1. #3901
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Hallå Grabbar!

    Jag undrar lite på en fråga: Vad för speciellt ska jag tänka på när jag träffar en brud som är ett år äldre än mig själv?
    Vi har bara setts en gång innan, men har redan starka känslor för varandra...

    Vore tacksam för svar då vi ses imöörn...
    Va dig själv hela tiden, försök hitta gemensamma saker som ni båda gillar så blir de lättare att prata om de eller utföra de (t ex om båda gillar att plocka svamp så gå ut o gör de) le och va glad och försök leverera humor så stämningen blir rolig !

  2. #3902
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Vad du ska tänka på när hon är 1 år äldre?
    Jadu, stor skillnad med ett år..men du lär ju bara vara dig själv och kanske inte snacka om moppenet och sånt helt ärligt så kan det ju komma på tal om det blir stopp i konversationerna (A) nej men va bara du och inget annat. Sånt funkar bäst i längden om ni speciellt har starka känslor för varandra redan..dock är oftast dom känslorna bara en ytlig stark känsla för man inte har kommit varandra på djupet än så att säga. Så ee det
    se på fan, så du är inne här och kikar. Då du antagligen vet bättre än oss killar hur tjejer tänker, så kanske du skulle kunna hjälpa mig. Det är så att jag har skrivit väldigt mycket till och från med mitt ex sen typ 2 år sedan tillbaks det senaste året, och i höstas träffades vi även men inget hände, fick liksom inget bra tillfälle att ta något steg. Vi har även bråkat mycket, liksom mycket sådant "de enda gångerna du hör av dig är när du är full", har jag hört från henne och jag har även varit likadan mot henne.Mycket småtjafs och jag tror det tyder på osäkerhet, främst från hennes sida. Jag har tröttnat på alla dessa trökiga sms som "Hej, vad gör du?" och alla dessa "tomma" sms utan någon som helst mening och vill gå vidare men hur gör man det på smidigaste sättet? jag har helt enkelt blivit blygare än förut och lyckas aldrig ta något steg framåt, om jag inte är lite lätt berusad då, då jag är rädd att göra bort mig, eller göra något som inte känns bra för henne. känns som om jag inte riktigt duger åt henne.
    Det jag egentligen vill veta av dig är hur man ska gå vidare från dessa döda och tråkiga sms, till att bli något? känns liksom så fånigt att fråga om hon bara vill ut på bio eller något sånt där.
    Sedan har jag tyckt att hon verkat en aning ointresserad, liksom inte velat gå framåt. Men det konstiga är att varje gång vi bråkat, jag tröttnat ur och slutat höra av mig totalt, så hör hon alltid av sig efter några veckor, och jag tycker det är ett tecken på att hon vill något. vad säger du?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #3903
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Vad du ska tänka på när hon är 1 år äldre?
    Jadu, stor skillnad med ett år..men du lär ju bara vara dig själv och kanske inte snacka om moppenet och sånt helt ärligt så kan det ju komma på tal om det blir stopp i konversationerna (A) nej men va bara du och inget annat. Sånt funkar bäst i längden om ni speciellt har starka känslor för varandra redan..dock är oftast dom känslorna bara en ytlig stark känsla för man inte har kommit varandra på djupet än så att säga. Så ee det

    Tackar!
    ett års skillnad är inte mycket nej.. men med tanke på att det är inte så vanligt med förhållande där bruden är äldst så...
    Gött att få svar av en förstående tjej här på moppenet! uppskattat!


    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    Försök göra samma saker som henne, rör dig i samma kretsar
    prata med henne, om dina känslor, det tycker jag är bäst å int bara stå å fnissa.
    eller så gör du detta, gör dig Famous så har du bruttorna i häcken på dig
    Det rullade på bra första träffen, kändes väldigt bra också! Hon tyckte dock att jag var lite för tyst ibland, men vad förväntar hon sig när man ses första gången?
    men tack för bra svar och så skriver jag här imorn eller till helgen...
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  4. #3904
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Va dig själv hela tiden, försök hitta gemensamma saker som ni båda gillar så blir de lättare att prata om de eller utföra de (t ex om båda gillar att plocka svamp så gå ut o gör de) le och va glad och försök leverera humor så stämningen blir rolig !
    vi är ganska olika personer dock. men jag ska försöka hitta ngt som vi har gemensamt! det vi har gemensamt just nu är väll att vi båda känner tycke för varann så att säga..
    Ty!



    ja, dubbelpost..
    sorry
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  5. #3905
    Börjar bli riktigt less på sånt här nu alltså.
    Var och träffade en brud nu tredje gången efter vi träffades på nyår då vi höll på endel. Vi låg och glodde på TV och hade det ganska mysigt o så, men nu till det sämsta. Så jäkla feg som man är tog man ju aldrig tillfället att göra något, ALLS. Även fast tillfällena fanns.

    Fattar inte vad grejen är, märker ju att hon är intresserad vilket även jag är, men jag kan bara inte få till något öht. Samma grej varenda gång alltså...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #3906

  7. #3907
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Gör det bara, vad kan hända? Du får ett nej, eller kanske en örfil. Men då vet du.
    Om du ser att hon är intresserad så kör på.

    "Just do it"
    Tro på fan att man försöker intala sig själv det, men jag kan inte begripa varför det bara inte "går". Flyter på hur bra som helst om bruden tar första steget, men nu vetefan... Antar att självförtroendet när det gäller sånt här inte är på topp.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  8. #3908

  9. #3909
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Tänkt då att ta tillfället i akt och gör något som du inte brukar göra. Dvs tänk inte utan bara gör det.
    Dagen efter kommer du nog må prima.
    Ja, den tanken ligger ju alltid o gnager... Men vafan, ska göra som du säger vilket jag även brukar tänka... Bara göra det liksom, inte direkt världens undergång om de skiter sig eller. Ja, det skulle jag verkligen göra kan jag säga!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  10. #3910
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tro på fan att man försöker intala sig själv det, men jag kan inte begripa varför det bara inte "går". Flyter på hur bra som helst om bruden tar första steget, men nu vetefan... Antar att självförtroendet när det gäller sånt här inte är på topp.
    Duuuude, what the fuck? En brud vill att du tar førsta steget. Hur manligt ær det att bli kysst av en kvinna?

    KYSS HENNE!

    Btw, ær man feg kan man ju alltid "sno kyssen"
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  11. #3911
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Duuuude, what the fuck? En brud vill att du tar førsta steget. Hur manligt ær det att bli kysst av en kvinna?

    KYSS HENNE!

    Btw, ær man feg kan man ju alltid "sno kyssen"
    Haha, jadu... Är bara skönt att att slippa göra "jobbet" själv you know. Får väl annars dra några shots innan så flyter det på, nästan allt för bra. Skämt åsido, haha...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #3912
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, jadu... Är bara skönt att att slippa göra "jobbet" själv you know. Får väl annars dra några shots innan så flyter det på, nästan allt för bra. Skämt åsido, haha...
    Vart i din sits ett par gånger.. Har både testat att vänta och att inte vänta.. Tro mig, hade hon inte vart intresserad så hade hon inte vart och glott med film på dig ensam, du har absolut ingenting och förlora.. Hamnar du i samma sits igen så lägg dig på sidan, kolla henne i ögonen och kötta på

  13. #3913

  14. #3914
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    se på fan, så du är inne här och kikar. Då du antagligen vet bättre än oss killar hur tjejer tänker, så kanske du skulle kunna hjälpa mig. .............
    Känn efter Ordentligt över vad du verkligen vill, hur ni hade det när ni var tillsammans. Om det finns några känslor kvar överhuvudtaget! På dig verkar det som du saknar henne lite men det känns ändå som känslorna är förbi, om jag utgår från det så tycker jag att du ska fråga henne vad hon verkligen vill t.ex "Har du känslor för mig eller vill du behålla kontakten bara för att eller är det något annat?" Även om det är svårt och man tänker lite på sig själv hur man känner när någon frågar en själv en sån sak, så MÅSTE man fråga. Jag menar du har ju ändå haft ett förhållande med människan och där ska man vara så ärlig som man kan!
    Enligt mig så verkar hon antingen vilja behålla kontakten ifall det är någon dude som sårar henne, eller så har hon typ yttepytte små känslor kvar och saknar din närhet eller så vill hon helt enkelt ha dig kvar så hon kan få ligga om hon känner för det, men hon vågar dock inte ta steget till det.

    Så om jag ska jag vara ärlig så måste DU vara ärlig mot henne och fråga vafan hon vill för hon kanske är lika osäker som dig över hur hon vill ha det med er två.
    Men ska jag vara den som är den - att gå tillbaka till sitt ex är som att fylla på en nästan tom shampooflaska med vatten och skaka, det fungerar ett tag men det blir ändå inte samma sak som när den va ny.

    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Tackar!
    ett års skillnad är inte mycket nej.. men med tanke på att det är inte så vanligt med förhållande där bruden är äldst så...
    Gött att få svar av en förstående tjej här på moppenet! uppskattat!
    Nja, bruden brukar inte vara äldst många gånger. Men funkar det så funkar det, bara NI inte ser något fel i det.
    Men som sagt, var dig själv. Hon verkar ju gilla dig en del för att du är du, right? Så go for it!
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  15. #3915
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Vart i din sits ett par gånger.. Har både testat att vänta och att inte vänta.. Tro mig, hade hon inte vart intresserad så hade hon inte vart och glott med film på dig ensam, du har absolut ingenting och förlora.. Hamnar du i samma sits igen så lägg dig på sidan, kolla henne i ögonen och kötta på
    Ja det låter verkligen rimligt. Ska absolut försöka ta vara på nästa tillfälle som ges och faktiskt göra något. Vi har ju trots allt träffats ensamma 3 gånger nu, så det är nog dags, haha.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #3916
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ja det låter verkligen rimligt. Ska absolut försöka ta vara på nästa tillfälle som ges och faktiskt göra något. Vi har ju trots allt träffats ensamma 3 gånger nu, så det är nog dags, haha.
    Happ, då sket det sig med henne också precis när man faktiskt hade börjat tycka om 'na på riktigt... Hon ville tydligen ha tillbaka sitt ex som hon gjorde slut med för typ en månad sen, vilket hon egentligen inte har visat alls innan. Tycker fan att hon borde ha nämnt nåt innan ändå...
    Så galet jäkla kul när sånt här händer alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #3917
    Håll er på rätt köl grabbar!!

    "Inställningen är halva grejen"

  18. #3918
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Asså wtf, en tjej la till mig på facebook igår, går tydligen på samma skola.
    Idag frågor hon efter mitt nr, frågor om jag vill fika, om jag vill gå på balen med henne. Seriöst. Vad sysslar hon med......
    Gav henne fel nr i alla fall.....

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #3919
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Håll er på rätt köl grabbar!!

    9gager?

  20. #3920
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Asså wtf, en tjej la till mig på facebook igår, går tydligen på samma skola.
    Idag frågor hon efter mitt nr, frågor om jag vill fika, om jag vill gå på balen med henne. Seriöst. Vad sysslar hon med......
    Gav henne fel nr i alla fall.....

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Haha standard!
    Desperat brud..

  21. #3921

  22. #3922
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ser hon bra ut då?jag hade gökat och sedan aldrig mer hört av mig

    Haha äkta douchbag x)


    Angående tjejen så verkar hon va ett miffo. Eller så är bara ralley en riktig hingst

  23. #3923

  24. #3924
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hon är väl inte ful, men jag ogillar brudar som är för på. När jag kom tillbaka har jag fått ett sms av henne.... :s
    Jag skev ju fel nr till henne. Och jag är inte ens reggad på hitta. Min mamma står på mobilen, vi har inte ens samma efternamn.....

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #3925
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Kanske Sebbe är i farten?

  26. #3926
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ser hon bra ut då?jag hade gökat och sedan aldrig mer hört av mig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #3927
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    neej tjejer är dumma huvudet, så det är rätt åt dom!
    Sant! Dom jag stött på iaf

    Anyways, så tror jag att man är tillsammans med gamla flickvännen nu igen...
    Var med några polare i helgen, och sen när vi gick å la oss så kom jag och tänka på en "plan". Den planen utfördes idag på följande sätt: Satt i skolan med en klasskompis, jag ser henne, berättar för min klasskompis om planen.. Han säger den klassiska "Törs aldrig!".. Och jag säger la typ, joföfan! Och reser mig upp, går fram till henne, hon står med ryggen till så jag tar tag i axeln på henne, vrider runt och ger henne den fetaste kyssen... Avslutar sedan salivbytandet, vänder mig om, och går tillbaka till kompisen.








    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #3928
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Sant! Dom jag stött på iaf

    Anyways, så tror jag att man är tillsammans med gamla flickvännen nu igen...
    Var med några polare i helgen, och sen när vi gick å la oss så kom jag och tänka på en "plan". Den planen utfördes idag på följande sätt: Satt i skolan med en klasskompis, jag ser henne, berättar för min klasskompis om planen.. Han säger den klassiska "Törs aldrig!".. Och jag säger la typ, joföfan! Och reser mig upp, går fram till henne, hon står med ryggen till så jag tar tag i axeln på henne, vrider runt och ger henne den fetaste kyssen... Avslutar sedan salivbytandet, vänder mig om, och går tillbaka till kompisen.








    Skoj om du tagit fel på bruden
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  29. #3929

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Skoj om du tagit fel på bruden
    skulle vara kul om han hade tagit rektorn istället ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  30. #3930
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    skulle vara kul om han hade tagit rektorn istället ..
    tänk om han hade tagit sin farmor istället!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in