1. #4141
    falcos avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    toröd, jörlanda
    Inlägg
    31
    Om ni vill lyckas med tjejerna kan jag rekomendera hästsport works dam well

  2. #4142
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av falco Visa inlägg
    Om ni vill lyckas med tjejerna kan jag rekomendera hästsport works dam well
    Eller så går man inte på hästsport och får tjejer ändå, men det kanske bara fungerar om man inte ser ut som stryk.

    Nej skämt åsido, tack för tipset.

  3. #4143
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Eller så går man inte på hästsport och får tjejer ändå, men det kanske bara fungerar om man inte ser ut som stryk.

    Nej skämt åsido, tack för tipset.
    Saaaaant, garagehäng funkar också!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  4. #4144
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Om 2dagar har det gått 1år

  5. #4145

  6. #4146
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    redan så länge? Tiden går fan snabbt själv har man haft ngn månad nu. Fast egentligen 1,5 år typ..
    Ja jag känner likadant just nu faktiskt Grattis då! Du har ju haft lite problem bubben <3

  7. #4147
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Om 2dagar har det gått 1år
    Håller med Gurra, det känns som om det var nyligen ni vart tillsammans haha.

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    redan så länge? Tiden går fan snabbt själv har man haft ngn månad nu. Fast egentligen 1,5 år typ..
    Kul att det fixade sig till slut! Inte hört något på ett tag nu, men det låter grymt ju.

  8. #4148

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Håller med Gurra, det känns som om det var nyligen ni vart tillsammans haha.

    Tiden går för snabbt haha, men grattis Hast! Jag trodde du gick in på ett 3 månaders förhållande max typ, men kul att det funkar!


    Kul att det fixade sig till slut! Inte hört något på ett tag nu, men det låter grymt ju.
    Nae är knappt inne här länge, skriver i biltråden ganska ofta, sen blir det inte så mycket mer.. Jobbar, fixar med bilen i princip varje dag. Så brukar inte vara hemma förrens tidigast 22.00, så man är ganska seg.. Och sen brukar hon alltid vara här/ jag åker till henne. Och moppenet är man helst inte inne på då haha..
    Men det funkar bra om någon undrar, är i princip varje dag, är ju tjurigt ibland osv men inget större! Känns inte som det gått så länge som det gjort, hon har dock kommit in i nån "torr som fnöske" period, men ordnar väl upp sig hoppas man på

  9. #4149
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Har känt en person i ett antal år, men inte direkt på djupet. Något har alltid funnits men ändå inte, get it? Nu har vi umgåtts minst 3-4 gånger i princip varje vecka. Jag har aldrig känt mig lyckligare. Och det kanske låter klyshigt men det är sant. Man märker att man har dragits till helt fel killar när man t.o.m uppskattar att han säger: "hur mår du?" "Gonatt sov gott, hör av dig imorn"..är det inte sjukt att man måste gå igenom en jävla massa jobbiga grejer innan man hittar något som är bra och perfekt.

    Dock kommer vi till det jag ska fråga Er, den här gången hehe. Jag har som ni kanske förstod av det jag skrev ovan, blivit jävligt dåligt behandlad av killar, men jag har inte märkt det förrän folk har sett hur killen betett sig och undrat vafan jag har gjort där. Jag har gått på samma nit flera gånger i sökandet på en riktigt bra dude men det har alltid slutat med att jag har blivit sårad på väldigt konstiga sätt. T.ex senaste gången var när jag blev påkörd, under den tiden hade jag i princip bott hos denna kille i 2 månader, allt var perfekt och vi satt ihop. Han visade saker som betydde att det fanns känslor. När detta tragiska hände skjutsade han mig till sjukhuset, stannade hela natten och kom till mig mitt i natten när jag behövde honom som mest och även hälsade på mig varje dag på sjukan och flera gånger efter jag kommit hem och bara låg hemma och gjorde nada. När jag behövde honom som mest så började han skita i mig totalt och nekade allt han sagt till mig, var dryg, kaxig och värst av allt! Den bruden han hade varit tillsammans med innan som han berättat om hur dåligt han mådde med henne, gick han tillbaka till fick jag reda på senare. Det satte sina spår och gjorde att jag hängde låset på hjärtat och slängde nyckeln åt helvete för att jag slutade tro på kärlek och ville aldrig bli sårad igen.

    Sen kom denna dude in i mitt liv helt plötsligt han är underbar och helt perfekt och uppskattar mig för den jag är. Jag är lycklig för en gångs skull. Men jag behöver tips med en grej..hur ska jag sluta tro att jag ska bli sårad igen och han bara ska sticka en dag och tröttna på mig? Självklart kanske det kommer hända, men jag menar nu efter bara 4-5månader..Jag grubblar hela tiden på det och bara väntar på att han ska säga "du..det funkar inte längre."

    någon som har något tips?
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  10. #4150

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Har känt en person i ett antal år, men inte direkt på djupet. Något har alltid funnits men ändå inte, get it? Nu har vi umgåtts minst 3-4 gånger i princip varje vecka. Jag har aldrig känt mig lyckligare. Och det kanske låter klyshigt men det är sant. Man märker att man har dragits till helt fel killar när man t.o.m uppskattar att han säger: "hur mår du?" "Gonatt sov gott, hör av dig imorn"..är det inte sjukt att man måste gå igenom en jävla massa jobbiga grejer innan man hittar något som är bra och perfekt.

    Dock kommer vi till det jag ska fråga Er, den här gången hehe. Jag har som ni kanske förstod av det jag skrev ovan, blivit jävligt dåligt behandlad av killar, men jag har inte märkt det förrän folk har sett hur killen betett sig och undrat vafan jag har gjort där. Jag har gått på samma nit flera gånger i sökandet på en riktigt bra dude men det har alltid slutat med att jag har blivit sårad på väldigt konstiga sätt. T.ex senaste gången var när jag blev påkörd, under den tiden hade jag i princip bott hos denna kille i 2 månader, allt var perfekt och vi satt ihop. Han visade saker som betydde att det fanns känslor. När detta tragiska hände skjutsade han mig till sjukhuset, stannade hela natten och kom till mig mitt i natten när jag behövde honom som mest och även hälsade på mig varje dag på sjukan och flera gånger efter jag kommit hem och bara låg hemma och gjorde nada. När jag behövde honom som mest så började han skita i mig totalt och nekade allt han sagt till mig, var dryg, kaxig och värst av allt! Den bruden han hade varit tillsammans med innan som han berättat om hur dåligt han mådde med henne, gick han tillbaka till fick jag reda på senare. Det satte sina spår och gjorde att jag hängde låset på hjärtat och slängde nyckeln åt helvete för att jag slutade tro på kärlek och ville aldrig bli sårad igen.

    Sen kom denna dude in i mitt liv helt plötsligt han är underbar och helt perfekt och uppskattar mig för den jag är. Jag är lycklig för en gångs skull. Men jag behöver tips med en grej..hur ska jag sluta tro att jag ska bli sårad igen och han bara ska sticka en dag och tröttna på mig? Självklart kanske det kommer hända, men jag menar nu efter bara 4-5månader..Jag grubblar hela tiden på det och bara väntar på att han ska säga "du..det funkar inte längre."

    någon som har något tips?
    Det du nämde sist är det bara tjejer som säger? Haha nae men vafan, bara kör på, om han tycker samma sak som du så kan ni ju hålla på så ett tag, han tänker säkerligen samma sak som du, lika rädd att du ska säga "det funkar nog inte längre". Gaaah jag är sjukt dålig på att skriva nu kom jag på, men att tänka att du blir behandlad illa ska du nog inte göra, min flickvän jag har nu gick från samma sak som du. Till mig då, som är rätt bra snäll vad man fått höra.. Så det är väl bara att fortsätta som ni gör nu, då märker ni ju om det funkar, sedan gå vidare?

    Hoppas det gav någon hjälp iallafall, var väl första gången jag inte skrev om mina egna problem.. Jag höll förövrigt på med min flickvän i 1 år lite till och från innan vi blev tillsammans, var struligt pga hennes förra pojkvän. Så skulle han vilja "sluta" nu är han nog inget att hänga i granen..

  11. #4151
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Mår dåligt.. tankarna flyger iväg såhär på kvällskvisten.

    Väldigt många utav mina vänner och nära har sen de skaffat partner bara försvunnit med tiden. Är väl uppe i en 5 stycken nu som jag knappt pratar med längre bara för att dom är så pass upptagna med sina partners.. 5 stycken låter kanske mindre än vad det faktiskt är, jag menar det är personer jag pratat och träffat regelbundet. Hur länge ska det här hålla på egentligen? Vänner jag var med _hela_ sommarlovet är i princip försvunna känns det som.
    Jag har en barndomsvän jag inte pratat med på nästan ett år pga detta, en kusin som knappt vill träffa mig för att hon tror att det ska bli stelt just för att det var så pass länge sedan vi sågs (läs några månader). Är det så jävla konstigt att vi aldrig ses längre om du är med din pojkvän hela tiden då? En annan vän som flyttat flera timmar ifrån för att bo med sin flickvän, han bara stack utan att säga ett endaste knyst. Börjar tappa hopp alltså, inte en enda jävel kan ge, alla bara tar. Kände att jag behövde skriva av mig. Hur är det egentligen? Kommer de krypandes tillbaka när det tar slut sen eller?

  12. #4152
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Mår dåligt.. tankarna flyger iväg såhär på kvällskvisten.

    Väldigt många utav mina vänner och nära har sen de skaffat partner bara försvunnit med tiden. Är väl uppe i en 5 stycken nu som jag knappt pratar med längre bara för att dom är så pass upptagna med sina partners.. 5 stycken låter kanske mindre än vad det faktiskt är, jag menar det är personer jag pratat och träffat regelbundet. Hur länge ska det här hålla på egentligen? Vänner jag var med _hela_ sommarlovet är i princip försvunna känns det som.
    Jag har en barndomsvän jag inte pratat med på nästan ett år pga detta, en kusin som knappt vill träffa mig för att hon tror att det ska bli stelt just för att det var så pass länge sedan vi sågs (läs några månader). Är det så jävla konstigt att vi aldrig ses längre om du är med din pojkvän hela tiden då? En annan vän som flyttat flera timmar ifrån för att bo med sin flickvän, han bara stack utan att säga ett endaste knyst. Börjar tappa hopp alltså, inte en enda jävel kan ge, alla bara tar. Kände att jag behövde skriva av mig. Hur är det egentligen? Kommer de krypandes tillbaka när det tar slut sen eller?
    Känner lite så också :/ Antingen så får man skaffa sig riktiga nördkompisar eller vara mer kräsen vilka man ska umgås med.

  13. #4153
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Känner lite så också :/ Antingen så får man skaffa sig riktiga nördkompisar eller vara mer kräsen vilka man ska umgås med.
    Känns inte speciellt lockande att skaffa vänner som inte har samma hobbies/intressen som en själv. Jag är ingen nörd direkt. Tycker det är tråkigt bara, att folk ska toffla så jävligt.
    Att dom inte inser att flickvänner/pojkvänner kan komma och gå hur som egentligen även fast jag förstår att de håller sina partners så hårt. Ändå förstår jag inte hur man kan skita så hårt i sina vänner, ens vänner ska enligt mig vara så grymt mycket viktigare än någon flickvän..

  14. #4154
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Känns inte speciellt lockande att skaffa vänner som inte har samma hobbies/intressen som en själv. Jag är ingen nörd direkt. Tycker det är tråkigt bara, att folk ska toffla så jävligt.
    Att dom inte inser att flickvänner/pojkvänner kan komma och gå hur som egentligen även fast jag förstår att de håller sina partners så hårt. Ändå förstår jag inte hur man kan skita så hårt i sina vänner, ens vänner ska enligt mig vara så grymt mycket viktigare än någon flickvän..
    Ja tråkigt är det ju men vad kan man göra åt det?
    Enligt mig så är flickvän och kompisar lika viktiga, flickvännen är ju också en kompis.

  15. #4155
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ja tråkigt är det ju men vad kan man göra åt det?
    Enligt mig så är flickvän och kompisar lika viktiga, flickvännen är ju också en kompis.
    beror ju på ålder, i tonåren är kompisar 1000x viktigare då flickvännen kan dra och då står man där helt ensam om man inte har kompisar som backar en. det motsatta kommer aldrig hända. däremot i 30+ vill man ju hellre leva familjelivet än att ragga på krogen varje helg...

  16. #4156
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ja tråkigt är det ju men vad kan man göra åt det?
    Enligt mig så är flickvän och kompisar lika viktiga, flickvännen är ju också en kompis.
    Det är det jag menar, finns inte speciellt mycket att göra åt det.
    Jag förstår vad du menar, men efter att ha haft en tjej som jag satte lika högt upp som mina vänner, om inte högre (jag var en riktig toffel) så kan jag inte hålla med. Hon var som du säger, också en vän, men det slutade med att hon dumpade mig över sms och slutade höra av sig. Jag går i samma plugg som henne och har inte sagt ett ord till henne sen i somras. Så sådana kan lika gärna försvinna lika fort som dom kom in i ens liv. Riktiga vänner stannar kvar, inte ofta det händer med en pojkvän eller flickvän. Tråkigt men sant.
    Precis som Pontus säger, och nu pratar jag ju om tonåren då jag fortfarande är där.

  17. #4157
    sen går det ju faktiskt att kombinera flickvän och kompisar, har flera kompisar som har flickvänner men ändå kan supa till och hänga med ut på krogen, med eller utan tjejen. och om man har en tjej som inte tillåter att man gör så, så är den tjejen inte mycket att ha ärligt talat...

  18. #4158
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    sen går det ju faktiskt att kombinera flickvän och kompisar, har flera kompisar som har flickvänner men ändå kan supa till och hänga med ut på krogen, med eller utan tjejen. och om man har en tjej som inte tillåter att man gör så, så är den tjejen inte mycket att ha ärligt talat...
    Ja då tycker jag det är lugnt, det visar ju ändå att man kan vara med båda parterna. Men sen har jag kompisar vars flickvänner jag aldrig ens hälsat på för att dom bara är med varandra hemma osv.

  19. #4159
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja då tycker jag det är lugnt, det visar ju ändå att man kan vara med båda parterna. Men sen har jag kompisar vars flickvänner jag aldrig ens hälsat på för att dom bara är med varandra hemma osv.
    det tyder ju antingen på att killen tofflar sönder, tjejen är en tyrann, eller både och. sammantaget inte ett recept för ett långvarigt förhållande direkt...

  20. #4160

  21. #4161
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Alltså, tror någon har skrivit detta innan, men tänk lite såhär. Varför tofflar man för man umgås med sin flickvän? Det kanske kan vara så att man hellre vill umgås med flickvännen istället för sina polare man hängt med varje dag, den tanken har inte slagit er? Sen för den delen "tofflar" man inte för en tjej är man fan inte kär haha..
    Låter illa som fan dock!
    Jag har gjort så, hängde med mina polare varje dag förr, hittade aldrig på något särskilt på dagarna då jävelskaps åldern gick över.. Men nu träffar jag dom knappt längre, vilket jag inte tycker jag har problem med. Träffar dom kanske 2 gånger i veckan nu på sin höjd. När jag känner att jag blir sugen på att hitta på något med dom gör jag det, annars är jag hellre med tjejen på kvällarna.. Men kanske bara jag som tänker så!
    är ju en viss skillnad på att umgås med sin tjej och att umgås med sin tjej så till den milda grad att ens vänner aldrig har hälsat på henne...
    men hur ska du ha det, nyss tofflar man inte för att man är med tjejen, nu tofflar man automatiskt om man är kär? hmm...

  22. #4162
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    En kille som går i min skola var tillsammans med en tjej, som till en början verkade som en schysst brud. Men när dom hade varit tillsammans i några månader så började hon kräva mer av honom osv, typ om han var ute med mig och resten av grabbarna, och antingen bara umgicks eller kanske festade, så vart hon sur som fan.. Och då vart ju inte han glad..
    Och förra veckan så tvingade hon honom att välja mellan att forstätta som han gör nu (alltså typ, supa, snusa och feströka) eller vara tillsammans med henne.. Och när hon sa det, så kom han till mig och undrade va fan han skulle göra..? Och ja sa bara att han skulle göra som han själv kände.. Vilket resulterade med att jag så igår att dom hade gjort slut.. Han pallade inte toffla för henne helt enkelt.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  23. #4163

  24. #4164

  25. #4165
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    VÄLJ SPRITEN ELLER MIG!

    bitch please..


    LIKE A BAWS!
    Det var la typ så han tänkte till slut!
    Är glad att min flickvän inte håller på så, fast hon har några krav, fast dom kan jag absolut leva med
    *Hålla snusen under läppen när vi pussas osv.
    *Inte pussa på henne inom 5 min eller innan jag druckit nåt efter jag har rökt (Vilket är 100% okej med mig, då jag sällan röker.)
    *Inte höra av mig när jag dricker, vi har sagt så att hon hör av sig då och då när hon känner att hon vill kolla så att allt är bra med mig osv. Denna punkt är ju lite svårare att hålla, för man tänker ju inte direkt på sånt när man är lite onykter..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  26. #4166
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    En kille som går i min skola var tillsammans med en tjej, som till en början verkade som en schysst brud. Men när dom hade varit tillsammans i några månader så började hon kräva mer av honom osv, typ om han var ute med mig och resten av grabbarna, och antingen bara umgicks eller kanske festade, så vart hon sur som fan.. Och då vart ju inte han glad..
    Och förra veckan så tvingade hon honom att välja mellan att forstätta som han gör nu (alltså typ, supa, snusa och feströka) eller vara tillsammans med henne.. Och när hon sa det, så kom han till mig och undrade va fan han skulle göra..? Och ja sa bara att han skulle göra som han själv kände.. Vilket resulterade med att jag så igår att dom hade gjort slut.. Han pallade inte toffla för henne helt enkelt.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det tyder ju antingen på att killen tofflar sönder, tjejen är en tyrann, eller både och. sammantaget inte ett recept för ett långvarigt förhållande direkt...
    ...

  27. #4167
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ...
    Jag är slö i huvudet idag, soo, what´s your point?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #4168
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Jag är slö i huvudet idag, soo, what´s your point?
    Att du är en toffel.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #4169

  30. #4170
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Att du är en toffel.
    Om ni vill kalla mig för toffel för att jag gör dom grejerna, så får ni göra det bäst fan ni vill.
    Att toffla för mig är när man tillåter att flickvännen ska ha koll på vart ända steg du tar, när du är med henne varje dag/helg utan att umgås ett piss med polarna osv..

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    att killen du berättade om uppfyllde samtliga punkter i min profetia, inklusive att det inte höll...
    Jo det kanske han gjorde, men han bröt även med tjejen tillslut, vilket enligt bevisar enligt mig att han lyckades ta sig ur "toffelträsket"
    Senast redigerat av webbe den 2012-03-18 klockan 19:04.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in