1. #4381
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Blir att träffa bruden som jag gillar (och flera andra tighta tjejer) på fredag!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #4382
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Simonzzon Visa inlägg
    Nu får du ta och berätta
    chatten gullet :*
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #4383
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Blir att träffa bruden som jag gillar (och flera andra tighta tjejer) på fredag!
    Don't screw up man!

  4. #4384
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Don't screw up man!
    Nä blir ja cockblockad igen så får ni besöka mig på rättspsyk!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #4385
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nä blir ja cockblockad igen så får ni besöka mig på rättspsyk!
    Var skulle ni träffas sa du?

  6. #4386

  7. #4387
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Challange Accepted!
    Fuck!
    Kom å besök mig på Säter sen gubbar, cellen bredvid Thomas Quick/Sture Bergwall är det som gäller..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #4388
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kul att ni träffas igen, umgås med henne och när du kommit in i det lite, så fråga va hon ska göra på helgen. Kanske säger hon då att hon ska ut på krogen eller på en fest, då kan du fråga om du kan hänga med. Annars om du ska ut på fest/krogen så be henne hänga med.
    Idag var vi och käkade glass och hade de almänt trevligt imorn ska vi jobba och sen på söndag ska jag hem till henne och passa hennes småsyskon tillsamans
    Imorgon jobbar vi hela dagen och har lyckats få med henne på en konsert om ett par veckor =) Krogen kan det inte bli då varken hon eller jag är 18 =)
    Sorry för jag inte svarat på en vecka men jobbat o inte haft tillgång till dator

  9. #4389
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Idag var vi och käkade glass och hade de almänt trevligt imorn ska vi jobba och sen på söndag ska jag hem till henne och passa hennes småsyskon tillsamans
    Imorgon jobbar vi hela dagen och har lyckats få med henne på en konsert om ett par veckor =) Krogen kan det inte bli då varken hon eller jag är 18 =)
    Sorry för jag inte svarat på en vecka men jobbat o inte haft tillgång till dator
    De kommer gå riktigt bra för dig!

    Jag hade födelsedagsfest för några dagar sedan och det var jättetrevligt, bruden jag verkligen gillade var där och vi strulade och hade det allmänt trevligt. Träffade även två andra sjukt sköna och tighta brudar. Så skulle de mot all förmodan skita sig med en av dem, så är det bara att köra på nästa!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #4390
    här gåre åt helvete
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  11. #4391

  12. #4392
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Idag blev det "officiellt", dvs på facebook Riktigt lycklig!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #4393
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Idag blev det "officiellt", dvs på facebook Riktigt lycklig!
    Vad roligt, grattis mannen!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #4394
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad roligt, grattis mannen!
    tack så mycket!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #4395
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    hahahahahahhahahahahah men martin din lilla koreanska lilla bärplockare, du har ju mig? <333
    snart grannar också, kinky nä men bor snart i alla fall nära varann haha
    Senast redigerat av beaver den 2013-06-30 klockan 18:26.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  16. #4396
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Idag jobbade hon förmidag o jag eftermidag till kl5 o sen drog vi o plockade blåbär sen bakade vi en paj när det började regna! Nu har hon precis dragit hem då hon har 3mil hem Sen nästa gång vi är lediga tillsamans så ska vi dra ut på sjön och fiska och grilla bara vi 2
    Börjar kännas redigt bra nu
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De kommer gå riktigt bra för dig!

  17. #4397
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Idag jobbade hon förmidag o jag eftermidag till kl5 o sen drog vi o plockade blåbär sen bakade vi en paj när det började regna! Nu har hon precis dragit hem då hon har 3mil hem Sen nästa gång vi är lediga tillsamans så ska vi dra ut på sjön och fiska och grilla bara vi 2
    Börjar kännas redigt bra nu
    Härligt!
    Blev själv BFF med bruden jag ville ha..
    Men man får se möjligheterna, när jag träffade den bruden, så träffa ja flera andra.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #4398
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Härligt!
    Blev själv BFF med bruden jag ville ha..
    Men man får se möjligheterna, när jag träffade den bruden, så träffa ja flera andra.
    Känns helt underbart! Hoppas bara att de blir något med oss med och inte bara kompisar men som de känns nu så verkar det som de kan bli något Har saknat flickvän sen i 9an och inte hittat någon som det klickat mellan men just med denna brud så Desutom är hon motorintreserad

  19. #4399
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Varför vill inga tjejer ha öppna förhållanden? Det är ju perfekt.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  20. #4400
    Ja jätte mysigt att ligga och slicka en brud som kanske vart och knullat en annan 2 timmar tidigare med saggen kvar i.. Muuumsigt
    Braap Braap

  21. #4401
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    En av mina f.d klasskamrater erkände igår att hon varit kär i min flickvän under halva gymnasietiden. Hur ska man tolka den informationen?

    Och nej, det blir ingen trekant (trots att tjejen i fråga är bi och flickvännen är småtänd på tjejer).

  22. #4402
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En av mina f.d klasskamrater erkände igår att hon varit kär i min flickvän under halva gymnasietiden. Hur ska man tolka den informationen?

    Och nej, det blir ingen trekant (trots att tjejen i fråga är bi och flickvännen är småtänd på tjejer).
    Du kan tolka det posètivt? Att hon ser bra ut tex
    Braap Braap

  23. #4403
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Du kan tolka det posètivt? Att hon ser bra ut tex
    Men det vet jag redan, halva klassen (alla killarna+en tjej tydligen) ville ha min flickvän, jag snodde henne framför alla.

    Men jag menar, jag vet att dom har kört den klassiska tjejgrejen och pussats på fester o.s.v. innan, dock är jag 100% ok med att min tjej kysser andra tjejer. Vet inte varför men det är ok med mig egentligen..

  24. #4404
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Men det vet jag redan, halva klassen (alla killarna+en tjej tydligen) ville ha min flickvän, jag snodde henne framför alla.

    Men jag menar, jag vet att dom har kört den klassiska tjejgrejen och pussats på fester o.s.v. innan, dock är jag 100% ok med att min tjej kysser andra tjejer. Vet inte varför men det är ok med mig egentligen..

    Skryt mer Nä skämt å sido, Jag håller med dig av någon konstig anledning så tycker jag att det är helt okey att min flickvän pussar nån utav sina kompisar på fester, Kanske för att det är porrigt?
    Braap Braap

  25. #4405
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Skryt mer Nä skämt å sido, Jag håller med dig av någon konstig anledning så tycker jag att det är helt okey att min flickvän pussar nån utav sina kompisar på fester, Kanske för att det är porrigt?
    Man måste ju när man äntligen lyckas!

    Det är nog lite porrigt, sen kanske man innerst inne hoppas att få vara med. Jag blir nog inte svartsjuk för att tjejerna saknar någonting som jag har..

  26. #4406
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Ja jätte mysigt att ligga och slicka en brud som kanske vart och knullat en annan 2 timmar tidigare med saggen kvar i.. Muuumsigt
    Å jag tyckte att jag var grov när jag och polaren knullade varsin brud i samma rum hahaha!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #4407

  28. #4408
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    imo är inte engångsligg kärlek någonstans, när det inte är några känslor inblandade..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #4409
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    imo är inte engångsligg kärlek någonstans, när det inte är några känslor inblandade..
    Tro mig min herre, ja kommer få ligga mer med henne!

    EDIT: Svarade i fel jävla tråd...
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2013-07-14 klockan 18:42.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #4410
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tro mig min herre, ja kommer få ligga mer med henne!

    EDIT: Svarade i fel jävla tråd...
    hahaha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in