad, rätt så jobbigt och stressig jobb men tycker ni att det är värt? Skulle ni jobba där eller är det dålig lön?

    Rätt så jobbigt att jag går till skolan från 8:00 till 15:00 sen gå och jobba direkt.. Vad skulle du göra?
    skulle alldrig orka jobba så för så lite pengar

  14. #10634
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fick reda på hur mkt jag skulle få i lön denna månad, skulle få 4500kr.

    Funderat på om det verkligen är värt att jobba från måndag-fredag varje dag från 15:00-18:00 och få 4500kr.. Jobbar på ett cafe i slussen alltså i stockholm stad, rätt så jobbigt och stressig jobb men tycker ni att det är värt? Skulle ni jobba där eller är det dålig lön?

    Rätt så jobbigt att jag går till skolan från 8:00 till 15:00 sen gå och jobba direkt.. Vad skulle du göra?
    Det beror ju på om man trivs där såklart men jag hade nog inte jobbat där särskilt med tanke på att det är stressigt och jobbigt som du säger och lönen är rätt låg tycker jag
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  15. #10635
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fick reda på hur mkt jag skulle få i lön denna månad, skulle få 4500kr.

    Funderat på om det verkligen är värt att jobba från måndag-fredag varje dag från 15:00-18:00 och få 4500kr.. Jobbar på ett cafe i slussen alltså i stockholm stad, rätt så jobbigt och stressig jobb men tycker ni att det är värt? Skulle ni jobba där eller är det dålig lön?

    Rätt så jobbigt att jag går till skolan från 8:00 till 15:00 sen gå och jobba direkt.. Vad skulle du göra?
    Vore lättare om du räknade ut timlönen? 3 timmar á 5 dagar á 4 veckor=60 timmar?
    4500/60=75.

    Alltså tjänar du runt 75 kronor i timmen? Det är ingen toppenlön men för ett eftermiddagsjobb är det väl helt okej? Jag skulle ha tagit det om jag inte haft något bättre för mig i alla fall.

  16. #10636

  17. #10637
    Jo det är sant..

    skulle alldrig orka jobba så för så lite pengar
    Haha tänker också lite så :/
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Det beror ju på om man trivs där såklart men jag hade nog inte jobbat där särskilt med tanke på att det är stressigt och jobbigt som du säger och lönen är rätt låg tycker jag
    Saken är att jag hatar stress och sånt shiit men kollegorna där är så jävla schysta + att man träffas riktigt snygga brudar haha
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vore lättare om du räknade ut timlönen? 3 timmar á 5 dagar á 4 veckor=60 timmar?
    4500/60=75.

    Alltså tjänar du runt 75 kronor i timmen? Det är ingen toppenlön men för ett eftermiddagsjobb är det väl helt okej? Jag skulle ha tagit det om jag inte haft något bättre för mig i alla fall.
    Vet, men saken är att det är efter skolan är helt jävla död då och vill bara hem.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tja, pengar är ju pengar så..
    sant


  18. #10638
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fick reda på hur mkt jag skulle få i lön denna månad, skulle få 4500kr.

    Funderat på om det verkligen är värt att jobba från måndag-fredag varje dag från 15:00-18:00 och få 4500kr.. Jobbar på ett cafe i slussen alltså i stockholm stad, rätt så jobbigt och stressig jobb men tycker ni att det är värt? Skulle ni jobba där eller är det dålig lön?

    Rätt så jobbigt att jag går till skolan från 8:00 till 15:00 sen gå och jobba direkt.. Vad skulle du göra?
    Jobbar du vitt eller svart? Antar att du är 95, isf kommer väll lönen öka när du är 18? De 4500 kronorna + studiebidraget blir guld värt om du skall äga bil sen när du fyller 18.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #10639

  20. #10640

  21. #10641
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jobbar vitt, jo håller med dig! När man ändå tänker efter så är det folk som dööödar efter jobb borde vara glad att jag ens har ett..
    Precis, sen kanske du kan arbeta fler timmar på helgerna?

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jobba fler timmar så får du mer betalt. 3h per dag är ju ingenting. klart som fan de blir lite betalt.
    Har för mig att man inte får jobba mer än 3(4?) timmar samma dag som du har studier om du går i skolan, kan dok ha fel.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #10642

  23. #10643
    Njaa 3h räcker då jag går i skolan.. blir för mkt annars

    Precis, sen kanske du kan arbeta fler timmar på helgerna?


    Har för mig att man inte får jobba mer än 3(4?) timmar samma dag som du har studier om du går i skolan, kan dok ha fel.
    Njaa räckeer med vardagarna


  24. #10644
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    egentligen äre skitsamma. låt var och en jobba så länge de vill. jävla skitregler.
    Hade det vart svart så hade det kanske gått, men är det vitt så lär det märkas.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #10645
    Var i skolan 4 timmar för tidigt.. Kul att man får reda på att man börjar sent

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Edit: Läste i tidningen och blev förvånad över den dåliga svenskan men läste sen vad den som skrivit artikeln hette och förstod då varför. http://na.se/nyheter/orebro/1.161605...kel-till-ghana
    Men hur i helvete kan en som är så dålig på svenska få jobb som journalist?
    Senast redigerat av Zer0x den 2012-04-13 klockan 09:41.

  26. #10646
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    äckligaste jävla dagen på länge, så jävla arg. har tappat motivationen helt
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #10647

  28. #10648
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  29. #10649

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vad varmt o mysigt de ser ut
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  30. #10650

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in