Ämne: Dagens Fail!

  1. #4741
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    MÅNADENS fail det är att alla i skolan har sett beaver strippar -.-
    hahahahaha

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Enligt lag är det ju också inbrott, så då får man väll fan för att man tar tillbaka sina egna grejer utanför polisens agerande.
    Fast dom inte gör nånting så åker man dit på det i vart fall.
    sno den och ta tillbaks den och sen säger du till polisen att du hittade den i en skog eller nått bara


    skulle möta en polare på bussen imorse och vi hade foto i skolan och jag somnar om och vaknar vid 3 -.-'
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  2. #4742
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    MÅNADENS fail det är att alla i skolan har sett beaver strippar -.-
    Ganska förståeligt då du la upp den på youtube, skyll dig själv.

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo jag vet att jag kan komma in med som t.ex vivarn sa 160p men är redan nervös och är "några" månader kvar
    Jo men känns ju bättre att ha minst "intagningpoängen" eller vad man ska säga, även om man kan komma in med mindre.
    Tycker inte du behöver vara så oroad, försök att ligga i lite mer med pluggande nu bara. Och varför är det bara VVS du kan gå om du inte kommer in på första hands valet?

  3. #4743
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Insåg igår att de va bakaxeln på 240n som va slut och inet stödlagret eller knutkorset . Tur att Simon här på forumet hade en

  4. #4744

  5. #4745
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    MÅNADENS fail det är att alla i skolan har sett beaver strippar -.-
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tänkte söka samma linje men på två olika skolor som första och andra hands och VVS som tredje
    Jaha okej.

  6. #4746
    Att jag spontansomnade med datorn i knät för en och en halv timme sen... Trött?!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #4747
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo jag vet att jag kan komma in med som t.ex vivarn sa 160p men är redan nervös och är "några" månader kvar


    Jo men känns ju bättre att ha minst "intagningpoängen" eller vad man ska säga, även om man kan komma in med mindre.

    brukar vara medianen dom räknar . dvs om det är 20 st i en klass så tar dom var den 10onde hade . spelar ingen roll om den som hade lägst hade 90 och den högst 300a .

    försök få 190 så kan du nästan känna dig safe.

  8. #4748
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #4749

  10. #4750
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    200 ska jag nog klara av i alla fall, inte direkt "vart med på lektionerna" så mycket hittills om man säger så men har ändå 4 VGn så ska nog gå fint om jag bara försöker lite
    På Teknik-arkitektur så var intagningspoängen 130, men nästan alla låg mellan 200-320p pga att det fanns så många platser. Så nu har vi världens tards i klassen som ska läsa matte E och fysik B

  11. #4751
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    200 ska jag nog klara av i alla fall, inte direkt "vart med på lektionerna" så mycket hittills om man säger så men har ändå 4 VGn så ska nog gå fint om jag bara försöker lite
    Om jag var du skulle jag plugga gärnet för att lyckas matcha intagningsgränsen! Det är absolut ingen garanti att du kommer in om du ligger under den, speciellt om det är en populär skola/linje.

    Vet inte hur mycket du behöver höja betygen, men jag lyckades iaf höja betygen med 45p när jag sökte till gymnasiet! Lägg extra mkt energi på att höja dig i t.ex. NO och SO, de ger mycket då de är flera ämnen i ett så att säga!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #4752

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    På Teknik-arkitektur så var intagningspoängen 130, men nästan alla låg mellan 200-320p pga att det fanns så många platser. Så nu har vi världens tards i klassen som ska läsa matte E och fysik B
    låter som min gamla klass, typ 5-6 st som inte hade kommit in på el och bygg, så då hamnade dom på teknik istället. klarade knappt matte a vafan -.-'

    Dagens fail är ju lätt at jag har franska steg 3 provimorn, har inte läst franska på 1,5 år, och kan inte ett jävla skit. och pallar inte plugga. och har inte pluggat nått heller...
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #4753
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    låter som min gamla klass, typ 5-6 st som inte hade kommit in på el och bygg, så då hamnade dom på teknik istället. klarade knappt matte a vafan -.-'
    Haha precis så för mig också, dock så klarade de flesta 1:a året(3 st hoppade av och 6 st ig i matte)
    Men nu i 2:an i matte C så äre kört för de flesta!

    dagens fail måste vara tjejen i klassen som klagar på matteläraren (hon pratar inför klassen under "klassens timme")
    "Jag stör mig på våran nya mattelärare, han suger verkligen. Vår förra lärare brukade säga när vi skulle lyssna under en genomgång för att det var viktigt men den nya han säger inget så jag fattar inget" börja lyssna på genomgångarna så kanske du förstår PUNDARE!

  14. #4754

  15. #4755
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jag har ca 185p nu tror jag, NO är det nog bara och glömma, läraren hatar mig och behandlar mig aldrig rättvist
    SO skulle jag nog kunna höja till MVG rakt igenom alla dom ämnena, sen har jag några lätta VGn att plocka in
    Att höja sig i SO är då inte speciellt svårt! Allt man typ behöver kunna är egentligen att kunna ta in fakta från böcker och att kunna diskutera! Börja med att snacka med alla lärarna och kolla vad du kan göra för att höja betygen. Jag fixade flera extrauppgifter endast för att säkra ett högre betyg.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #4756

    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    :huhu:
    Inlägg
    30
    Varför inte bara ta allt snack om skola och intagningspoäng i studietråden?
    Senast redigerat av Neme3 den 2011-09-21 klockan 20:59.

  17. #4757

  18. #4758
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jag har ca 185p nu tror jag, NO är det nog bara och glömma, läraren hatar mig och behandlar mig aldrig rättvist
    SO skulle jag nog kunna höja till MVG rakt igenom alla dom ämnena, sen har jag några lätta VGn att plocka in
    Äh, det är aldrig för sent att ändra sig och komma i gott mod med lärare. Jag skulle vara den där tuffa typen i sjuan och pratade och brydde mig inte ett skit i NO:n. Läraren var inte alls glad på mig... Men sedan mognade jag, tog skolan på allvar och sedan blev jag en av lärarens favoritelever.

  19. #4759

  20. #4760
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Less på folk som jämt tjatar å gnäller på en . Sköt er själva å skit i andra , men dom verkar iaf inte fatta att alla kan göra fel !

  21. #4761
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    folk som leker tuffa, som tror att man tar åt sig bara för att man blir kallad något, fast det egentligen är dom som är så osäkra. Idag i skolan började en kille jävlas med en annan. kallade honom bonde, fast när "bonden" argumenterade tillbaks blev fjollan så jävla ägd, och man verkligen såg på honom hur osäker han var. hatar såna där fjollor, som försöker styrka sitt självförtroende genom att trycka ner andra.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #4762

  23. #4763
    kan hända att min helg kommer bli gaaaleeet tråkig, allt hänger på en JÄKLIGT skör tråd just nu alltså... fyfan för dålig planering!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #4764
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    kan hända att min helg kommer bli gaaaleeet tråkig, allt hänger på en JÄKLIGT skör tråd just nu alltså... fyfan för dålig planering!
    Kom till Frihamnen då?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #4765
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Riktigt pinsam fråga men hur fan sätter man dit flottör nålen? Den bara ramla ut när jag bytte munstycke, har aldrig innan rört flottören så kan inte så mkt Snabba svar uppskattas
    Och "clipset" på nålen sitter kvar?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  26. #4766

  27. #4767
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Kom till Frihamnen då?
    nää, har fan inget intresse för mopeder längre alltså. visste inte ens att de var frihamnenmeet denna helg?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #4768
    Loka citron.. smakar fan som såpa...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  29. #4769

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Bakdämpen på dracen rasa idag !! Fick dra moppen 4km!

    SÖKER EN DÄMPARE, PM om ni har!




    Uploaded with ImageShack.us
    hehe, fan vad frän
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  30. #4770

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in