Sidan 7 av 434 Första ... 567891757107 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #181
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Gick rätt bra ändå, kan ta den långa historian kort i ett Pm
    Skriv här.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nästan hela dagen har vart fail!
    Först var de pissväder när vi skulle till Frihamnen, win dock att vi vart asmånga fler i mitt cruise än vad jag trodde.
    Sen så glömde jag min väska med min kamera och jacka vid PrisXtra, win dock att Michél fick tag på min morsas nummer så allt kommer lösa sig
    I frihamnen var de sånt pissväder och blåste som fan så jag frös ihjäl utan min jacka, så jag drog hem.
    När jag skulle hem så hade dem stängt av överallt så jag åkte runt i cirklar i 1,5 timme tills jag gav upp o frågade snuten.
    Nu sitter jag här hemma och svälter för jag hann aldrig käka nått
    Vad frågade du polisen, fattar inte?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #182
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skriv här.



    Vad frågade du polisen, fattar inte?
    tror att han frågade polisen hur han kunde komma runt alla avstängningar
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  3. #183
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    tror att han frågade polisen hur han kunde komma runt alla avstängningar
    Aha, hmm. Just det, det var väl stockholmaraton.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #184
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skriv här.



    Vad frågade du polisen, fattar inte?
    Som hypermannen skrev, frågade om vägen

    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    tror att han frågade polisen hur han kunde komma runt alla avstängningar
    Korrekt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #185
    Åkte förbi hemköp, men där stod det två poliser vid sin bil. Jag såg dom inte först så jag gasade lite, såg poliserna sen och såg att dom hoppade in i bilen och började åka. Blev att man åkte fort som fan hem...
    Most stickpeople are black

  6. #186
    skulle äta tårta hos min kompis, gick in i kylskåpet och tappade hela tallriken, blev inge tårta för mig

    edit: har även lyssnat på den här i snart en halvtimme....


  7. #187

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    skulle äta tårta hos min kompis, gick in i kylskåpet och tappade hela tallriken, blev inge tårta för mig

    edit: har även lyssnat på den här i snart en halvtimme....

    aka www.nyan.cat
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #188
    haha, helt sjukt vad diskussioner kan urarta. det börjar med att vi äter middag och det är ett hus-program på tv där någon ska köpa ett sommarhus för 5-6 milj. min lillebror frågar vad vi köpte vår sommarstuga för (7-8 år sen), jag svarar, 195 kkr.
    mamma blir impad "hur fan kommer du ihåg det?!?!?", bara för att statuera exempel säger jag vad vi fick för vårat gamla hus (6 år sen) och såklart kommer jag ihåg rätt.
    av någon anledning nämner pappa att "ja, så vi gjorde en vinst på en miljon där, och nu måste vi betala skatt på det", vilket urartar i en diskussion om vad som är rättvist/inte vad gäller skatt, mamma hävdar att "ja och det är alltid vi svenssons som får ta skiten!!!", dom rika slingrar sig alltid osv.
    jag och pappa kontrar med att "nja, titta bara på folk som tjänar lite mer, de betalar ju 50-60% i skatt, hur drygt är inte det", mamma "ja men och, dom har ju fortfarande råd att åka till thailand 3 ggr per år och jag vet inte vad" osv.
    diskussionen urartar i "du går ju fan inte att diskutera med!!!!" osv. till slut säger mamma att "ja, jag tycker iaf att det är bra att man betalar skatt efter förmåga, som nu." pappa säger "ja, såklart det är det", och allt slutar med "ja men vad fan bråkar vi om då ". haha

  9. #189

  10. #190
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Har inget att göra -.- Filmtips?
    The walking dead. En zombie serie, spännande och tidskrävande
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  11. #191

  12. #192
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Såg trailern, påminde lite om "Iam Legend"
    Grym är den iaf!

  13. #193
    https://www.flashback.org/t1558023 aftonbladet vilka rikspuckon, jag är fan förvånad.

  14. #194
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    The walking dead. En zombie serie, spännande och tidskrävande
    Synd bara att säsong två inte kommer förens i höst.

  15. #195
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Synd bara att säsong två inte kommer förens i höst.
    Jo, grymt surt att vänta så länge
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  16. #196
    Har fortfarande inte hittat någon vev

  17. #197
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Vaknade nu..

  18. #198
    Två av mina polare spårade igår, failen går till dom!

  19. #199
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Började blöda näsblod helt plötsligt.. sist jag gjorde det var typ på dagis.

  20. #200
    Sålde min bil vid 12 tiden, grabben han inte komma ner till Rödljuset längre ner på gatan innan han råka smälla in i en lastbil på sidan. Men men när jag säljer så säljer jag med RHG (Runt Hörnet Garanti) Så han får nu klara sig själv jag har gjort mitt.

  21. #201
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Sålde min bil vid 12 tiden, grabben han inte komma ner till Rödljuset längre ner på gatan innan han råka smälla in i en lastbil på sidan. Men men när jag säljer så säljer jag med RHG (Runt Hörnet Garanti) Så han får nu klara sig själv jag har gjort mitt.
    Vilken jävla klant, surt för honom!

  22. #202

  23. #203
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av mrpalmer Visa inlägg
    hittade lite mysiga bilder på datan, knäet är när jag ramla på cykeln förut för typ 2 år sen, och fingret är förra året då jag klämde de.. Då hade de gått en månad när jag tog de där kortet, ni kan då tänka er hur de såg ut då jag gjorde de





    Nej fyfan!
    Fingret måste ha tagit sjukt som fan, hela tiden ? Menar man använder ju alltid händerna!
    Senast redigerat av davzz den 2011-05-29 klockan 18:49.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  24. #204
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Var ute och cyklade fredags kväll runt 19:00 tiden, drar ner till rampen och skulle göra världens simplaste grejj.... jo vad händer då ? man vurpar och tar i med händerna och får cyklen i kinden sätter mig på en bänk och har ont som satan i tummarna, jag sa till mina kompisar att jag drar hem, drar hem till pappa och sköljer händerna med varmt vatten och det kändes lite bättre, sen tar jag moppen till mamma, när jag nästan är framme så kan jag knappt gasa för handleden är mos..., kommer hem till mamma och säger att jag vurpat och vi måste upp till akuten och röntka, hon blir inte direkt glad då hon har stressat hela dagen för min morbror gifte sig igår, men hon ringde och vi åkte upp, gick ganska fort där, drog in vid 20:30 och var hemma vid 23:10. Men det slutade med att jag har gips på högra armen för dom misstänker att båtbenet är av , ska ha gipset i 10 dagar sen ska jag röntka om och om det är brutet/spricka så blir det gips i 8veckor eller operation , så typsikt...
    Ska på klassresa imorgon till danmark vi ska till badhotellet och jag kan inte bada... köpte även en stunt viva i torsdags, har inte åkt ett skit på den
    Ride on!

  25. #205
    ska skriva en muntlig bokredovisning på engelska på boken the pianist och smart som man är har man inte börjat läsa boken

  26. #206
    Mitt Spotify Premium gick ut idag och jag har typ inga pengar

  27. #207
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Glömde morsdag. Mina efterblivna syskon som jag alltid köper en gemensam present med tyckte att det var en bra idé att köpa en gemensam bara dom två utan att säga ett ord till mig förens klockan 3 inatt då det inte finns någon möjlighet för mig att få tag på något.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  28. #208
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Mitt Spotify Premium gick ut idag och jag har typ inga pengar
    Du pratar om inga pengas. Jag skulle handla ett par badbyxor idag, provade och allting och gick stolt fram till kassan med dem. När jag kom fram drog man upp bankkortet och slog in koden. "Kort nekat" stod stort över skärmen, började få smått panik och slog igen, samma sak. Så min flickvän fick stå och betala kläder till mig..

    Förresten, det var inga direkt dyra badbyxor, gick på under 200 spänn..

  29. #209
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du pratar om inga pengas. Jag skulle handla ett par badbyxor idag, provade och allting och gick stolt fram till kassan med dem. När jag kom fram drog man upp bankkortet och slog in koden. "Kort nekat" stod stort över skärmen, började få smått panik och slog igen, samma sak. Så min flickvän fick stå och betala kläder till mig..

    Förresten, det var inga direkt dyra badbyxor, gick på under 200 spänn..
    Segt. Vet inte hur många gånger man har fått stå å betala för polare vars kort blivit nekade av olika andledningar. Mitt fail är att jag jag har två prov på måndag och tisdag nästa vecka. Dock win att jag bara går 2dagar nästa vecka!

  30. #210
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du pratar om inga pengas. Jag skulle handla ett par badbyxor idag, provade och allting och gick stolt fram till kassan med dem. När jag kom fram drog man upp bankkortet och slog in koden. "Kort nekat" stod stort över skärmen, började få smått panik och slog igen, samma sak. Så min flickvän fick stå och betala kläder till mig..

    Förresten, det var inga direkt dyra badbyxor, gick på under 200 spänn..
    Äh, innan jul blev jag nekad att köpa tuggummi för 12 kr. Slå det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in