Ämne: Dagens Fail!

  1. #10291
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Jo, tyvärr
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #10292

  3. #10293
    Nu har hörlursuttaget på mobilen lagt av helt. Har glappat i säkert 4 månader nu och plötsligt slutade det fungera. Kommer bli galen då jag i stort sett ALLTID lyssnar på musiik från mobilen.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #10294
    Blir så trött på folk i sina skrothögar till bilar som inte kan respektera att man har däck och fälg som kostar mer än vad deras skitbil gör, och måste lägga sig på tutan när man tur ut svängen lite för att ta sig upp på trottoarskanten så man slipper kantstötningar. Tvi fan. Tur att man inte har roadrage!

  5. #10295

  6. #10296

  7. #10297
    Ta 9min av ert liv och kolla på denna film iaf nån minut en sevärd film!

  8. #10298
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Ta 9min av ert liv och kolla på denna film iaf nån minut en sevärd film!
    De va helt klart värt det!
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  9. #10299
    Man blir fett arg när man ser detta. Liksom jag blir kallad jävla svenne hit och dit men jag tar aldrig illa upp. Men när jag sa sikken ****** som går och tar saker ur folks väskor, då kollar alla jävla somalier upp och blir svin sura. Fucking sverige som tar inte fler blattar
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  10. #10300

  11. #10301
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  12. #10302

  13. #10303

  14. #10304

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    vill inte leva i sverige mer om sånna ska styra landet.

  15. #10305
    Hur fan tänker våra politiker i Sverige? Det kommer bli som i tex Kenya eller bara utomlands att är man rik så lever man extremt bra men är man fattig är man extremt fattig! Vad är det som inte kopplar i "supermänniskornas huvud" ? Dom har ju fan 6-7ggr så bra lön som en vanlig arbetare som kanske sliter sönder kroppen och verkligen få arbeta och hon får knappt röra sig bara öppna sin lilla käft!!!!

  16. #10306
    Har muntliga delen av nationella imorrn och jag har inte ens börjat med den.

  17. #10307
    wtf, visst ska politikerna ha bra löner, men 150k i månaden är ju sjukt, speciellt med tanke på vilket uselt jobb dom gör

  18. #10308
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Annie Lööf är inget annat än ett desperat försök att försöka rädda kvar Sveriges bondeparti i riksdagen. Men tråkigt nog för centerpartisterna verkar det inte ens gå att fixa röster med en ung och "begåvad" tjej. Dessutom är det riktigtt kul att sjuksköterskor, lärare tjänar så lite, men som sagt politikerna måste ju ha sin "lilla" del.

    MItt fail är att min sömn blivit helt förstörd sedan man ställde om till sommartid.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #10309
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Annie Lööf är inget annat än ett desperat försök att försöka rädda kvar Sveriges bondeparti i riksdagen. Men tråkigt nog för centerpartisterna verkar det inte ens gå att fixa röster med en ung och "begåvad" tjej. Dessutom är det riktigtt kul att sjuksköterskor, lärare tjänar så lite, men som sagt politikerna måste ju ha sin "lilla" del.
    hon är dum i precis hela huvudet, i varje debatt kör hon med samma gamla rappakalja "600 000 invandrare går varje vecka till jobbet*!!!! det finns massor med människor som vill komma hit och betala skatt och göra rätt för sig!!!!!!!" osv. att hon sedan blåljuger hela tiden gör ju inte saken bättre:



    *för det första finns det 1,3 miljoner utlandsfödda i sverige, vad gör de resterande 700 000? det vill inte annie lööf berätta. för det andra räknas som JÅ säger alla som jobbar allt från en vecka på ett kvoterat låtsasjobb in i de där 600 000, hur många av dem har ett heltidsarbete? det vill heller inte annie lööf berätta.

  20. #10310
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hon är dum i precis hela huvudet, i varje debatt kör hon med samma gamla rappakalja "600 000 invandrare går varje vecka till jobbet*!!!! det finns massor med människor som vill komma hit och betala skatt och göra rätt för sig!!!!!!!" osv. att hon sedan blåljuger hela tiden gör ju inte saken bättre:



    *för det första finns det 1,3 miljoner utlandsfödda i sverige, vad gör de resterande 700 000? det vill inte annie lööf berätta. för det andra räknas som JÅ säger alla som jobbar allt från en vecka på ett kvoterat låtsasjobb in i de där 600 000, hur många av dem har ett heltidsarbete? det vill heller inte annie lööf berätta.
    Dock är det tur at C ,Fp och Kd inte har något inflytande alls i regeringen. Att Centern ens sitter kvar i riksdagen beror troligen enbart på moderater som stödröstat(för visst fick C många röster i valet).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #10311
    bär inte in smutsiga motorer med fina byxor!
    skulle haft a-traktor istället!

  22. #10312
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hon är dum i precis hela huvudet, i varje debatt kör hon med samma gamla rappakalja "600 000 invandrare går varje vecka till jobbet*!!!! det finns massor med människor som vill komma hit och betala skatt och göra rätt för sig!!!!!!!" osv. att hon sedan blåljuger hela tiden gör ju inte saken bättre:



    *för det första finns det 1,3 miljoner utlandsfödda i sverige, vad gör de resterande 700 000? det vill inte annie lööf berätta. för det andra räknas som JÅ säger alla som jobbar allt från en vecka på ett kvoterat låtsasjobb in i de där 600 000, hur många av dem har ett heltidsarbete? det vill heller inte annie lööf berätta.
    Håller med ovanför ^
    Fy fan säger jag bara! sitter och skriker frågor till henne fast hon hör mig inte...
    hon är tamej fan dummare än hon ser ut!

  23. #10313

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Kanske fel på växellådan :/.. hoppas inte det. Hoppas min kompis pappa kan hjälpa mig med felet!

  24. #10314

  25. #10315

  26. #10316

  27. #10317

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ok

    Ont: regnat hela jävla dagen
    Ok

    ont: det kanske ska snöa i helgen..

  28. #10318

  29. #10319
    Ahapp, då får man gå runt med två mobiler... Rätt omständigt imo.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  30. #10320
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ahapp, då får man gå runt med två mobiler... Rätt omständigt imo.
    Varför använda 2 mobiler?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in