Sidan 97 av 160 Första ... 47879596979899107147 ... Sista
  1. #2881
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Mindre bra?...
    Hon sa att hon fortfarande älskade mig, så jag måste fortsätta försöka, har alldeles för mycket minnen med henne för att bara ge upp.

  2. #2882
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    äre inte? :p bara antog det, emn säger du det så har du säkert rätt :p


    hahah, ohyes men hur ska man annars göra det officiellt? ställa sig på skolgården och skrika? kmr fan itne på ngt
    dock vare mest för att reta min morsa, hon kmr lacka på att hon fick reda på det där ist för irl :angle:

    tackar tackar
    Beror på vad man räknar som "billigt" och "dyrt".

    Jag jävlas bara, men nice att du fick det officiellt! Önskar att det var lika lätt med min flickvän. Idag hade jag tagit bussen från mopedverkstaden till något annat ställe. Där hade jag gått och tagit min andra buss och sen åkt hem men tjejen hade tydligen fått ett sms från en kompis att jag satt bredvid någon tjej (fullt möjligt, men det var en jävla buss ju?) och tydligen hade jag gått av på samma ställe som tjejen (hade inte ens gått av där) och gått iväg och hållit denna tjejens hand. Sjukt wierd och nu är flickvännen så galet förbannad.

    Edit: Men vafan, nu är det tydligen tjejen från min klass som flickvännen hatar som jag suttit med på bussen. Alltså verkligen? FML!
    Senast redigerat av webbe den 2011-09-21 klockan 21:29.

  3. #2883
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Då byter Ellen till min skola, flyttar in till mig på lite mer heltid.
    Folk som klagar om att man inte borde vara mycket med varandra behöver inte göra sig hörda

  4. #2884
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Då byter Ellen till min skola, flyttar in till mig på lite mer heltid.
    Folk som klagar om att man inte borde vara mycket med varandra behöver inte göra sig hörda
    Tycker det låter riktigt najs, bara det inte är så att hon bytte skola bara för din skull?

  5. #2885
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Tycker det låter riktigt najs, bara det inte är så att hon bytte skola bara för din skull?
    Nej det var eget initiativ

  6. #2886
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #2887
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg

  8. #2888
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #2889
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg



    ONT: Vara med samma brud imorrn som jag skrev om tidigare

  10. #2890
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg


    ONT: Vara med samma brud imorrn som jag skrev om tidigare
    Go hard for it!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #2891
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Go hard for it!
    I will!

    Blir mycket "" här ^^

  12. #2892
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    I will!

    Blir mycket "" här ^^
    Det är väl en wubbig tråd
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  13. #2893
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Det är väl en wubbig tråd
    Det är väl det, i guess

  14. #2894
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Då byter Ellen till min skola, flyttar in till mig på lite mer heltid.
    Folk som klagar om att man inte borde vara mycket med varandra behöver inte göra sig hörda
    Fan va gött mannen! Är glad att allting går bra för er!<3
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  15. #2895
    Jag.Stuntars avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Göteborg beatchezzz
    Inlägg
    156
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    är det för stor åldersskillnad mellan en 17 och en 14åring? har börjat gilla en som är 14.. 97a tror jag, dock är hon jävligt mogen för sin ålder, vad tkr ni?
    jag e 95a min flickvän e 97a, vart tillsammans i 1 år den 28de oktober
    Go Hard Or Go Home !

  16. #2896
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jag.Stuntar Visa inlägg
    jag e 95a min flickvän e 97a, vart tillsammans i 1 år den 28de oktober
    Förlåt till både dig och "kattens" men jag kan inte låta bli att skratta smått. Men det är väll antagligen bara för att min smått omogna lillebror är 97:a så.

  17. #2897
    Jag.Stuntars avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Göteborg beatchezzz
    Inlägg
    156
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Förlåt till både dig och "kattens" men jag kan inte låta bli att skratta smått. Men det är väll antagligen bara för att min smått omogna lillebror är 97:a så.
    Lägger de i carebox |__|

    Go Hard Or Go Home !

  18. #2898

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Har en ny på G nu myst hela kvällen
    Ride fast, or be last!

  19. #2899
    Är inte en 97a typ 13år?

  20. #2900
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Är inte en 97a typ 13år?
    14

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  21. #2901
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tjejer är bra knasiga. Igår smsa tjejen jag gillar. Vi smsade en del. Igår skickar jag ett sms, hon svarar direkt. Sedan frågar jag vad hon gör och hon har inte svarat ännu. Klockan var då 22.36. Hur ska jag tolka detta?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #2902
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tjejer är bra knasiga. Igår smsa tjejen jag gillar. Vi smsade en del. Igår skickar jag ett sms, hon svarar direkt. Sedan frågar jag vad hon gör och hon har inte svarat ännu. Klockan var då 22.36. Hur ska jag tolka detta?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Att hon somnade/stängde av mobilen eller något? :p tror iallafall inte att hon dissade dig eftersom ni hade smsat så mycket vänta och se om det ramlar in något nu, annars får du skriva något nytt senare idag!

  23. #2903
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tjejer är bra knasiga. Igår smsa tjejen jag gillar. Vi smsade en del. I förrgår skickar jag ett sms, hon svarar direkt. Sedan frågar jag vad hon gör och hon har inte svarat ännu. Klockan var då 22.36. Hur ska jag tolka detta?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #2904
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Oj, blev konstigt nu. Jag menade att vi smsade i förrgår, och igår smsade jag

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #2905
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tjejer är bra knasiga. Igår smsa tjejen jag gillar. Vi smsade en del. Igår skickar jag ett sms, hon svarar direkt. Sedan frågar jag vad hon gör och hon har inte svarat ännu. Klockan var då 22.36. Hur ska jag tolka detta?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Oj, blev konstigt nu. Jag menade att vi smsade i förrgår, och igår smsade jag

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Det där känner man fan igen! Tjejen kan över en natt gå från att vara hur social som helst, till att knappt svara när man skriver... Så sjukt frustrerande! När de händer mig brukar jag iaf försöka vara den som tar initiativet och bara försöka hålla kontakten så bra det går, dock tröttnar man ju efter ett tag...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #2906
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Det där känner man fan igen! Tjejen kan över en natt gå från att vara hur social som helst, till att knappt svara när man skriver... Så sjukt frustrerande! När de händer mig brukar jag iaf försöka vara den som tar initiativet och bara försöka hålla kontakten så bra det går, dock tröttnar man ju efter ett tag...
    Precis. Sjukt irriterande. Får la skriva ikväll om hon är inte skriver något. Grejen är den att hon läser säkert alla sms, men ibland glömmer hon av att svara eftersom att hon läser smset, men vill inte svara för fort och på så sätt glömmer hon av. Hoppas jag i alla fall. Haha. Får se hur jag gör :-)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  27. #2907
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Precis. Sjukt irriterande. Får la skriva ikväll om hon är inte skriver något. Grejen är den att hon läser säkert alla sms, men ibland glömmer hon av att svara eftersom att hon läser smset, men vill inte svara för fort och på så sätt glömmer hon av. Hoppas jag i alla fall. Haha. Får se hur jag gör :-)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Duu, den tanken har jag också rätt många gånger, men det verkar inte riktigt stämma... Ligger just nu i "samma sits" som dig btw, messade hela tiden med en brud fram tills i förra lördagen, då blev hon bara helt osocial. Jag försökte ju fortsätta messa o så i några dagar, men sen gav jag upp! Pallade inte att hon knappt svarade o så...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #2908
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Går det ett tag utan att dom svarar, eller bara avvisar dig med saker som typ "Jag var i stallet", "jag var ute med några kompisar" så kan ni bara skita i det, du är inte rolig för henne längre.

  29. #2909
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Går det ett tag utan att dom svarar, eller bara avvisar dig med saker som typ "Jag var i stallet", "jag var ute med några kompisar" så kan ni bara skita i det, du är inte rolig för henne längre.
    Jo, jag börjar nog fan inse det nu. Iofs, har hon faktiskt nästan alltid svarat, dock går det fan inte att ha en längre konversation med 'na. Tror nog jag struntar i henne nu faktiskt, orkar inte hålla på.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  30. #2910
    Vet inte om ni minns att jag skrev om en tjej som va på mig och hade haft kille i 3 år som hon nu är förlovad med... Men iaf!

    Va med en av hennes bästa kompisar igår på en fest, då frågade jag på skämt något i stil med "- Vart är kaos ****** idag då?" o så svarade hon att tjejen va med sin kille. Sen sa hon att bruden hade sagt till ALLA sina vänner(dom som hon brukar festa med) att vi strulade, vilket vi inte gjorde. Varför i helvete hittar hon på något sånt?
    Visste att hon va lite skum men vafan, så snygg är jag inte så någon hade mytat om att strula med mig. Vill inte ens veta hur slut i huvet hennes kille måste va!

    Det är både sjukt och lite komiskt, så jag kände att jag va tvungen att skriva det

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in