Sidan 90 av 160 Första ... 40808889909192100140 ... Sista
  1. #2671
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Tackfan, svarade ungefär som du skrev det
    Lugnt, du får säga till om hon svarade sen.

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hans flickvän svarade på mitt PM. Hon skulle ta ett rejält snack med han om typ 10min. Då han kommer hem till henne efter varit i stan med min tjej ensamma.

  2. #2672
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag vet.. Mår super just nu!

  3. #2673
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ellen har börjat i ny klass då för hon började gymnasiet.
    Som ni vet sedan tidigare har jag berättat om någon Karl. Karl är nu borta, han finns typ inte längre i våra liv.
    Nu finns det ett nytt jävla stolpskott.
    Han har ju flickvän också, vilket dock gjorde det ganska lätt för mig, har läst igenom lite sms och sett vad han skrev till min lilla flicka så skrev jag de till hans flickvän
    Haha, grymt Hast! Otrohet sucks.

    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hon har inte svarat än, men återkommer. Hoppas hon inte svarar så slipper jag svara på hennes svar haha
    Okej, gör så. Haha nä, kul med lite drama ibland ju... Ibland. Faktiskt...

    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    ragga på en tjej!
    tips?
    Var dig själv, lyssna och visa intresse på vad hon säger och så, sen ge henne komplimanger! Brukar gå hem.
    Sen en grej till... HUMOR! Vet nog ingen tjej på denna jord som inte gillar-gillar en kille som har humor. Ligger högt, om inte högst på deras "drömkille-lista" att ha en kille som kan få de att skratta och vara glad.
    Så gör henne lycklig, och hon kommer göra detsamma mot dig. True words.
    "Inställningen är halva grejen"

  4. #2674
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag vet.. Mår super just nu!
    Ajdå, vet du varför hon var med honom ensam? Eller har hon inte sagt något?

    Vill du snacka om det så är det bara skriva på facebook.

  5. #2675
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg

    Okej, gör så. Haha nä, kul med lite drama ibland ju... Ibland. Faktiskt...
    Jo det är sant. Men vill inte vara för snäll heller, har inte lust att bli vänner för hon kommer antagligen föreslå att träffas och det vill jag inte för jag har varken känslor för henne eller är sugen på att hänga med henne och hennes paddor till polare.

    Hon har f.ö inte svarat

  6. #2676
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ajdå, vet du varför hon var med honom ensam? Eller har hon inte sagt något?

    Vill du snacka om det så är det bara skriva på facebook.
    Jag har ju Ellens mobil då, men man kan inte läsa längre bakåt än 20sms som är skickade. Men i inkorgen kunde jag läsa att han ville träffa henne ensam. Varför i helvete han nu skulle göra det. Har inte pratat med henne idag sen jag släppte av henne på bussen imorse.

    Tack <3

  7. #2677

  8. #2678
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag har ju Ellens mobil då, men man kan inte läsa längre bakåt än 20sms som är skickade. Men i inkorgen kunde jag läsa att han ville träffa henne ensam. Varför i helvete han nu skulle göra det. Har inte pratat med henne idag sen jag släppte av henne på bussen imorse.

    Tack <3
    Du får förhöra henne sen då, ganska konstigt att hon skulle vilja vara med en som "stalkar" henne samtidigt som hon är tillsammans med dig..

  9. #2679
    Hade jag varit du Hast så hade jag satt båda på pottan.. Ligg lite lågt sedan så märker du något udda beteende från henne så kör du över henne (inte med bilen) fast inte för grovt heller så du knäcker henne !

    Min brud har någon kille som ringer/sms´ar 24/7 som hon träffat 2 gånger för 23 miljoner år sedan med i stil. Jag saknar dig Alexandra,Älskar dig sjukt mycket,Kan jag komma till dig?,Vill du mysa inatt med mig,Tänker hela tiden på dig kan vi inte skaffa barn och leva livet ut tillsammans? Kille en sjuk i huvudet..

    Men så fick jag se dom sms´en de var bara att dra ut på de så märkte jag något så skulle jag köra över dom båda och jag sa till henne i stil med "Är du otrogen så har du haft din chans då får du stå på dina skakiga ben själv" Sedan dess (2 år sedan nu) har hon inte skrivit 1 ord till honom men han fortsatte ett tag innan jag skrev en jävla roman till honom och då höll han väl käften så nu har han inte heller hört av sig på drygt ett och halv år.

    /N

  10. #2680
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    At the end of the day ladies, i cant do no more to you then what you allowed me to do // Hotdamnirock@youtube.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  11. #2681

  12. #2682
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Roger!
    Nej, Hotdamnirock.
    Förlåt för min dåliga humor

  13. #2683
    Tips på roliga aktiviteter att göra med tjejen, förutom "mys"?

    Mvh

  14. #2684
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Tips på roliga aktiviteter att göra med tjejen, förutom "mys"?

    Mvh
    dra in till stan och bär hennes kassar medans hon shoppar loss och hon vill att du ska säga ifalm den klänningen ser fin ut! sen drar ni och äter, sen kollar på bio eller hem och kolla på film mys lite smått och sen sov?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  15. #2685
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Tips på roliga aktiviteter att göra med tjejen, förutom "mys"?

    Mvh
    En utgång kanske? Gå och käka på ett trevligt ställe? Åk någon stans och kanske ta in på hotell eller något!



    Ont:

    Varit tsm med min brud nu i 1 månad. Efter ett tag dejtande! Men det funkar sjukt bra och känns som det kommer hålla länge (o nu säger jag inte det som alla andra fjortisförhållande säger efter 1 månad, utan jag menar det!)..

  16. #2686
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    En utgång kanske? Gå och käka på ett trevligt ställe? Åk någon stans och kanske ta in på hotell eller något!



    Ont:

    Varit tsm med min brud nu i 1 månad. Efter ett tag dejtande! Men det funkar sjukt bra och känns som det kommer hålla länge (o nu säger jag inte det som alla andra fjortisförhållande säger efter 1 månad, utan jag menar det!)..
    Hmm, kanske kan vara lite svårt att ta det sista på allvar om man kommer ihåg dig från förra forumet...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  17. #2687
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hmm, kanske kan vara lite svårt att ta det sista på allvar om man kommer ihåg dig från förra forumet...
    HAHA jag vet! Den tanken hade jag också . Men det är tur att man kan börja ta livet på lite mer allvar! känns änna som jag gjort mitt. Har nog legat med flest personer av alla här inne på detta forumet. osv.. Så det känns jävligt skönt att man hittat sin drömbrud och kan vara seriös med henne

  18. #2688
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  19. #2689

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Har blivit kär i en tjej som är typ 2 år äldre än mig <3
    Senast redigerat av Rifat den 2011-09-04 klockan 11:03.

  20. #2690
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Inte konstigt när du bor i Kumla, inte direkt som ni har ett bra utbud på tjejer där..
    Då är det jävligt konstigt att du inte har en brud eftersom örebro har sånt utbud eller kanske sakerna faller på plats hos dig med
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  21. #2691
    tips på vad man kan göra med sin tjej i helgen? fyller år på onsdag och hon kommer hit och hon säger att hon bara vill vara med mig, men vet inte vad vi ska göra!

    Edit: det är jag som fyller år, inte hon!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  22. #2692
    En tjejkompis som jag känt i 5år vill komma hem till mig på fredag och... ja resten kanske ni kan lista ut.

    lol

  23. #2693
    pones avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    En tjejkompis som jag känt i 5år vill komma hem till mig på fredag och... ja resten kanske ni kan lista ut.

    lol
    Ta emot henne och var glad

  24. #2694
    Citat Ursprungligen postat av pone Visa inlägg
    Ta emot henne och var glad
    Klart!

  25. #2695
    Ibland måste man få ut ilskan ! Idag hade jag och bruden de värsta tjaffset sedan hitlers födsel.. Hade hon varit kille så hade jag sparkat in skallen på fanskapen men efter lite fram och tillbaka så är vi nu glada igen

  26. #2696

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Ibland måste man få ut ilskan ! Idag hade jag och bruden de värsta tjaffset sedan hitlers födsel.. Hade hon varit kille så hade jag sparkat in skallen på fanskapen men efter lite fram och tillbaka så är vi nu glada igen
    får man fråga vad ni bråkade om? "/
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  27. #2697
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Fan, dåligt drag här, hur går det för er?

    Bjöd Ellen på restaurang idag
    En litten bild på oss kan ni väl få med

  28. #2698
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.

  29. #2699
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
    Häng i Björn!

  30. #2700
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
    Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
    Nejnejnejj, kommer säkert gå bra!


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in