1. #4411
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Å jag tyckte att jag var grov när jag och polaren knullade varsin brud i samma rum hahaha!
    Det är lite grovt, men prova samma tält då.

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag tycker ni börjar bli lite väl grova i munnen, så håll er till porrforum i framtiden om ni ska diskutera sånt.
    Det här är min tråd, jag håller koll på den.

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    imo är inte engångsligg kärlek någonstans, när det inte är några känslor inblandade..
    Engångsligg är inte känslor, men om man ses igen kan det vara det?

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tro mig min herre, ja kommer få ligga mer med henne!

    EDIT: Svarade i fel jävla tråd...
    Du kommer inte att få ligga.

  2. #4412

  3. #4413
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är lite grovt, men prova samma tält då.



    Det här är min tråd, jag håller koll på den.



    Engångsligg är inte känslor, men om man ses igen kan det vara det?



    Du kommer inte att få ligga.
    jo det kan det väl vara.
    Orkar inte diskutera eller förklara hur jag menade, släpper det.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #4414
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hahaha
    Drack typ vodka som om de vore vatten igår så ja är redigt bakis nu, somnade vid datorn efter ja skrev de inlägget..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är lite grovt, men prova samma tält då.



    Det här är min tråd, jag håller koll på den.



    Engångsligg är inte känslor, men om man ses igen kan det vara det?



    Du kommer inte att få ligga.
    Det vore något, går dock aldrig på festivaler
    Seriöst blir ja cockblockad igen (vilket vore konstigt då bruden typ bara vill vara kk), så ska ja nog råna en bank eller något. Liksom att bli cockblockad tre gånger i rad. De tycker ja är jävligt nog..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #4415
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ifrågasätter du din chef? Får se hur mkt kärlek det blir mellan oss när jag rövkört dig!
    Du ska bara passa dig, jag är faktiskt större än dig gamling!

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo det kan det väl vara.
    Orkar inte diskutera eller förklara hur jag menade, släpper det.
    Att diskutera det är ingen mening, det är som sagt känslor och alla känner olika och tycker olika.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Drack typ vodka som om de vore vatten igår så ja är redigt bakis nu, somnade vid datorn efter ja skrev de inlägget..

    Det vore något, går dock aldrig på festivaler
    Seriöst blir ja cockblockad igen (vilket vore konstigt då bruden typ bara vill vara kk), så ska ja nog råna en bank eller något. Liksom att bli cockblockad tre gånger i rad. De tycker ja är jävligt nog..
    Du får ta det lugnt pånken!

  6. #4416
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du ska bara passa dig, jag är faktiskt större än dig gamling!



    Att diskutera det är ingen mening, det är som sagt känslor och alla känner olika och tycker olika.



    Du får ta det lugnt pånken!
    Ska va nykter i typ en vecka i rad nu! Eller kanske inte imorgon, skall kolla IFK Göteborg på Olympia då, så de blir en del öl innan!

    Träffade en brud igår, vi skulle ha "filmkväll". Vi såg på filmen i typ 5 minuter resten får ni räkna ut själva!
    Vill inte bli bannad av en stor och stark moderator som Webbe
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #4417
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du ska bara passa dig, jag är faktiskt större än dig gamling!



    Att diskutera det är ingen mening, det är som sagt känslor och alla känner olika och tycker olika.



    Du får ta det lugnt pånken!
    haha nej men du kanske förstår hur jag menar, att berätta om hur man knullat ons i en kärlekstråd tycker inte jag utstrålar kärlek, men men.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #4418
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ska va nykter i typ en vecka i rad nu! Eller kanske inte imorgon, skall kolla IFK Göteborg på Olympia då, så de blir en del öl innan!

    Träffade en brud igår, vi skulle ha "filmkväll". Vi såg på filmen i typ 5 minuter resten får ni räkna ut själva!
    Vill inte bli bannad av en stor och stark moderator som Webbe
    Själv ska man upp till Halmstad och kolla HIF med flickvännen på torsdag. Jag jobbar ändå i Halmstad och hennes bror har en lägenhet där så det blir säkert trevligt. Jag missar dock Göteborg-HIF, mamma och pappa ska upp och kolla PSG-Real Madrid och stannar för att kolla HIF dagen efter men jag missar då jag inte har biljetter till första matchen och dom säkert vill ha lite privat. Hade blivit sjukt spännande annars att se IFK-HIF!

    Men OnT: Skriver väl som vanligt, det går bra och blablabla typ..

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha nej men du kanske förstår hur jag menar, att berätta om hur man knullat ons i en kärlekstråd tycker inte jag utstrålar kärlek, men men.
    Jag höll med dig, jag måste bara överanalysera allting tyvärr. Men jag håller med dig, ONS bör hållas utanför. Här skryter man om flickvännen eller berättar hur jävlig hon är i princip.

  9. #4419
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Själv ska man upp till Halmstad och kolla HIF med flickvännen på torsdag. Jag jobbar ändå i Halmstad och hennes bror har en lägenhet där så det blir säkert trevligt. Jag missar dock Göteborg-HIF, mamma och pappa ska upp och kolla PSG-Real Madrid och stannar för att kolla HIF dagen efter men jag missar då jag inte har biljetter till första matchen och dom säkert vill ha lite privat. Hade blivit sjukt spännande annars att se IFK-HIF!

    Men OnT: Skriver väl som vanligt, det går bra och blablabla typ..



    Jag höll med dig, jag måste bara överanalysera allting tyvärr. Men jag håller med dig, ONS bör hållas utanför. Här skryter man om flickvännen eller berättar hur jävlig hon är i princip.
    haha jaha

    ont: nu har det snart gått en månad ihop med tjejen från det att vi bestämde att det skulle vara "vi" och jag är riktigt jävla lycklig! jag har aldrig tidigare stött på en tjej som man kan vara så öppen mot och vara sig själv med. Hoppas detta blir långvarigt nu.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #4420
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Själv ska man upp till Halmstad och kolla HIF med flickvännen på torsdag. Jag jobbar ändå i Halmstad och hennes bror har en lägenhet där så det blir säkert trevligt. Jag missar dock Göteborg-HIF, mamma och pappa ska upp och kolla PSG-Real Madrid och stannar för att kolla HIF dagen efter men jag missar då jag inte har biljetter till första matchen och dom säkert vill ha lite privat. Hade blivit sjukt spännande annars att se IFK-HIF!

    Men OnT: Skriver väl som vanligt, det går bra och blablabla typ..



    Jag höll med dig, jag måste bara överanalysera allting tyvärr. Men jag håller med dig, ONS bör hållas utanför. Här skryter man om flickvännen eller berättar hur jävlig hon är i princip.
    Blåvitt och särskilt Hysén sög, trots att vi var 4/5 tusen änglar på Olympia.. Dock är Helsingborg en sjukt fin stad, speciellt Olympiaparken!
    Känns som att vi med ONS/KK behöver en egen tråd nu när man blir så diskriminerad...
    Webbe är det pga min hudfärg nu igen????
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #4421
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Blåvitt och särskilt Hysén sög, trots att vi var 4/5 tusen änglar på Olympia.. Dock är Helsingborg en sjukt fin stad, speciellt Olympiaparken!
    Känns som att vi med ONS/KK behöver en egen tråd nu när man blir så diskriminerad...
    Webbe är det pga min hudfärg nu igen????
    Helsingborg är fint i de gamla delarna, men samtidigt är det väldigt dött.
    Ja, bara GTFO din viting!

  12. #4422
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Helsingborg är fint i de gamla delarna, men samtidigt är det väldigt dött.
    Ja, bara GTFO din viting!
    Det är verkligen det! Kul att de ska bygga om Olympia med!
    Du vänta bara till ja kommer med alla mina 3 kusiner, då är du inte lika tuff!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #4423
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Hur går det för er med kärleken killar och tjejer?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #4424
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är verkligen det! Kul att de ska bygga om Olympia med!
    Du vänta bara till ja kommer med alla mina 3 kusiner, då är du inte lika tuff!!
    Sjukt kul faktiskt, även om det är samma mängd platser kommer det att se så mycket bättre ut och man har även en fast plats. Nu står man bara någonstans på kortsidan.
    Du ska passa dig din lilla viting!

    Förlåt förresten, är så oaktiv just nu, jobbar som ett svin och har datorn igång för första gången på en vecka nu. Sinnessjukt.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur går det för er med kärleken killar och tjejer?
    Det går toppen, vi flyttar ihop den första! Hon kommer idag och vi ska fixa med det sista som behöver inhandlas bara!

  15. #4425
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur går det för er med kärleken killar och tjejer?
    helt asgrymt faktiskt! på två månader har vi endast varit utan varann i 4 dagar sammanlagt, haha
    Men det går toppen. Synd bara att det finns så många respektlösa idioter som är på henne och skriver till henne även fast hon är tillsammans med mig..


    Själv då?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #4426

  17. #4427
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    helt asgrymt faktiskt! på två månader har vi endast varit utan varann i 4 dagar sammanlagt, haha
    Men det går toppen. Synd bara att det finns så många respektlösa idioter som är på henne och skriver till henne även fast hon är tillsammans med mig..


    Själv då?
    Umgås inte för mycket med henne bara, kan ju bli negativ effekt på så sätt också.

  18. #4428
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Umgås inte för mycket med henne bara, kan ju bli negativ effekt på så sätt också.
    nejdå Men hon säger att hon vill träffa mig så ofta som möjligt, och att hon istället för att tröttna som många gör, känner hon sig tryggare med mig och att hon vill träffa mig hela tiden. Vill jag däremot ha tid till något annat, så som att umgås med mina polare lite då och då så får jag givetvis göra det, hon tar det bra.

    Men jag förstår precis hur du menar, det är lätt att tröttna om man umgås för mycket, om man känner att man inte har tid för saker man annars hade velat gjort!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #4429
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    nejdå Men hon säger att hon vill träffa mig så ofta som möjligt, och att hon istället för att tröttna som många gör, känner hon sig tryggare med mig och att hon vill träffa mig hela tiden. Vill jag däremot ha tid till något annat, så som att umgås med mina polare lite då och då så får jag givetvis göra det, hon tar det bra.

    Men jag förstår precis hur du menar, det är lätt att tröttna om man umgås för mycket, om man känner att man inte har tid för saker man annars hade velat gjort!
    Låter som en vettig tjej Annars vet man många polare som nästan aldrig kan umgås för att deras tjej blir arg om dom inte vill va med tjejen.

  20. #4430
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Låter som en vettig tjej Annars vet man många polare som nästan aldrig kan umgås för att deras tjej blir arg om dom inte vill va med tjejen.
    hon är verkligen en toppentjej! Ja precis, men det är inget problem för mig.
    Jag har däremot lite problem med svartsjuka, jag tycker det är jobbigt och vet inte riktigt hur man hanterar det? Hon är, enligt mig och många andra väldigt vacker och det är lite det som blir jobbigt. Många respektlösa idioter som skriver till henne, stöter på henne etc och jag kan inte riktigt hantera detta, trots att jag litar på henne till 100%.

    Tips, någon?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #4431
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hon är verkligen en toppentjej! Ja precis, men det är inget problem för mig.
    Jag har däremot lite problem med svartsjuka, jag tycker det är jobbigt och vet inte riktigt hur man hanterar det? Hon är, enligt mig och många andra väldigt vacker och det är lite det som blir jobbigt. Många respektlösa idioter som skriver till henne, stöter på henne etc och jag kan inte riktigt hantera detta, trots att jag litar på henne till 100%.

    Tips, någon?
    jag lider själv av riktigt svår svartsjuka.. riktigt jävla svårt när man får för sig nått.. usch.. går med stor ångest på jobbet och kan inte sova eller nått..

    slått sönder både min egen bil, dörrar och väggar inomhus.
    och det är för att jag får för mig saker.
    en måste ha hjälp

  22. #4432
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hon är verkligen en toppentjej! Ja precis, men det är inget problem för mig.
    Jag har däremot lite problem med svartsjuka, jag tycker det är jobbigt och vet inte riktigt hur man hanterar det? Hon är, enligt mig och många andra väldigt vacker och det är lite det som blir jobbigt. Många respektlösa idioter som skriver till henne, stöter på henne etc och jag kan inte riktigt hantera detta, trots att jag litar på henne till 100%.

    Tips, någon?
    Det har jag inga tips till, men det blir kanske bättre med tiden Ju mer man är med varandra desto bättre lär man känna varann, så svartsjukan försvinnner nog med tiden.
    Och om du litar på henne till 100% så vet du ju att hon inte skulle få för sig att vara med någon annan, så det är bara att skita i det

  23. #4433
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    jag lider själv av riktigt svår svartsjuka.. riktigt jävla svårt när man får för sig nått.. usch.. går med stor ångest på jobbet och kan inte sova eller nått..

    slått sönder både min egen bil, dörrar och väggar inomhus.
    och det är för att jag får för mig saker.
    en måste ha hjälp
    jo, det är nog den värsta känslan som finns. Och ju mer man tänker på det, desto mer biter det in sig i hjärnan och man mår verkligen skit. Det enligt mig värsta, är när tjejen ska ut och festa och man inte är med. Liksom, jag förstår inte vad tjejer vill få ut av det? Går en kille ut på krogen är det ju i 99% av fallen för att man vill ligga.

    det är iallafall så jag och mina vänner ser på det och kommit fram till, så vad är det tjejerna försöker få ut av det, när dom definierar det som "jag vill bara dansa och ha kul"? i mina öron låter det mer som att dom söker bekräftelse av andra killar. Iofs är min tjej i princip aldrig ute längre, och det pga att hon känner samma sak när jag är ut.
    En aning mentalt skadad och förrvirrad? Ja, möjligtvis.
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Det har jag inga tips till, men det blir kanske bättre med tiden Ju mer man är med varandra desto bättre lär man känna varann, så svartsjukan försvinnner nog med tiden.
    Och om du litar på henne till 100% så vet du ju att hon inte skulle få för sig att vara med någon annan, så det är bara att skita i det
    Jo, det är sant. Det är inte det att jag tror att hon skulle göra något dumt, det är att folk inte kan acceptera när en tjej har en kille och ändå prompt ska klänga, när man själv inte är med och kan göra något åt saken..

    vad skönt det vore, om man bara kunde sluta bry sig helt..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #4434
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Sjukt kul faktiskt, även om det är samma mängd platser kommer det att se så mycket bättre ut och man har även en fast plats. Nu står man bara någonstans på kortsidan.
    Du ska passa dig din lilla viting!

    Förlåt förresten, är så oaktiv just nu, jobbar som ett svin och har datorn igång för första gången på en vecka nu. Sinnessjukt.



    Det går toppen, vi flyttar ihop den första! Hon kommer idag och vi ska fixa med det sista som behöver inhandlas bara!
    Fan vad vi spammar ner den här tråden..
    Lägg till mina 8 vita polare på det, då tror jag inte du är så tuff, inte ens med din Celica!!!11338
    Härligt Själv vet jag inte om jag vågar binda mig i ett förhållande, men nu snackar jag med två tjejer (varav en ser ut som en ÄNGEL helt seriöst asså!) och de verkar gilla mig. Vet dock inte om och i så fall vilken jag vill satsa på..
    Snacka om de på Facebook sen?
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    helt asgrymt faktiskt! på två månader har vi endast varit utan varann i 4 dagar sammanlagt, haha
    Men det går toppen. Synd bara att det finns så många respektlösa idioter som är på henne och skriver till henne även fast hon är tillsammans med mig..


    Själv då?
    Det låter sjukt bra!
    Vet hur det är tyvärr, dock måste du våga lita på att din tjej är dig trogen (de där lät gay dock men ändå)!
    Det går riktigt bra men jag vet inte om jag vill ha ett förhållande än, eller ligga runt som jag gör atm. Det går dock framåt med en riktigt tight brud, sen finns det en annan som verkligen vill ha mig, men hon verkar festa något otroligt.. Så jag funderar i nuläget på vad och hur jag skall gå till väga.

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Är inne på 6:e året tillsammans med min tjej!

    *känner mig helt plötsligt väldigt gammal*
    Hur "gammal" är du då?

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    nejdå Men hon säger att hon vill träffa mig så ofta som möjligt, och att hon istället för att tröttna som många gör, känner hon sig tryggare med mig och att hon vill träffa mig hela tiden. Vill jag däremot ha tid till något annat, så som att umgås med mina polare lite då och då så får jag givetvis göra det, hon tar det bra.

    Men jag förstår precis hur du menar, det är lätt att tröttna om man umgås för mycket, om man känner att man inte har tid för saker man annars hade velat gjort!
    De låter bra, måste kännas härligt när båda är så kära?
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hon är verkligen en toppentjej! Ja precis, men det är inget problem för mig.
    Jag har däremot lite problem med svartsjuka, jag tycker det är jobbigt och vet inte riktigt hur man hanterar det? Hon är, enligt mig och många andra väldigt vacker och det är lite det som blir jobbigt. Många respektlösa idioter som skriver till henne, stöter på henne etc och jag kan inte riktigt hantera detta, trots att jag litar på henne till 100%.

    Tips, någon?
    Bli inte svartsjuk, hur svårt det än låter och är så bygger väl ett förhållande på att man kan känna sin tillit till varandra? Tror du tänker alldeles för mycket på det värsta möjliga scenariot faktiskt.

    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    jag lider själv av riktigt svår svartsjuka.. riktigt jävla svårt när man får för sig nått.. usch.. går med stor ångest på jobbet och kan inte sova eller nått..

    slått sönder både min egen bil, dörrar och väggar inomhus.
    och det är för att jag får för mig saker.
    en måste ha hjälp
    Det är typ som när man är kär, man blir svag mentalt och typ paranoid (finns väl fall när folk mördat sin partner pga svartsjuka? ) Jag brukar lösa det genom att fokusera eller iaf försöka fokusera på annat.

    I will be back!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #4435

  26. #4436
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    23.
    De är ju ingenting.

    Är faktiskt lite avundsjuk på er som har förhållanden.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #4437
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De är ju ingenting.

    Är faktiskt lite avundsjuk på er som har förhållanden.
    Samma här, borde vara lycklig men är sjukt olyckligt kär
    Vilka pussys vi är
    Utan Zäta skulle moppenet gå under.

  28. #4438
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg

    Det låter sjukt bra!
    Vet hur det är tyvärr, dock måste du våga lita på att din tjej är dig trogen (de där lät gay dock men ändå)!
    Det går riktigt bra men jag vet inte om jag vill ha ett förhållande än, eller ligga runt som jag gör atm. Det går dock framåt med en riktigt tight brud, sen finns det en annan som verkligen vill ha mig, men hon verkar festa något otroligt.. Så jag funderar i nuläget på vad och hur jag skall gå till väga.



    De låter bra, måste kännas härligt när båda är så kära?

    Bli inte svartsjuk, hur svårt det än låter och är så bygger väl ett förhållande på att man kan känna sin tillit till varandra? Tror du tänker alldeles för mycket på det värsta möjliga scenariot faktiskt.


    )
    Det är riktigt härligt, känns verkligen som jag hittat en bra tjej nu! Och det är väldigt skönt att ha någonting att göra när man har tråkigt istället för att sitta hemma eller bara ut och dricka hela tiden.
    Vi har pratat om det och hon är precis lika orolig själv, så jag tror faktiskt det är lugnt. Det är som du säger, jag förväntar mig det värsta bara!

    Det lät ju väldigt spännande! Jag själv skulle aldrig vilja ha en sån brud som festar hela tiden som flickvän, det måste vara sjukt jobbigt!
    Nej precis, det är ju dumt att ge sig in i ett förhållande om man inte är helt säker på att man vill det. Då kommer man förmodligen tröttna rätt snabbt..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #4439

  30. #4440
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av selander Visa inlägg
    Samma här, borde vara lycklig men är sjukt olyckligt kär
    Vilka pussys vi är
    Precis
    Skall dock satsa på bruden jag gillar på nästa fest. Kan dock fortfarande inte förstå hur hon kan verka gilla mig dock, liksom med hennes utseende hade hon lätt kunnat få vilken kille som helst.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Det är riktigt härligt, känns verkligen som jag hittat en bra tjej nu! Och det är väldigt skönt att ha någonting att göra när man har tråkigt istället för att sitta hemma eller bara ut och dricka hela tiden.
    Vi har pratat om det och hon är precis lika orolig själv, så jag tror faktiskt det är lugnt. Det är som du säger, jag förväntar mig det värsta bara!

    Det lät ju väldigt spännande! Jag själv skulle aldrig vilja ha en sån brud som festar hela tiden som flickvän, det måste vara sjukt jobbigt!
    Nej precis, det är ju dumt att ge sig in i ett förhållande om man inte är helt säker på att man vill det. Då kommer man förmodligen tröttna rätt snabbt..
    Förstår det Precis, blir att man umgås rätt så mycket med polarna på fritiden när jag inte tränar fotboll. Visst det är också kul och av någon anledning så blir det att brudar vill "umgås" med oss. Okej det är kul att "ligga" runt, men det känns ändå som att jag saknar en tjej som man kan vara med och göra saker med. Typ som att dra på fester tillsammans, filmkvällar osv..

    Jo det blir ju typ att man gör det, lite därför som jag inte vet om jag vill ha ett förhållande faktiskt. För har man en tight brud så kommer det troligtvis alltid finnas killar som kommer stöta på henne.. Speciellt om man ser till de två brudarna som jag snackar med nu, den ena ser otroligt bra ut och den andra festar något så in i helvete mycket..

    Nej precis, liksom den ena bruden förfestar, festar och efterfestar typ två gånger i vecka dessutom Jag vill verkligen inte tröttna och typ gå från en "livsstil" till en annan. Men den ena bruden är verkligen värd det. Så jag tror att jag satsar på henne.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in