Sidan 53 av 160 Första ... 343515253545563103153 ... Sista
  1. #1561
    Har 1år och 3månader med bruden imorgon. Vi har haft våra up and downs men det är ju bara att kämpa Allt känns bra nu och jag börjar bli hur kär som helst Kanske inte så intressant men men. Ville bara förmedla det! Och allt det där om att en tjej dumpar en/ignorerar en är oftast skitsnack. Visa tjejor brukar vara dryga och sånt. själv så smsar jag knappt med min brud

  2. #1562
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Har 1år och 3månader med bruden imorgon. Vi har haft våra up and downs men det är ju bara att kämpa Allt känns bra nu och jag börjar bli hur kär som helst Kanske inte så intressant men men. Ville bara förmedla det! Och allt det där om att en tjej dumpar en/ignorerar en är oftast skitsnack. Visa tjejor brukar vara dryga och sånt. själv så smsar jag knappt med min brud
    Grattis!

  3. #1563
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Har 1år och 3månader med bruden imorgon. Vi har haft våra up and downs men det är ju bara att kämpa Allt känns bra nu och jag börjar bli hur kär som helst Kanske inte så intressant men men. Ville bara förmedla det! Och allt det där om att en tjej dumpar en/ignorerar en är oftast skitsnack. Visa tjejor brukar vara dryga och sånt. själv så smsar jag knappt med min brud
    Härligt ! , grattis !

  4. #1564

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Har 1år och 3månader med bruden imorgon. Vi har haft våra up and downs men det är ju bara att kämpa Allt känns bra nu och jag börjar bli hur kär som helst Kanske inte så intressant men men. Ville bara förmedla det! Och allt det där om att en tjej dumpar en/ignorerar en är oftast skitsnack. Visa tjejor brukar vara dryga och sånt. själv så smsar jag knappt med min brud
    grattis !

  5. #1565
    Citat Ursprungligen postat av deusexmachina Visa inlägg
    Alltså... Brudar i den åldern är jävligt speciella.
    På min tid *dammar av käppen* ignorerade man snubben om man inte var intresserad av honom, och försökte att dryga ut på att svara. De körde inte med raka kort, mao.
    Och när man börjar älta om att 'det är nåt fel på mig, jag hatar mig själv, detta går inte just nu', håller man på med undanflykter för att komma därifrån, om man inte är emo och skär sig, dvs.

    Det är just av såna här saker man hellre umgås med dudes - inte lika emotionella och irrationella... alltid.
    cha cha!

  6. #1566
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Om det var mig du menade när du sa citerade "jag hatar mig själv" så sa jag att jag för tillfället hatar mig själv för att jag bara blir arg på henne hela tiden.
    För att jag för tillfället är en period när jag blir arg på henne vad hon än gör. Inget annat. Men vi har nu pratat om det och det är bättre nu i alla fall.
    Nej, jag syftade på brudarna när de säger så, alltså.

  7. #1567
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av deusexmachina Visa inlägg
    Nej, jag syftade på brudarna när de säger så, alltså.
    Ja okej, då missuppfattade jag dig.

  8. #1568
    tycker jag borde vara glad nu ..

  9. #1569

  10. #1570
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ja det tycker vi du borde
    Snart 2 månader med tjejen , lite mer än första månaden var det mycket bråk med ett av hennes ex. och ingen mådde speciellt bra ,,
    Nu är det slut på all den skiten och allt har känts bra .

    Tills igår ,, nu känns det som om jag bara vill gräva ner mig någonstans ..
    Men fattar inte varför ,, har ingen anledning till att må dåligt nu

  11. #1571

  12. #1572
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Det blir nog bättre ska du se, tänk positivt så blir allt ganska chill vad som än händer
    Jo .. tack

    nu ska jag göra klart min båtskiss , fixa updaten och sedan gå o lägga mig och hoppas att man vaknar och inte känner sig helt nere .

  13. #1573
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Snart 2 månader med tjejen , lite mer än första månaden var det mycket bråk med ett av hennes ex. och ingen mådde speciellt bra ,,
    Nu är det slut på all den skiten och allt har känts bra .

    Tills igår ,, nu känns det som om jag bara vill gräva ner mig någonstans ..
    Men fattar inte varför ,, har ingen anledning till att må dåligt nu
    Konstigt har känt likadant när det gäller tjejer och förhållande. men då har jag haft en anledning till varför jag känt så. Det blir nog bättre ska du se. Ut och jobba med båten nu!

  14. #1574
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Konstigt har känt likadant när det gäller tjejer och förhållande. men då har jag haft en anledning till varför jag känt så. Det blir nog bättre ska du se. Ut och jobba med båten nu!
    Okejj , får hoppas det blir bättre -

    Jo ,. men är inget roligt väder ute

    Blir nog att jag skissar lite på hur jag ska ha skrovet nu ett tag .

  15. #1575
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Fyfan vad blyg jag har blivit på senare år mot tjejer... Har/har haft ett par som är intresserade men eftersom jag är så jävla blyg blir det aldrig något av det... Börjar faktiskt bli lite jobbigt nu...

  16. #1576

  17. #1577
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Fyfan vad blyg jag har blivit på senare år mot tjejer... Har/har haft ett par som är intresserade men eftersom jag är så jävla blyg blir det aldrig något av det... Börjar faktiskt bli lite jobbigt nu...
    Jobbigt såntdär ..
    Var jätte blyg innan jag tillslut tog tag i mig själv och satsade allt , fick tjejen , och känner mig aldrig obekväm i några situationer längre,. //sen att tjejen gick bakom ryggen på mig och gjorde precis allt man inte får göra är en annan sak ^

    Men är nog det bästa som hänt mig, då det innan var så att , när jag snackade med en snygg tjej ,, eller någon jag gillade så blev jag alltid röd som en tomat och kunde inte komma på vad jag skulle säga eller vad jag skulle göra ,.

    Försök att bara ¨köra på¨ och sätt dig i såna situationer som du känner dig obekväm i , så kommer det gå över
    (Sen kan det vara svårt , men du måste satsa
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-04-02 klockan 20:22.

  18. #1578
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Nu har man flickvän då, soft.

  19. #1579
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Nu har man flickvän då, soft.
    Grattis

  20. #1580

  21. #1581
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Tack grabbar!

  22. #1582
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Varför är du det då? Vad är det värsta som kan hända? Kör på bara!
    Jadu.. Lätt att säga så, men när man väl kommer till kritan så är det annorlunda
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Jobbigt såntdär ..
    Var jätte blyg innan jag tillslut tog tag i mig själv och satsade allt , fick tjejen , och känner mig aldrig obekväm i några situationer längre,. //sen att tjejen gick bakom ryggen på mig och gjorde precis allt man inte får göra är en annan sak ^

    Men är nog det bästa som hänt mig, då det innan var så att , när jag snackade med en snygg tjej ,, eller någon jag gillade så blev jag alltid röd som en tomat och kunde inte komma på vad jag skulle säga eller vad jag skulle göra ,.

    Försök att bara ¨köra på¨ och sätt dig i såna situationer som du känner dig obekväm i , så kommer det gå över
    (Sen kan det vara svårt , men du måste satsa
    Finns en tjej som jag har varit förälskad i i typ 5 år nu, snackade om detta med henne på nyår men hon sa helt enkelt att hon inte hade känslor för någon. Det tog rätt hårt på mig, har inte riktigt varit mig själv när det kommer till den biten sen dess...

  23. #1583

  24. #1584
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Jadu.. Lätt att säga så, men när man väl kommer till kritan så är det annorlunda

    Finns en tjej som jag har varit förälskad i i typ 5 år nu, snackade om detta med henne på nyår men hon sa helt enkelt att hon inte hade känslor för någon. Det tog rätt hårt på mig, har inte riktigt varit mig själv när det kommer till den biten sen dess...
    Vart med om samma sak . Att jag gick och gillade en tjej i 5-6 år .
    Men var för blyg för att göra något , tillslut kom det fram att jag gillade henne , ¨och det visade sig att hon kände samma sak för mig .
    Men blyg som man var så.. - skeet det sig tootalt xd

    //Om du innerst inne känner att det inte kommer kunna bli något så är det bättre om du försöker släppa det .. Då man annars bara mår dåligt över det -
    Annars är det bara att du kämpar på

    /Min tjej ,. När jag gick och var helt nerkär´ad i henne så sa hon t.ex att hon kände inte någon i min ålder som hon någonsin skulle kunna tänka sig att bli tillsammans med eller något liknade.. (Vi satt bara o pratade lite allmänt sådär när en kompis fråga något sånt)
    Kändes inte så roligt ..

    Men sen en kväll .. hög på ¨adrenalin och massa olika mediciner jag fått efter en allergisk chock så berättade jag att jag gillade henne , det var inget jag kommit att ångra

    //Så det finns alltid en chans att du kan få henne att ändra sig , så ge inte upp om du inte känner att det är helt lönlöst
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-04-02 klockan 21:05.

  25. #1585

  26. #1586
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jag har en fråga, behöver svar snabbt.. bruden dampade sönder på mig för jag inte svarade idag (fixade polarns bil) iallafall så ringde min polare och hotade hennes ex trots att jag sa till honom att inte göra det.. jag var med honom, men det vet inte hon. jag sa ialllafall att jag inte hade något med det att göra och att jag gick hem själv. imon bittti kommer vi snacka i telefon förmodligen. vad ska jag säga? att jag jag gick hem själv och inte vet någonting? enligt hennes ex var det jag som ringde, men det var de inte. vad ska jag göra för att hon ska tro på mig? polaren ringde inte med skyddat nr.
    Förstår inte. Sa du det till henne eller vem sa du till? Och varför hotade din polare hennes x för?

  27. #1587

  28. #1588
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    sorry är något dragen. Men iallafall är en hennes ex skit kaxig mot mig. Och gjorde så han tog tillbaka det han sa om mig innan. Men enligt honom var det jag som ringde honom innan och sa att han skulle komma in till stan o snacka. vilket det inte var, sa åt min polare att inte ringa då jag reder ut det själv. vad fan ska jag säga till henne imon seriöst? jag har redan sagt att jag inte vet något, och jag sagt vad jag vill till honom nu,o det räcker.
    Säg som det är för verkar ju inte som du gjort nåt fel om det var din polare som ringde.

  29. #1589
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Igår när man åkte hem sist av vännerna, från filmkvällen, fick man ett mysit slut på kvällen.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  30. #1590
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Igår när man åkte hem sist av vännerna, från filmkvällen, fick man ett mysit slut på kvällen.
    Låter bra

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in