1. #3991
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Feeling like a baws, smsar just nu med 3st tjejer!

  2. #3992
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  3. #3993
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    "Delade säng" med 3 tjejer samtidigt på nyår, smsa lite är inget o skryta över
    Gjorde det förra sommaren, var en 90cm säng också

  4. #3994
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    "Delade säng" med 3 tjejer samtidigt på nyår, smsa lite är inget o skryta över
    nu är det nyktra tjejer, inga jävla happyhour brudar du hitta på något orgie kalas.

  5. #3995
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    "Delade säng" med 3 tjejer samtidigt på nyår, smsa lite är inget o skryta över
    Tänkte precis samma, strulade med 3 tjejer på samma dag för inte så länge sen och alla var nyktra

  6. #3996
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    nu är det nyktra tjejer, inga jävla happyhour brudar du hitta på något orgie kalas.
    Ärligt talat så har 3 st blivit typ minst för mig nu dom senaste 3 månaderna. Fråga mig inte vad som hänt för har haft as svårt att hitta EN förut liksom! :o
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  7. #3997
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    nu är det nyktra tjejer, inga jävla happyhour brudar du hitta på något orgie kalas.
    Nu tar vi det lugnt här, annars permbannar jag dig.

    Nej, skämt åsido så är jag inte här av moderatorskäl. Jag tänkte bara mest skriva att jag och min flickvän har varit tillsammans nu i snart 4 månader. Känns som igår det var sommar och vi började träffas de där varma dagarna efter jobbet, när jag gick och längtade hela dagarna tills jag kom hem och fick träffa henne. Tiden flyger förbi när man spenderar den med någon som man älskar. Blödig liten moderator ni har här.

  8. #3998
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jo det gör jag, men vill ju hon ska vara lycklig, så då blir det bäst så
    Kan ju dra till med ett töntigt citat: Kärleken är som en fjäril - Håller man den för hårt så dör den, håller man den för löst så flyger den iväg.
    BAWS
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  9. #3999

  10. #4000
    Trots att bruden var ett år äldre än mig och så olik mig det går, rena motsatsen till mig som är värsta lugn och som en "chillare", så gick det vägen ändå!

    Det har vart "vi" i 5 dagar nu! Underbar är hon och allt känns underbart underbart...
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  11. #4001
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Tydligen så spreds det ju ett rykte på min gamla skola (där exet går kvar)
    att jag börjat "hålla på" med en annan tjej på hennes skola.
    så idag var det öppethus på skolan för just min linje, dvs exet's klass
    kom dit, när jag väl fick syn på henne så gjorde jag allt för att inte titta på henne,
    ca 2minuter fick jag ett sms att hon ångrade sig etc.
    så imorgon ska vi träffas och får väll se vart det leder.

  12. #4002
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Trots att bruden var ett år äldre än mig och så olik mig det går, rena motsatsen till mig som är värsta lugn och som en "chillare", så gick det vägen ändå!

    Det har vart "vi" i 5 dagar nu! Underbar är hon och allt känns underbart underbart...
    vänta bara till det har gått ett år haha..
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tydligen så spreds det ju ett rykte på min gamla skola (där exet går kvar)
    att jag börjat "hålla på" med en annan tjej på hennes skola.
    så idag var det öppethus på skolan för just min linje, dvs exet's klass
    kom dit, när jag väl fick syn på henne så gjorde jag allt för att inte titta på henne,
    ca 2minuter fick jag ett sms att hon ångrade sig etc.
    så imorgon ska vi träffas och får väll se vart det leder.
    ohsnap. Håll dig i skinnet unga man säger jag bara..tänk på att hon likaväl BARA kan vara svartsjuk eller att hon faktiskt kanske ångrar sig.
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  13. #4003
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    ohsnap. Håll dig i skinnet unga man säger jag bara..tänk på att hon likaväl BARA kan vara svartsjuk eller att hon faktiskt kanske ångrar sig.
    Mjo, jag tänker inte vara toffeln denna gång.

  14. #4004
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Min flickväns tjejkompis som jag satt och snackade med på bussen idag överraskade mig en hel del.
    - Du har det bra med Sissela (flickvännen) nu va?
    - Ja, väldigt bra!
    - Mycket bättre än med Felicia va?
    - Ooohja, sjukt mycket bättre!
    - Ja bra, för hon var en äcklig jävel.
    - Jaså?
    - Ja, när hon är/var ute så var hon värre än de fina tjejerna som står vid autobahn i Polen. (eller något sånt)
    - Haha, vadådå?
    - Visste du inte det? Hon har ju strulat runt och mer när hon varit tillsammans med dig.
    - Jo det visste jag (visste jag inte).

    Och hon har mage att vara sur på mig? För övrigt är denna tjejkompisen kompis med båda två (fråga mig inte hur det går till) så det är en sann källa. Sen sa hon till min nuvarande flickvän att jag borde testa mig för könssjukdomar. Satt och var småsur igår kväll.

  15. #4005

  16. #4006
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Då var man slut som ungkarl igen.

  17. #4007
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Då var man slut som ungkarl igen.
    Hittat sliddjur?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  18. #4008
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Hittat sliddjur?
    Så kan man ju också kalla det

  19. #4009

  20. #4010
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Känns som alla i ens omgivning skaffar fruntimmer nu
    Joooooodåå, det är bara att springa ut på prärien och jaga!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  21. #4011

  22. #4012
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Känns som alla i ens omgivning skaffar fruntimmer nu
    Roliga är att det är exakt likadant här! Fast jag är en av dem som har fruntimmer! 6 av 9 av vårt grabbgäng har fått brud nu! Innan hade ingen!

  23. #4013

  24. #4014
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Aha, då ska du ju vara glad din jävel! Här är de väl typ 8/10 nära bekanta vänner, helt värdelöst
    Det är jag! Lita på det

    Fyfan... Jag tänker mig att det suger endel utan tjej när alla andra tofflar runt!

  25. #4015

  26. #4016
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Det är jag! Lita på det

    Fyfan... Jag tänker mig att det suger endel utan tjej när alla andra tofflar runt!
    En sak jag stör mig smått på är att alla verkar använda uttrycket "toffla(r)". Jag umgås till 90% med kompisarna i skolan och sitter även fem av sju dagar hemma och spelar med dem, är iväg med dem o.s.v. Jag träffar tjejen två gånger i veckan och bara jag stannar för att säga godmorgon och ge henne en kram så är jag "toffel" och de "pallar inte med mig" hela tiden. Det verkar ha blivit så pass utbrett att kalla folk det att det används för ofta enligt mig.

    Dock förstår jag er poäng, det finns killar med flickvänner och sen finns det killar som tofflar. Jag tofflade i mitt förra förhållande, när jag berättade att det var slut blev alla killarna överlyckliga och sa att jag inte var "toffel nummer ett" mer. Jag försöker att inte toffla mig och enligt mig lyckas jag mycket bra, dock blir jag ändå kallad för det bara för att jag umgås med min flickvän som för övrigt var en väldigt god vän till mig innan.

    Poängen med det jag skriver är: Tänk på att era polare kanske inte alltid vill umgås utan kanske hellre umgås med sina flickvänner. Det betyder inte att de tofflar. Dock kan jag förstå er om de ändrar sig i sista stund eller liknande eller alltid träffar sina flickvänner. Men bara för att de är upptagna med sina flickvänner ofta (även sällan) betyder inte att de tofflar.

    Förlåt, ville bara skriva av mig. Det roliga är att de enda som säger att man alltid tofflar är de som aldrig haft ett förhållande. Alla andra verkar förstår, jag påstår inte att ni är "forever alone" men ni kanske borde tänka på vad ni säger.

  27. #4017
    Leta grotta att gosa i under vintertid, de e grejer de.

  28. #4018
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En sak jag stör mig smått på är att alla verkar använda uttrycket "toffla(r)". Jag umgås till 90% med kompisarna i skolan och sitter även fem av sju dagar hemma och spelar med dem, är iväg med dem o.s.v. Jag träffar tjejen två gånger i veckan och bara jag stannar för att säga godmorgon och ge henne en kram så är jag "toffel" och de "pallar inte med mig" hela tiden. Det verkar ha blivit så pass utbrett att kalla folk det att det används för ofta enligt mig.

    Dock förstår jag er poäng, det finns killar med flickvänner och sen finns det killar som tofflar. Jag tofflade i mitt förra förhållande, när jag berättade att det var slut blev alla killarna överlyckliga och sa att jag inte var "toffel nummer ett" mer. Jag försöker att inte toffla mig och enligt mig lyckas jag mycket bra, dock blir jag ändå kallad för det bara för att jag umgås med min flickvän som för övrigt var en väldigt god vän till mig innan.

    Poängen med det jag skriver är: Tänk på att era polare kanske inte alltid vill umgås utan kanske hellre umgås med sina flickvänner. Det betyder inte att de tofflar. Dock kan jag förstå er om de ändrar sig i sista stund eller liknande eller alltid träffar sina flickvänner. Men bara för att de är upptagna med sina flickvänner ofta (även sällan) betyder inte att de tofflar.

    Förlåt, ville bara skriva av mig. Det roliga är att de enda som säger att man alltid tofflar är de som aldrig haft ett förhållande. Alla andra verkar förstår, jag påstår inte att ni är "forever alone" men ni kanske borde tänka på vad ni säger.



    Utsätts mycket för det jag oxå! Man förstår ju att det används bara för att de andra killarna är lite avis och vill också ha en tjej. Det har mer börjat bli ett uttryck för att "umgås med sin tjej" för mig och mina kompisar! Även fast vi mest säger det på skoj.

  29. #4019
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En sak jag stör mig smått på är att alla verkar använda uttrycket "toffla(r)". Jag umgås till 90% med kompisarna i skolan och sitter även fem av sju dagar hemma och spelar med dem, är iväg med dem o.s.v. Jag träffar tjejen två gånger i veckan och bara jag stannar för att säga godmorgon och ge henne en kram så är jag "toffel" och de "pallar inte med mig" hela tiden. Det verkar ha blivit så pass utbrett att kalla folk det att det används för ofta enligt mig.

    Dock förstår jag er poäng, det finns killar med flickvänner och sen finns det killar som tofflar. Jag tofflade i mitt förra förhållande, när jag berättade att det var slut blev alla killarna överlyckliga och sa att jag inte var "toffel nummer ett" mer. Jag försöker att inte toffla mig och enligt mig lyckas jag mycket bra, dock blir jag ändå kallad för det bara för att jag umgås med min flickvän som för övrigt var en väldigt god vän till mig innan.

    Poängen med det jag skriver är: Tänk på att era polare kanske inte alltid vill umgås utan kanske hellre umgås med sina flickvänner. Det betyder inte att de tofflar. Dock kan jag förstå er om de ändrar sig i sista stund eller liknande eller alltid träffar sina flickvänner. Men bara för att de är upptagna med sina flickvänner ofta (även sällan) betyder inte att de tofflar.

    Förlåt, ville bara skriva av mig. Det roliga är att de enda som säger att man alltid tofflar är de som aldrig haft ett förhållande. Alla andra verkar förstår, jag påstår inte att ni är "forever alone" men ni kanske borde tänka på vad ni säger.
    Sanning i de du skriver ! Jag blev kallad toffel i början av vår relation sedan blev de att dom andra skaffade sig brudar och insåg att de inte var så lätt att hinna med allt som man gjorde förr med bara "grabbgänget". Nu används de knappt kanske på skoj någon gång men är med kompisar och andra kanske 4-5 dagar i veckan och de borde ju räcka tycker man ju. Man måste f ha ensamtid med sin flickvän också, hon är för visso med ibland när jag är med de andra också men man vill även kunna vara ensamma utan att behövas bli kallad toffel.

  30. #4020
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jo toffel får man höra rätt mycket, även fast hon bara kommer sent på kvällarna...

    Har ett problem och jag vet inte hur jag ska göra så tänkte skriva av mig lite, är inne på mitt första förhållande. Det är så att jag tycker det gick lite fort med bruden, vi träffades första gången i slutet av november men började inte träffas "på riktigt" förrens lite innan jul. I mitten av januari blev vi tillsammans på facebook, på hennes initiativ. Men det känns knappt som jag känner henne, har knappt inga känslor för henne! Känns som en bra kompis man knullar med typ. Jag gillar ju henne självklart, ganska mycket, men det är inte de där extra som jag hade tänkt mig att de skulle vara. Jag är tydligen det bästa som hänt henne, den bästa hon träffat någonsin.

    Ärligt talat, så är jag tyvärr hellre i garaget än är med henne. Det här är faktiskt ganska jobbigt för mig, jag är en jävla mjukis när de handlar om känslor och jag vill inte såra henne genom att fortsätta "låtsas".

    Dessutom har jag komplex för att va med någon som har varit med någon tidigare(låter sjukt, ja vet). Går ju i princip inte att undvika men de jag inte vet tar jag ju inte skada av, vilket jag har sagt till henne men igår råkade hon berätta om en händelse så nu ligger de o gnager i huvet.
    Antar att de har lite med det första att göra...

    Kommer känslorna med tiden eller är de bättre att avsluta det nu? Vill verkligen försöka, men man kan ju inte tvinga fram känslor.
    Annars är allt nästan perfekt, delar intressen, tjafsar aldrig, kommer överens bra osv..
    Håller med dig! Men alltså, det är ju aldrig kul att säga till nån att man inte känner något.. Men det är bättre att avsluta det nu, än att du väntar ett tag tills hon verkligen har fastnat.. Då blir det bara jobbigare med 8139 ggr mer känslor som bubblar upp till ytan..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in