Sidan 14 av 160 Första ... 412131415162464114 ... Sista
  1. #391
    Jag har verkligen inte balls för att dissa någon..
    Speciellt inte efter att jag sov hos henne efter en fest och egentligen gillar hennes kompis.

    What to do?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  2. #392
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Jag har verkligen inte balls för att dissa någon..
    Speciellt inte efter att jag sov hos henne efter en fest och egentligen gillar hennes kompis.

    What to do?
    Säg att du gillar hennes kompis? Både diss och sanning, och kompisen kanske blir intresserad.

    Varför krångla till det liksom?

  3. #393
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Säg att du gillar hennes kompis? Både diss och sanning, och kompisen kanske blir intresserad.

    Varför krångla till det liksom?
    Yeah kanske.

    Får försöka få till nånting utan att detta skiter sig med båda.

    hahah så jävla fel att detta händer mig. Inte vanligtvis jag kan välja hit eller dit
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  4. #394
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Vill ha brud som fan. Men enda jag ser är äckliga fjortisar överallt. Vet inte vad jag ska göra
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #395
    the bad boy always gets the girls...

  6. #396
    Spikad middag imorrn Fan va gött, börjar dock bli lite nervös nu

  7. #397
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    en brud sa att hon älskar mig idag, och jag har aldrig träffat henne:o
    dock ser hon rätt bra ut, men jag har ju aldrig träffat henne?
    gjorde nästan nyss slut med min brud, med anledningen att det blev för mycket för mig just nu, för mycket bråk osv. det här är jobbigt
    den här tjejen bor ca 4 mil härifrån också, på sommaren blir det för långt för att åka moppe/a-traktor och vintern... någon som har ett distansförhållande som fungerar bra?

  8. #398
    Citat Ursprungligen postat av moppeperra Visa inlägg
    en brud sa att hon älskar mig idag, och jag har aldrig träffat henne:o
    dock ser hon rätt bra ut, men jag har ju aldrig träffat henne?
    gjorde nästan nyss slut med min brud, med anledningen att det blev för mycket för mig just nu, för mycket bråk osv. det här är jobbigt
    den här tjejen bor ca 4 mil härifrån också, på sommaren blir det för långt för att åka moppe/a-traktor och vintern... någon som har ett distansförhållande som fungerar bra?
    Min polare har ett bra distansförhållande, han bor i Göteborg och hon i Skövde om jag inte minns fel.

  9. #399
    Citat Ursprungligen postat av moppeperra Visa inlägg
    en brud sa att hon älskar mig idag, och jag har aldrig träffat henne:o
    dock ser hon rätt bra ut, men jag har ju aldrig träffat henne?
    gjorde nästan nyss slut med min brud, med anledningen att det blev för mycket för mig just nu, för mycket bråk osv. det här är jobbigt
    den här tjejen bor ca 4 mil härifrån också, på sommaren blir det för långt för att åka moppe/a-traktor och vintern... någon som har ett distansförhållande som fungerar bra?
    först och främst, hur gammal är hon, 11? att hon säger att hon älskar dig, även fast ni inte träffats vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över..
    släpp henne på en gång är allt jag säger, såna där brudar innebär endast problem i det långa loppet.
    förövrigt är 4 mil inte direkt långt, jag hade en flickvän som bodde ca 4 mil bort ett tag under min moppeålder, och åkte och besökte henne ca 5ggr/vecka utan några problem. (4 mil gör man ju på under en timma...)

  10. #400
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    först och främst, hur gammal är hon, 11? att hon säger att hon älskar dig, även fast ni inte träffats vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över..
    släpp henne på en gång är allt jag säger, såna där brudar innebär endast problem i det långa loppet.
    förövrigt är 4 mil inte direkt långt, jag hade en flickvän som bodde ca 4 mil bort ett tag under min moppeålder, och åkte och besökte henne ca 5ggr/vecka utan några problem. (4 mil gör man ju på under en timma...)
    +1. 4 mil är inget, jag har 8 till och från skolan.

  11. #401
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    the bad boy always gets the girls...
    You got that right

  12. #402
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    först och främst, hur gammal är hon, 11? att hon säger att hon älskar dig, även fast ni inte träffats vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över..
    släpp henne på en gång är allt jag säger, såna där brudar innebär endast problem i det långa loppet.
    förövrigt är 4 mil inte direkt långt, jag hade en flickvän som bodde ca 4 mil bort ett tag under min moppeålder, och åkte och besökte henne ca 5ggr/vecka utan några problem. (4 mil gör man ju på under en timma...)
    haha, hon är 15 :s
    jag visste inte vad jag skulle svara, så jag svarade inte:o

  13. #403
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    You got that right
    haha ja tyvärr

  14. #404
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    starkt 4gg3!!

  15. #405
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    haha ja tyvärr
    Det beror ju på vilken typ av tjej man är ute efter?

  16. #406
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    haha ja tyvärr
    stämmer faktiskt ironiskt mer än de borde

  17. #407
    Jahapp, då har jag antagligen mist chansen med tjejen ja gillar...

  18. #408
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jahapp, då har jag antagligen mist chansen med tjejen ja gillar...
    Vadådå?

  19. #409
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vadådå?
    Grejen är att vi har typ hållt på o "frestat" varandra under några veckor nu, men jag är/var för blyg för att ta "första" steget...När jag träffade henne ikväll så var hon inte alls lika på som hon brukar vara.

    Vet verkligen inte vad jag ska göra nu

  20. #410
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Grejen är att vi har typ hållt på o "frestat" varandra under några veckor nu, men jag är/var för blyg för att ta "första" steget...När jag träffade henne ikväll så var hon inte alls lika på som hon brukar vara.

    Vet verkligen inte vad jag ska göra nu
    Kanske bara dålig tid på månaden?

  21. #411
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Kanske bara dålig tid på månaden?
    Tvivlar på det, för det har varit ungefär samma sak de 2 senaste gångerna vi har träffats...Men jag får väl hoppas att det är så iaf.

  22. #412
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tvivlar på det, för det har varit ungefär samma sak de 2 senaste gångerna vi har träffats...Men jag får väl hoppas att det är så iaf.
    Hoppas på det men var lite mer "on" på henne eller vad man ska säga?

  23. #413
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Hoppas på det men var lite mer "on" på henne eller vad man ska säga?
    Hur menar du? Alltså jag är liksom inte den mest "framåt" personen direkt, är tyvärr ganska blyg..

  24. #414
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Hur menar du? Alltså jag är liksom inte den mest "framåt" personen direkt, är tyvärr ganska blyg..
    har hon gett upp dig helt så skit i henne. försök få tilbaka henne ändån, det finns fortfarande chanser kvar. vad du än tror
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  25. #415
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    har hon gett upp dig helt så skit i henne. försök få tilbaka henne ändån, det finns fortfarande chanser kvar. vad du än tror
    Nääh, hon har nog inte gett upp mig helt, eller det tror jag iaf. Men vad/hur ska jag göra då? Är inte så erfaren när det gäller tjejer...

  26. #416
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Nääh, hon har nog inte gett upp mig helt, eller det tror jag iaf. Men vad/hur ska jag göra då? Är inte så erfaren när det gäller tjejer...
    dra iväg ett sms om hon är med på en filmkväll nu i veckan tex. sen drar du bara o handlar lite smågodis, läsk o skit. det vanliga. eller varför inte bio? det är ett bra sätt att få henne att fatta
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  27. #417

  28. #418

  29. #419
    Hemma igen efter en mycket trevlig kväll/natt

  30. #420
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Grejen är att vi har typ hållt på o "frestat" varandra under några veckor nu, men jag är/var för blyg för att ta "första" steget...När jag träffade henne ikväll så var hon inte alls lika på som hon brukar vara.

    Vet verkligen inte vad jag ska göra nu
    hahaha, jag gör exakt likadant med stort sett alla brudar jag är på G med. Just nu är det två brudar som gillar mig som fan, men jag har varken ork eller balls nog för att gå vidare...
    Ett tips är att somsagt fråga om hon vill joina bio, brukar funka för mig i dessa situationer... men nu tror jag inte på det längre, även om jag vet att det oftast funkar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in