Sidan 98 av 434 Första ... 488896979899100108148198 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2911
    Mjo nästan, tur att man har 2 då.
    Om det är en tjej(er) så är de la gött! Fast nu försöker jag att undvika å bli sedd när jag kör moppe Dels för det som du säger sen så är det bila(ar) som gäller nu!
    Jag åker mest skogsvägar och sånt, fast det är väl mest för att jag vill undvika att reta upp någon pga jag saknar lyse och den låter lite väl mkt..

    Skulle suga att torska nu när man klarat sig i snart 3 år!

    Edit:

    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    när man var typ 14, var det ju som allra mest spännande, att åka olagligt och komma ut på vägarna för första gången, kändes liksom mer spännande

    haha ja det är sant. det skulle vara så skönt om det var så här också, att kunna t.ex dra ut och göra något kul, komma hem och gå ner till bryggan och ta ett dopp, fan vad härligt det skulle vara
    Som när man drog ut på vägen och toppade H@Ken första gångerna, helt sjukt va den gick!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  2. #2912
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Om det är en tjej(er) så är de la gött! Fast nu försöker jag att undvika å bli sedd när jag kör moppe Dels för det som du säger sen så är det bila(ar) som gäller nu!
    Därför skaffar man mc istället händer mer saker när man trimmar också
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  3. #2913
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Därför skaffar man mc istället händer mer saker när man trimmar också
    Får inte ha Mc så länge som jag bor hemma Men när jag flyttar hemifrån kommer det finnas plats för en ktm eller husqvarna sm !
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #2914
    DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    jag och 3 polare gick hem till en. Vi skiter i att knacka eftersom vi e så tajta

    vi kommer in o ropar hallå men ingen svarar. eftersom hennes skor står i hallen och mobilen ligger på soffbordet så vi kommer överens om att hon sitter och skiter eller ngt så vi sätter oss o väntar vid TVn.

    Efter typ 40 minuter tycker vi de verkar lite strange att hon inte har kommit ännu så vi drar.. lite fail enligt mig :hmm:
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  5. #2915
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Får inte ha Mc så länge som jag bor hemma Men när jag flyttar hemifrån kommer det finnas plats för en ktm eller husqvarna sm !
    Pga risken att köra ihjäl sig osv?
    Husqvarna/husaberg/ch racing är riktigt schyssta! funderar på en sån här, dock är ju motorn lite tråkig http://www.blocket.se/sodermanland/C....htm?ca=11&w=2

    ont: Tråkigt väder samt att det börjar bli väldigt kallt på kvällarna nu..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #2916
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av DavvA Visa inlägg
    jag och 3 polare gick hem till en. Vi skiter i att knacka eftersom vi e så tajta

    vi kommer in o ropar hallå men ingen svarar. eftersom hennes skor står i hallen och mobilen ligger på soffbordet så vi kommer överens om att hon sitter och skiter eller ngt så vi sätter oss o väntar vid TVn.

    Efter typ 40 minuter tycker vi de verkar lite strange att hon inte har kommit ännu så vi drar.. lite fail enligt mig :hmm:
    Haha, måste känts jävligt konstigt!

  7. #2917
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Pga risken att köra ihjäl sig osv?
    Husqvarna/husaberg/ch racing är riktigt schyssta! funderar på en sån här, dock är ju motorn lite tråkig http://www.blocket.se/sodermanland/C....htm?ca=11&w=2

    ont: Tråkigt väder samt att det börjar bli väldigt kallt på kvällarna nu..
    Japp, om jag skall vara helt ärlig så vet jag inte om jag "vågar" köra själv då två släktingar har dött vid mc-olyckor(bilar som kört över på fel sida).
    Ska man ha en lätt mc så ska man ha en sån ktm 2takt som DerbiMikael har här på mnf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #2918
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Japp, om jag skall vara helt ärlig så vet jag inte om jag "vågar" köra själv då två släktingar har dött vid mc-olyckor(bilar som kört över på fel sida).
    Ska man ha en lätt mc så ska man ha en sån ktm 2takt som DerbiMikael har här på mnf
    Mjo, det finns ju alltid en risk men jag tycker det är värt det. Däremot är morsan inte så glad men hon får stå ut
    Visst är det ju kul men ktm är svindyra vid inköp men tex gasgas skulle funka, dock massa service och soppa pengar

    En till fail, ALLA bra hojar ska antingen ligga i skelleftå(?) området eller skåne
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  9. #2919
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Mjo, det finns ju alltid en risk men jag tycker det är värt det. Däremot är morsan inte så glad men hon får stå ut
    Visst är det ju kul men ktm är svindyra vid inköp men tex gasgas skulle funka, dock massa service och soppa pengar

    En till fail, ALLA bra hojar ska antingen ligga i skelleftå(?) området eller skåne
    Jo Gasgas är nice! Men 4-takt på 125 cc, nej....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #2920
    DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha, måste känts jävligt konstigt!
    haha jo de kan man säga xD

    ingen orkade springa o leta efter henne heller hon bor ju själv i en 4rum+kök med sin kille men han va inte heller hemma som tur va xD
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  11. #2921
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av DavvA Visa inlägg
    haha jo de kan man säga xD

    ingen orkade springa o leta efter henne heller hon bor ju själv i en 4rum+kök med sin kille men han va inte heller hemma som tur va xD
    Ringde ni inte henne och fråga vart hon var sen då?

  12. #2922
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo Gasgas är nice! Men 4-takt på 125 cc, nej....
    Bättre än moppe på mååånga sätt iaf! låter goare också med lite mods..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  13. #2923

  14. #2924
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Bättre än moppe på mååånga sätt iaf! låter goare också med lite mods..
    Nja Det bästa är om du hittar en billig 2takt Visst den kommer dra 1,1 l/milen men den låter inte fjolligt iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #2925
    DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ringde ni inte henne och fråga vart hon var sen då?
    ah polaren smsade och hon sa typ att hon va hos sin farmor som bor i samma trappuppgång

    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    hahaha xD
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  16. #2926
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nja Det bästa är om du hittar en billig 2takt Visst den kommer dra 1,1 l/milen men den låter inte fjolligt iaf
    Är ju så jävla svårt att bestämma sig, vet inte ens om jag ska ha sm eller sporthoj :/ är nog smartast att ta kortet först sen provköra lite olika
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  17. #2927
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av DavvA Visa inlägg
    ah polaren smsade och hon sa typ att hon va hos sin farmor som bor i samma trappuppgång
    Haha ja okej.

  18. #2928
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Är ju så jävla svårt att bestämma sig, vet inte ens om jag ska ha sm eller sporthoj :/ är nog smartast att ta kortet först sen provköra lite olika
    Sm är roligare, polare till mig har sporthoj, sen när han fick köra sendan lite satan vad kul han tyckte det var att kunna fuckoköra Och liksom släppa loss lite

    Hojjen är lite mer åka rakt fram bara..inte lika kul
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #2929
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Är ju så jävla svårt att bestämma sig, vet inte ens om jag ska ha sm eller sporthoj :/ är nog smartast att ta kortet först sen provköra lite olika
    Sporthoj går an sen när du kör tung och har några hunda kubik till och en jävla toppfart Edit ta det här i nattråden ist blir lite mycket ot
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #2930
    hittade en rolig liten lista: http://www.torontopolice.on.ca/homicide/mostwanted.php

    ja som ni vet begår invandrare inga brott...

  21. #2931
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Är ju så jävla svårt att bestämma sig, vet inte ens om jag ska ha sm eller sporthoj :/ är nog smartast att ta kortet först sen provköra lite olika
    SM alla dagar.

  22. #2932
    Kunde knappt sova inatt för att jag hade så sjukt ont i huvudet
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #2933
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Dagens fail går till.. ja jag vet inte riktigt vem i den här historian. Antar kvinnan?
    En nästan kritvit kvinna och en äkta *****hane hade tydligen skaffat sig en liten mulatt (mulatt=blandning mellan ***** och människa enligt ordboken, fail det med för övrigt..). Jag ser ett trevligt gammalt par som går fram och pratar lite med kvinnan och så, sen när de ska gå så klappar (stryker längst med håret). Inte allt för ovanligt, på en hund. Men fine, det var inte det som väckte min uppmärksamhet utan när de gick därifrån sa gumman till gubben:
    - Aaawe, vilken söt apmänniska.


    Jag stod där med öppen mun och tittade långt och länge efter kvinnan som själv inte insett vad hon gjort. Hon sa det i ett tyst tonläge så och var helt seriös, var tvungen att tänka efter om hon verkligen var sååå dum. Sen brast jag ut i ett fint skratt och alla runt om mig förstor inte varför jag bara ställde mig och skrattade åt ingenting. Made my day at least.

  24. #2934

  25. #2935

  26. #2936
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Tråkigt utan moppe
    Håller med till 100%!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  27. #2937

  28. #2938
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hänt något med din?
    Polisen tyckte den gick för hårt, läs min tråd va ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  29. #2939

  30. #2940

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in