Sidan 18 av 160 Första ... 816171819202868118 ... Sista
  1. #511
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    okej, får väll hoppas på det, lovade henne för nån dag sedan att jag skulle köpa en present till hennes födelsedag ska jag fortfarande göra det ? undrar om det är värt att lägga ut pengar på henne...
    Okej. Köp något lätt bara!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #512
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Okej. Köp något lätt bara!
    ja, hon ville som tur va bara ha en klock jävel från clas ohlson för 120:- haha

  3. #513
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ja, hon ville som tur va bara ha en klock jävel från clas ohlson för 120:- haha
    Haha men då så köp den bara
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #514
    maxdalaxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    West Fuckin' Coast!
    Inlägg
    60
    Visa var skåpet ska stå, hon kommer aldrig(såvitt hon inte är tjock, Wt och luktar 2-takts olja) ta kommandot. Alltså, tror du seriöst att en tjej ska ta första steget med att t.ex. hiva tag i dig(dvs. dra ned dig i sängen)? Det händer på Brazzer's porrfilmer, men sällan i verkligheten. Tjejer vill ofta bli dominerade i sexuella akter, om man ska generalisera. Men i det fallet när båda är blyga, som verkar vara ditt fall, då ska du ta ställning och visa att den testosteronhalt är på top.
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    du beskrev henne som en glad person? jag brukar alltid dra massa sjuka skämt och vara rolig, då visar man att man inte har något att dölja och att hon inte har något att vara orolig över heller!
    och faktiskt, så kompisnivån som du beskriver det ni har just nu, den är bra att ha i åtanke, för vem vill ha en kärring som inte går att ha med när man är med vänner?
    allting är en balansgång vettu, du får helt enkelt gå framåt ett steg i taget och hålla balansen, annars ramlar du!
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Haha, låter precis som för mig XD Tack desamma. Vi ska förhoppningsvis träffas redan på onsdag nu
    Oj, missade ett antal poster här!
    Det blev mys framför Snabba Cash i fredags kväll/natt. Och mitt i någon scen såg jag att hon inte riktigt förstod någonting, så drog jag något enkelt så som: "Ska vi slå våra kloka huvuden ihop?". Och det triggade ca 12h mys innehållandes strul, följt av lite gottgott och avslutades med ett ordentligt mys på förmiddagen innan hon begav sig hemåt. Sågs sedan en kortis på kvällen, gav varandra en kyss och återvände sedan hem till respektive för att ta igen lite sömn.
    Och imorgon bär det av till henne för att ta en lunch på hennes studiedag.
    Underbar tjej, hoppas att det rullar på som det gjort hittils!
    <a href=http://www.moppenet.nu/showthread.php/452-Yamaha-DT50r-SM-04-(G%C3%B6teborg) target=_blank>http://www.moppenet.nu/showthread.ph...G%C3%B6teborg)</a>

  5. #515
    Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    *haff*
    Blir så lycklig för din skull!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  6. #516

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Tommarp / Simrishamn
    Inlägg
    28
    Jag har faktiskt ett problem som jag skulle vilja ta upp, jag tycker jätte mycket om en tjej som går i min klass. Vi är väldigt bra kompisar också, det stora problemet är att hon har en kille!
    jag var på en fest för ca 2 veckor sen där vi båda blev väldigt fulla och då strulade 1 gång. hade tidigare fått reda på att hennes kille hade varit otrogen mot henne nykter när han var på resa i Italien, så jag vet att jag har en chans. frågan är bara vad jag ska göra nu, uppskattar all hjälp

  7. #517
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av kvacker Visa inlägg
    Jag har faktiskt ett problem som jag skulle vilja ta upp, jag tycker jätte mycket om en tjej som går i min klass. Vi är väldigt bra kompisar också, det stora problemet är att hon har en kille!
    jag var på en fest för ca 2 veckor sen där vi båda blev väldigt fulla och då strulade 1 gång. hade tidigare fått reda på att hennes kille hade varit otrogen mot henne nykter när han var på resa i Italien, så jag vet att jag har en chans. frågan är bara vad jag ska göra nu, uppskattar all hjälp
    Jag skulle personligen inte vilja förstöra ett förhållande om båda är lyckliga?
    Men för att hjälpa dig, var där för henne, snacka mycket o.s.v o.s.v?

  8. #518
    Bobzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Vålberg
    Inlägg
    33
    Har gett upp kärlek och allt vad det heter. Blivit bedragen allt för många gånger, Tjejer som är otrogna, ljuger och byter ut dig mot en annan kille över en helg. Suck.

    Hade jag inte motorintresset vore jag nog mentalsjuk.
    Karlstad Raceway Team

  9. #519
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Bobz Visa inlägg
    Har gett upp kärlek och allt vad det heter. Blivit bedragen allt för många gånger, Tjejer som är otrogna, ljuger och byter ut dig mot en annan kille över en helg. Suck.

    Hade jag inte motorintresset vore jag nog mentalsjuk.
    Engines before hoes
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  10. #520

  11. #521

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Tommarp / Simrishamn
    Inlägg
    28
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag skulle personligen inte vilja förstöra ett förhållande om båda är lyckliga?
    Men för att hjälpa dig, var där för henne, snacka mycket o.s.v o.s.v?
    ja du har nog rätt men jag vill inte släppa det :/

  12. #522
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har jag också varit med om, många gånger.
    och är det inte det så är det jag, vill alltid ha det jag inte kan få.
    Precis! Vill alltid ha det man inte kan få!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #523
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av kvacker Visa inlägg
    ja du har nog rätt men jag vill inte släppa det :/
    Jobbigt läge, dock måste du nog det tyvärr. Men om du nu verkligen inte kan släppa det även efter att försökt så försök att vinna hennes hjärta eller sup henne full och försök igen.

  14. #524
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jobbigt läge, dock måste du nog det tyvärr. Men om du nu verkligen inte kan släppa det även efter att försökt så försök att vinna hennes hjärta eller sup henne full och försök igen.
    Kör på det sista där
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  15. #525

  16. #526
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Kör på det sista där
    Trodde det med, moppenetare alltså.

  17. #527

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Tommarp / Simrishamn
    Inlägg
    28
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jobbigt läge, dock måste du nog det tyvärr. Men om du nu verkligen inte kan släppa det även efter att försökt så försök att vinna hennes hjärta eller sup henne full och försök igen.
    får väll försöka på alternativ nr 3 där igen hehe tack

  18. #528
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Trodde det med, moppenetare alltså.
    Aa fyfan
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #529
    Började under sommarlovet gilla en stekhet brud men som även var hur snäll och rar som helst. Var med henne ett par gånger för att känna mig för och allt verkar bra så jag öppnade mig och en vecka senare blir hon ihop med en annan kille 10 mil bort. Varade bara i 2 veckor typ och det verkade inte vara ett direkt lyckligt förhållande.

    Tycker hon får skylla sig lite själv och nu är jag så less på att bli nobbad så nu får fan brudarna komma till mig
    Jag är bara norsk när jag känner för det.
    - När jag gjort bort mig eller när jag gjort något grymt bra

  20. #530
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av NorZkeN Visa inlägg
    Började under sommarlovet gilla en stekhet brud men som även var hur snäll och rar som helst. Var med henne ett par gånger för att känna mig för och allt verkar bra så jag öppnade mig och en vecka senare blir hon ihop med en annan kille 10 mil bort. Varade bara i 2 veckor typ och det verkade inte vara ett direkt lyckligt förhållande.

    Tycker hon får skylla sig lite själv och nu är jag så less på att bli nobbad så nu får fan brudarna komma till mig
    Ibland kan det vara bra att ta en paus från allt vad förhållanden heter
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  21. #531
    Citat Ursprungligen postat av NorZkeN Visa inlägg
    Tycker hon får skylla sig lite själv och nu är jag så less på att bli nobbad så nu får fan brudarna komma till mig
    Så jag jobbar, finns inte en chans att jag ska toffla efter nån brud.

  22. #532
    hemligt kär i en brud.... tror ni hon fattar om man gillar hennes statusar på facebook?

  23. #533
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    hemligt kär i en brud.... tror ni hon fattar om man gillar hennes statusar på facebook?
    Samma här. Bara att gilla.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  24. #534
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    hemligt kär i en brud.... tror ni hon fattar om man gillar hennes statusar på facebook?
    Nej, det tror jag inte. Tänk själv, skulle du misstänka att en brud gilla dej bara för att hon trycker på gilla på din facebook?

    Du måste nog göra mer än så.

  25. #535
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Nej, det tror jag inte. Tänk själv, skulle du misstänka att en brud gilla dej bara för att hon trycker på gilla på din facebook?

    Du måste nog göra mer än så.
    Tvivlar jag på, jag är tillräckligt snygg för att hon redan ska gilla mig, krävs inte mycket för att få de på kroken då.

  26. #536

  27. #537
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    hemligt kär i en brud.... tror ni hon fattar om man gillar hennes statusar på facebook?

    puffa för fasiken!
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  28. #538
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Inte puffa ! det är om man vill ha sex med personen
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  29. #539
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Inte puffa ! det är om man vill ha sex med personen
    Tror du inte han vill det då?

  30. #540
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    sant, fast om man gillar någon är det inte bara det man är ute efter
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in