1. #3421
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Eler så skiter du i båda och hittar en ny.
    +1
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  2. #3422
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Eler så skiter du i båda och hittar en ny.
    jo det är ju ett alternativ men då jag inte är den killen som får tjejer vart jag än går så blir det lite svårt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  3. #3423
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Eler så skiter du i båda och hittar en ny.
    Ligg med båda, sen skiter du i dom och hittar ny (Y)
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  4. #3424
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    hahahahahahhahhahhaahha!

    Citat Ursprungligen postat av jarken Visa inlägg
    Hahahaha!
    hihi
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Jääälaa snusk!
    haha liiite då
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #3425
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    feting snusskoo
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  6. #3426
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    feting snusskoo
    du gillar det ju
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #3427
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    du gillar det ju
    Maybe hiihi
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  8. #3428
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Maybe hiihi
    hihi gubbis
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #3429
    9 månader igår med min älskade! inbokad mallisresa till nästa sommar med hon och hennes föräldrar också

  10. #3430
    Har träffat en söt tös och vi har bestämt oss för att inleda ett förhållande. Spännande att se vart det leder med tanke på att det är mitt första "riktiga" förhållande

  11. #3431
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Har träffat en söt tös och vi har bestämt oss för att inleda ett förhållande. Spännande att se vart det leder med tanke på att det är mitt första "riktiga" förhållande
    Fan vad jag längtar tills jag är i samma sitts.. Grattis fan!

  12. #3432
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Har träffat en söt tös och vi har bestämt oss för att inleda ett förhållande. Spännande att se vart det leder med tanke på att det är mitt första "riktiga" förhållande
    Grattis och lycka till då!

  13. #3433
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Fan vad jag längtar tills jag är i samma sitts.. Grattis fan!
    haha kan förstå det, känns redigt gött efter en sån lång väntan! tack

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Grattis och lycka till då!
    tack emil

  14. #3434
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Jag har tappat kollen men de plingar till i mobilen dagen före men tror vi är på 37 månader eller något liknande, Halsband är ingen dum idé eller typ kombinera halsband och armband men jag vet inte. Får ta och kolla i butikerna !

    Hon är en lugnt brud som stort sätt alltid vill ha planerat och ingen inpulsbrud och även inte så mycket för att göra aktiviteter ute (synd de då jag gillar massor)

    Hast, du nämde om resa eller något. Hon fick Rhodos av mig i sin studentpresent sedan så fick hon även London i sin födelsedagspresent så väntar något år innan hon får en resa av mig igen. Tack för hjälpen Booiz
    Ge henne en spa-upplevelse, det har jag hört ska vara bra
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  15. #3435
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    grabbar behöver er hjälp!...

    jag har träffat en tjej som jag tycker om men vet inte om hon är min typ riktigt, jag vill ha en lugn och snäll tjej och denna är lite mera vild av sig...

    men hennes kompis är skit snäll mot alla, rolig att prata med, söt och lugn ja ni fattar vad jag menar jag börjar tycka om hennes vän istället...
    det blir ju bara konstigt om jag säger typ; jag vet inte om du är min typ riktigt... men din bästa vän är det och jag börjar gilla henne

    vafan ska jag göra
    Om du är väldigt lugnt av dig och hon är vild skulle jag inte rekommendera att du satsade på henne, det kan kännas kul i början men efter ett tag så inser du att du vill ligga hemma och ta det lugnt och hon bara vill ut. Det är då det kommer att bli bråk och det kommer att ta slut. Inte för att det alltid slutar så men när ni är så pass olika så skulle jag inte hoppas på ett allt för långt förhållande, men om du gillar henne så är det ju alltid värt att prova?

    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    9 månader igår med min älskade! inbokad mallisresa till nästa sommar med hon och hennes föräldrar också
    Förlåt men ni har varit tillsammans i ca 9 månader och planerar nästan lika långt framåt? Mycket kan förändras på några månader kan jag lova dig. Jag var tillsammans med min flickvän i över 2 år, jag hade planerat vad jag skulle köpa i julklapp o.s.v. och hon hade redan i princip köpt en julklapp till mig, vi planerade att resa tillsammans till jul och sen åka skidor på sportlovet. Sen på en månad tog det helt slut och allting sket sig. Så säger bara att ni inte borde planera allt för mycket i förväg.

  16. #3436
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om du är väldigt lugnt av dig och hon är vild skulle jag inte rekommendera att du satsade på henne, det kan kännas kul i början men efter ett tag så inser du att du vill ligga hemma och ta det lugnt och hon bara vill ut. Det är då det kommer att bli bråk och det kommer att ta slut. Inte för att det alltid slutar så men när ni är så pass olika så skulle jag inte hoppas på ett allt för långt förhållande, men om du gillar henne så är det ju alltid värt att prova?
    jo men det är ju det också att hennes bästa vän är lugn och typ exakt som jag vill att en tjej ska vara... och jag börjar gilla henne lite fast inte sagt något till någon och undrar hur ska jag göra skulle nog vilja ha ett förhållande med hennes bästa vän istället (den lugna) för det känns mera rätt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  17. #3437
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    jo men det är ju det också att hennes bästa vän är lugn och typ exakt som jag vill att en tjej ska vara... och jag börjar gilla henne lite fast inte sagt något till någon och undrar hur ska jag göra skulle nog vilja ha ett förhållande med hennes bästa vän istället (den lugna) för det känns mera rätt
    Om du gillar hennes bästa vän och hon är precis som en tjej ska vara så borde du uppenbart ta henne? Eller hur är läget med allt just nu, är du på g med den aktiva tjejen eller är det bara att du gillat henne? Om du inte visat känslor för någon så borde du välja den lugna tjejen, men om du är på g med den andra borde du tänka efter väldigt noga hur du ska göra så att du inte förlorar båda.

  18. #3438
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om du gillar hennes bästa vän och hon är precis som en tjej ska vara så borde du uppenbart ta henne? Eller hur är läget med allt just nu, är du på g med den aktiva tjejen eller är det bara att du gillat henne? Om du inte visat känslor för någon så borde du välja den lugna tjejen, men om du är på g med den andra borde du tänka efter väldigt noga hur du ska göra så att du inte förlorar båda.
    vi är på g det är ju det...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  19. #3439
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    vi är på g det är ju det...
    Then my friend, you're in deep shit.

  20. #3440
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Then my friend, you're in deep shit.
    japp
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  21. #3441
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    japp
    Snacka mer och mer med polaren samtidigt som du blir mer "kort" mot hon du är på g med? Det borde faktiskt funka egentligen.

  22. #3442
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Snacka mer och mer med polaren samtidigt som du blir mer "kort" mot hon du är på g med? Det borde faktiskt funka egentligen.
    jo det borde det väll pratar typ varje dag med hennes kompis men knappt något med henne jag är på g med
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  23. #3443
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    jo det borde det väll pratar typ varje dag med hennes kompis men knappt något med henne jag är på g med
    Det är en bra början om du nu vill vara med den andra tjejen. Lycka till nu så ska du se att det kommer att bli bra!

  24. #3444
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är en bra början om du nu vill vara med den andra tjejen. Lycka till nu så ska du se att det kommer att bli bra!
    thx
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  25. #3445
    Tjenare grabbar! Är helt ny medlem här på sidan, och detta är mitt först inlägg!
    Har hängt här i ca 1 - 2 år mindre aktivt, så vet hur det går till med multicitering osv.

    Aja, till problemet! Går 3e ring nu, och det har börjat en ursnygg tjej på ekonomi på samma skola, alltså en helt annan linje osv.
    Jag har en bra kompis i hennes klass, så skulle kunna få hjälp via honom.
    Har ni nåra tips på hur jag ska få upp kontakten med henne? Jag vet vad hon heter, och har mött henne i korridorerna ett par gånger osv. och har fått ögonkontakt varje gång Tror nog att jag har en hyffsat go chans, ser ärligt talat ganska bra ut, har stålars :hehe:, är trevlig och charmig

    Jag tänkte skicka ett meddelande till henne på fejjan, skiva typ: Tjenare, du går ju i samma klass som *min polare* så undrar om du har hans nummer? har tappat bort det och skulle behöva ringa honom

    SKulle vara sjukt snällt om ni kunde komma med bra tips på hur jag ska börja snacka med henne, tycker det är konstig om jag börjar sms med henne/bara lägger till henne på fejjan! Och vet inte riktigt hur jag ska börja snacka med henne irl

    Mvh Bosse

  26. #3446
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hyperbosse Visa inlägg
    Tjenare grabbar! Är helt ny medlem här på sidan, och detta är mitt först inlägg!
    Har hängt här i ca 1 - 2 år mindre aktivt, så vet hur det går till med multicitering osv.

    Aja, till problemet! Går 3e ring nu, och det har börjat en ursnygg tjej på ekonomi på samma skola, alltså en helt annan linje osv.
    Jag har en bra kompis i hennes klass, så skulle kunna få hjälp via honom.
    Har ni nåra tips på hur jag ska få upp kontakten med henne? Jag vet vad hon heter, och har mött henne i korridorerna ett par gånger osv. och har fått ögonkontakt varje gång Tror nog att jag har en hyffsat go chans, ser ärligt talat ganska bra ut, har stålars :hehe:, är trevlig och charmig

    Jag tänkte skicka ett meddelande till henne på fejjan, skiva typ: Tjenare, du går ju i samma klass som *min polare* så undrar om du har hans nummer? har tappat bort det och skulle behöva ringa honom

    SKulle vara sjukt snällt om ni kunde komma med bra tips på hur jag ska börja snacka med henne, tycker det är konstig om jag börjar sms med henne/bara lägger till henne på fejjan! Och vet inte riktigt hur jag ska börja snacka med henne irl

    Mvh Bosse
    Något exempel är att fråga "Tjenare, har du sett xxxxx idag?". Fråga helst någon dag när han är sjuk eller så så kanske ni kan prata om det. Sen kan du kanske prata smått med henne lite då och då eller något liknande?

    Att skriva till henne på fejjan är en dum idé då du lika gärna skulle kunna skriva till honom. Jag hade i alla fall tyckt att det var konstigt om någon gjorde så till mig. Förresten, välkommen hit till moppenet (även om du kanske kollat innan och så så är det det första inlägg). Hoppas att du kommer att trivas här!

  27. #3447
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Något exempel är att fråga "Tjenare, har du sett xxxxx idag?". Fråga helst någon dag när han är sjuk eller så så kanske ni kan prata om det. Sen kan du kanske prata smått med henne lite då och då eller något liknande?

    Att skriva till henne på fejjan är en dum idé då du lika gärna skulle kunna skriva till honom. Jag hade i alla fall tyckt att det var konstigt om någon gjorde så till mig. Förresten, välkommen hit till moppenet (även om du kanske kollat innan och så så är det det första inlägg). Hoppas att du kommer att trivas här!
    Mjo, bra tips men skulle helst vilja ta kontakt med henne redan idag Har väntat sedan denna termin började redan! Kommer inga bra tillfällen, hon är alltid med någon kompis eller nåt! Och är så pinigt då
    Men han har ju inte fejjan, så kan ju inte därför!

    Tack så mycket! men har hängt här i något år redan, så är erfaren

  28. #3448
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Förlåt men ni har varit tillsammans i ca 9 månader och planerar nästan lika långt framåt? Mycket kan förändras på några månader kan jag lova dig. Jag var tillsammans med min flickvän i över 2 år, jag hade planerat vad jag skulle köpa i julklapp o.s.v. och hon hade redan i princip köpt en julklapp till mig, vi planerade att resa tillsammans till jul och sen åka skidor på sportlovet. Sen på en månad tog det helt slut och allting sket sig. Så säger bara att ni inte borde planera allt för mycket i förväg.
    De är ren sanning du säger där ! Allt kan ändras under en natt.. Men jag och min tjej har klarat våra bokningar bra (minst 3 månader innan) och vi känner bara att de gör vår relation starkare då båda ser fram emot de men de är ju olika par till par

    ont

    På tal om "resa" så stod jag och spackla idag och hörde "Jason Derulo 24 Mars i Stockholm bla bla bla" då plinga de i huvudet.. Min flickvän älskar hans sånger och då tog jag tag i det så när jag kom hem så bokade jag biljetter,tåg och boende under den helgen. De fick bli hennes julklapp !

  29. #3449
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    De är ren sanning du säger där ! Allt kan ändras under en natt.. Men jag och min tjej har klarat våra bokningar bra (minst 3 månader innan) och vi känner bara att de gör vår relation starkare då båda ser fram emot de men de är ju olika par till par

    ont

    På tal om "resa" så stod jag och spackla idag och hörde "Jason Derulo 24 Mars i Stockholm bla bla bla" då plinga de i huvudet.. Min flickvän älskar hans sånger och då tog jag tag i det så när jag kom hem så bokade jag biljetter,tåg och boende under den helgen. De fick bli hennes julklapp !
    Jag kände också samma sak med min tjej. Men sen hon började gå ut på krogen väldigt ofta och jag började umgås (dock i smyg) med en tjejpolare så gled vi isär. Dock är det bra att ni har det

    Det låter nästan som en perfekt julklapp! Riktigt smart tänkt av dig där faktiskt!

    Citat Ursprungligen postat av Hyperbosse Visa inlägg
    Mjo, bra tips men skulle helst vilja ta kontakt med henne redan idag Har väntat sedan denna termin började redan! Kommer inga bra tillfällen, hon är alltid med någon kompis eller nåt! Och är så pinigt då
    Men han har ju inte fejjan, så kan ju inte därför!

    Tack så mycket! men har hängt här i något år redan, så är erfaren
    Om hon är med en polare så är det väll skitsamma, bara prata på om du inte är jätteblyg. Jaha, men då förstår jag ändå lite! Smart tänkt!

    Det är trevligt att du tog dig tid att logga in och skriva lite, forumet behöver fler "aktiva" medlemmar!

  30. #3450
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om hon är med en polare så är det väll skitsamma, bara prata på om du inte är jätteblyg. Jaha, men då förstår jag ändå lite! Smart tänkt!

    Det är trevligt att du tog dig tid att logga in och skriva lite, forumet behöver fler "aktiva" medlemmar!
    mjo men känns så jävla dumt, speciellt när hon står och snackar med sina kompisar
    Skulle hellre snacka lite innan, så att hon iaf har en nymf av vem jag är Sen träffas på någon lunchrast och snacka eller npåt

    Blev medlem idag, mestadels för att ställa denna frågan ! Men har hängt här lääänge

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in