Sidan 72 av 160 Första ... 2262707172737482122 ... Sista
  1. #2131
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Och jag mina, dock bättre nu.

    Igår lagade jag trerätters till flickan min. Uppskattades mycket av henne.
    Man behöver inte göra mycket för att de skall uppskattas av dom ! Ge en ros,frukost på sängen någon gång eller vad som helst är alltid uppskattat!

    I början var de lite krångel mellan mig och min brud för jag blev lätt "svartsjuk/orolig" för vad hon gjorde när jag inte var där men men vi pratade ut om de och nu är allt guld värt och vi har de bästa tiderna i våra liv ! Hon har t om börja snacka om att leta lägenhet och massa annat vi får se vad som händer! De känslorna som vi har nu känns som de håler hela livet. så gubbar var inte för rädda för att snacka ut med tjejen för att lösa saker och ting ! Bättre att snacka än att låta de ligga och sväva i skallen.

  2. #2132
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Dumpat min tjej nu, känns skönt

  3. #2133
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Dumpat min tjej nu, känns skönt
    Haha, blev hon ledsen? Tala om hur hon reagerade ifall du vill!

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #2134
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Satt och bläddrade igen Ellens foton på hennes mobil, såg då att alla bilder på mig heter typ 'VÄRLDENSFINASTEPOJKE!' , 'MINFINABJÖRN!' osv, tycker de var gulligt

  5. #2135
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha, blev hon ledsen? Tala om hur hon reagerade ifall du vill!

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Hahah ja det blev hon! Stog bara med stirrblick i typ 1min.

    Fick dethär sms'et senare:

    "Du är sjuk. Visst jag märkte att det var konstigt mellan oss, och kände på mig att det här skulle hända. Men asså fyfan trodde att du var bättre än såhär. Man lämnar inte sådär..Har ingen anledning till att vara vän med dig."

    Började skratta lite när jag fick det, sket i att svara.

    Skrev såhär på sin blogg:

    "det är slut mellan mig och min fd pojkvän oscar. Tack för att jag fick ha den bästa tiden med dig, men nu är det slut. Bäst för oss båda, jag vill inte vara med dig. Mitt hjärta blöder men jag överlever. Fan asså."

    Började tyvärr asgarva när jag läste det också. Ja, jag är ond.


  6. #2136
    Mina problem blir inte bättre, så sent som igår satt min flickvän & kåtade med någon random snubbe på msn Sen säger hon till mig "jag drygade ju bara", bara jag som tycker att man bara inte gör så om man har pojkvän :S?

  7. #2137
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hahah ja det blev hon! Stog bara med stirrblick i typ 1min.

    Fick dethär sms'et senare:

    "Du är sjuk. Visst jag märkte att det var konstigt mellan oss, och kände på mig att det här skulle hända. Men asså fyfan trodde att du var bättre än såhär. Man lämnar inte sådär..Har ingen anledning till att vara vän med dig."


    Började skratta lite när jag fick det, sket i att svara.

    Skrev såhär på sin blogg:

    "det är slut mellan mig och min fd pojkvän oscar. Tack för att jag fick ha den bästa tiden med dig, men nu är det slut. Bäst för oss båda, jag vill inte vara med dig. Mitt hjärta blöder men jag överlever. Fan asså."

    Började tyvärr asgarva när jag läste det också. Ja, jag är ond.

    haha! fan va skön du är
    ont: Gjorde slut med min tjej över telefon på fyllan förförra veckan, känns både skönt och jobbigt faktiskt
    Spaxi på förra moppenet!

  8. #2138
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Mina problem blir inte bättre, så sent som igår satt min flickvän & kåtade med någon random snubbe på msn Sen säger hon till mig "jag drygade ju bara", bara jag som tycker att man bara inte gör så om man har pojkvän :S?
    Om hon håller på så ska du drämma ***en i käften på henne så hon lär sig en läxa.

    Nej men seriöst nu, hur länge har det "varit ni"? Om det är en kort tid hade jag skitit i henne direkt.

  9. #2139
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om hon håller på så ska du drämma ***en i käften på henne så hon lär sig en läxa.

    Nej men seriöst nu, hur länge har det "varit ni"? Om det är en kort tid hade jag skitit i henne direkt.
    2 månader, men vi träffades ju nån månad innan det blev "vi". Min hjärna säger till mig att dumpa henne, men hjärtat säger annat

  10. #2140
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    2 månader, men vi träffades ju nån månad innan det blev "vi". Min hjärna säger till mig att dumpa henne, men hjärtat säger annat
    Problemet är att även om du är kär så tror jag inte att det kommer hålla i längden om hon redan "raggar" efter två månader. Det säger en del om tjejen i sig, men jag känner ju samtidigt inte tjejen så du vet nog bäst. Men du säger själv att hjärnan säger en sak, jag tycker att du ska följa den tyvärr.

  11. #2141

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    2 månader, men vi träffades ju nån månad innan det blev "vi". Min hjärna säger till mig att dumpa henne, men hjärtat säger annat
    vet att det känns drygt.. mitt ex höll också på emd sånt en gång i tiden, men jag tog och pratade ut med henne om det och då la hon av med det, lr iaf så la hon av med det när jag va i närheten(Y)
    dock så är jag mer tolerant nu och så länge jag litar på den jag är tsms med så brukar jag inte bry mig så hårt, och när dom blir för på så ringer man och låtsas va asförbannad och skäller ut dom totalt, fan va kul det är!
    men som sagt, förstår om du tar illa ut, men prata med henne om det
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #2142
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Problemet är att även om du är kär så tror jag inte att det kommer hålla i längden om hon redan "raggar" efter två månader. Det säger en del om tjejen i sig, men jag känner ju samtidigt inte tjejen så du vet nog bäst. Men du säger själv att hjärnan säger en sak, jag tycker att du ska följa den tyvärr.
    Hon "raggar" inte liksom, hon känner inte ens killen. Hon bara "kåtar" med honom eller vad man ska säga, säger typ att han ska kolla porr & då skrev han att han ville runka till henne typ

    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    vet att det känns drygt.. mitt ex höll också på emd sånt en gång i tiden, men jag tog och pratade ut med henne om det och då la hon av med det, lr iaf så la hon av med det när jag va i närheten(Y)
    dock så är jag mer tolerant nu och så länge jag litar på den jag är tsms med så brukar jag inte bry mig så hårt, och när dom blir för på så ringer man och låtsas va asförbannad och skäller ut dom totalt, fan va kul det är!
    men som sagt, förstår om du tar illa ut, men prata med henne om det
    Jag är rätt svartsjuk av mig, & hon har gjort några dumma saker innan. Men vi får se hur det går & vi har pratat om det nu, fast hon verkar inte riktigt fatta varför jag tar det så seriöst.

  13. #2143

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Hon "raggar" inte liksom, hon känner inte ens killen. Hon bara "kåtar" med honom eller vad man ska säga, säger typ att han ska kolla porr & då skrev han att han ville runka till henne typ



    Jag är rätt svartsjuk av mig, & hon har gjort några dumma saker innan. Men vi får se hur det går & vi har pratat om det nu, fast hon verkar inte riktigt fatta varför jag tar det så seriöst.
    hon heter inte hanna väll ?

  14. #2144
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    hon heter inte hanna väll ?
    Nej det gör hon inte

  15. #2145

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Nej det gör hon inte
    tur det, nån brud som heter hanna som kåtar på typ alla i området
    även fast hon inte känner nån

  16. #2146
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    tur det, nån brud som heter hanna som kåtar på typ alla i området
    även fast hon inte känner nån
    Haha, finns så mycket attention whores men jag & min tjej pratade igenom det & mina göra slut tankar har försvunnit helt, iallafall för tillfället. Får hoppas det håller i sig

  17. #2147

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Haha, finns så mycket attention whores men jag & min tjej pratade igenom det & mina göra slut tankar har försvunnit helt, iallafall för tillfället. Får hoppas det håller i sig
    nice grabben! men hon är fanimej dum i huvudet min kompis och jag drev och frågade om inte hon kunde skicka nakenbilder på sig själv. 5 min senare hade vi 3 stycken, sen skickade hon till en jävla massa snubbar. och då hade hon kille också!

  18. #2148
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    nice grabben! men hon är fanimej dum i huvudet min kompis och jag drev och frågade om inte hon kunde skicka nakenbilder på sig själv. 5 min senare hade vi 3 stycken, sen skickade hon till en jävla massa snubbar. och då hade hon kille också!
    Jag skulle vilja skjuta såna tjejer

  19. #2149
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Lorenzen Visa inlägg
    Gjorde slut med min tjej över telefon på fyllan förförra veckan, känns både skönt och jobbigt faktiskt
    Fyfan vad feg du är.

  20. #2150

  21. #2151
    Om du seriöst inte kan ta ett sånt snack med din tjej är nån av er eller båda fortfarande för omogna för att ha ett seriöst förhållande över huvud taget!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  22. #2152
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Om du seriöst inte kan ta ett sånt snack med din tjej är nån av er eller båda fortfarande för omogna för att ha ett seriöst förhållande över huvud taget!
    +1.

    Förstår inte varför det ska vara så svårt att prata ut om saker..

  23. #2153
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Fick ett nytt sms av mitt ex idag (observera att jag inte svarade på det hon skrev igår)

    "Oscar jag har tänkt lite och jag orkar inte bråka. Jag vill vara vän med dig...Nu är det upp till dig vad du vill?"

    Gissar på att det är för att min kompis har haffat hennes bästa vän, som kommer hem idag och har vart borta i ca två veckor. Min kompis och hennes vän har snackat om att ses när hon kommer hem, skrivit att dom saknar varandra osv. Det roliga är att min kompis har hittat en ny "bättre" brud under tiden, som han bestämt sig för att satsa på. Ska bli så jävla roligt när min kompis "släpper bomben" Räknar med arga facebook statusar och blogginlägg hahahhahah

  24. #2154
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Vettifan om jag orkar med min brud längre ! Var borta 1 vecka och kommer hem så är hon ass depp osv.. Frågar om jag varit otrogen m.m. Och jag har fan inte varit det. Hon är ass avunsjuk. Om det någon som skulle vara det är det väll jag för när jag har varit borta så har hon sovit hoss 3 killar och festat hela tiden....... Pallar inte detta mer för hon drar ner mig till sådant humör också......
    Behöver lite hjälp alltså
    Vad tycker ni jag ska gör? känns som dumpa eller bli dumpad, ska man våga ta risken att bli dumpad ?
    Är hon svartsjuk så betyder det i de flesta fall att hon är rädd för att förlora dig. "Dumpa eller bli dumpad" låter så dumt, vill du vara med henne så ta chansen. Det värsta som kan hända är att hon dumpar dig vilket egentligen inte är någon skillnad mot att du dumpar henne förutom att ni småpojkar verkligen måste ha er heder kvar så ni dumpar tjejer för att ni är rädda för att bli dumpade. Det låter dumt tycker jag.

  25. #2155
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Jag skulle vilja skjuta såna tjejer
    menar du knulla eller skjuta henne med typ en pistol?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  26. #2156
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    menar du knulla eller skjuta henne med typ en pistol?
    Nackskott min *** är för stolt för att sätta på sånt slödder

  27. #2157
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Nackskott min *** är för stolt för att sätta på sånt slödder
    haha word på den!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  28. #2158
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    I November drar jag med mig Ellen till Los Angeles!

  29. #2159
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    I November drar jag med mig Ellen till Los Angeles!
    Gött.

  30. #2160
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    I November drar jag med mig Ellen till Los Angeles!
    Själv blir det nog turkiet eller något annat medelhavsland på sista minuter resa för mig och tjejen. Los Angeles låter underbart, hur länge?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in