Sidan 37 av 160 Första ... 2735363738394787137 ... Sista
  1. #1081
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Inte haft brud på ett år nu. Börjar känna mig JÄVLIGT ensam.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #1082
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Inte haft brud på ett år nu. Börjar känna mig JÄVLIGT ensam.
    Bättre vara singel och fri.

  3. #1083
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Bättre vara singel och fri.
    Ett år är för mycket.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #1084
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Tjejer är sjukt kalla.

    POSITIVA TRÅDEN HÄR!

  5. #1085
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tjejer är sjukt kalla.

    POSITIVA TRÅDEN HÄR!
    Plus ett

  6. #1086
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ett år är för mycket.
    man är nere för man är ensam men det är fan så mycket skönare än att bli dissad eller liknande
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  7. #1087
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    man är nere för man är ensam men det är fan så mycket skönare än att bli dissad eller liknande
    Saknar exet som fan nu. Fan ska jag göra?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #1088
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Saknar exet som fan nu. Fan ska jag göra?
    Håll käft och se glad ut, nej skämt åsido.

    Det är aldrig bra att tänka på ex. Blicka framåt istället.

  9. #1089
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Saknar exet som fan nu. Fan ska jag göra?
    Va de nyss ni gjorde slut?

    Det kommer gå över!

    Har varit singel i ett år nu och innan det ett tre års långt förhållande och fyfan va underbart att vara singel alltså!

  10. #1090

  11. #1091
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Hur tog det slut? bra dåligt? Tjejen normal eller körd åt helvete i huvudet?

    Kan ge dig ett exempel på hur de kan gå, var i samma sits som dig i helgen.. Dock kan de ju gå bra också om du pratar med henne, behöver inte gå som för mig

    Försökte få kontakt med exet, inte pratat överhuvudtaget med varandra på 2 månader. Fick tag i henne efter två dagar, vilket innefattade att jag ringde henne typ 5gånger utan svar och kanske 6 sms. Lite väl envis ibland kanske?

    Fick till svar att hon inte ville prata o jag skulle lämna henne ifred. Slängde iväg ett sms med att jag saknade henne än o ville träffas. Vilket tydligen inte uppskattades, fick svar i stil med att hon inte vill se/vara med mig nånsin igen och att jag skulle gå vidare för fan..

    Inte helt hundra på varför hon är sån, verkar vara sjukt förbannad eller nåt sånt på mig. Kanske för att jag typ anklagade henne för att förhållandet tog slut (hon tappade tydligen känslorna för mig). Men har man varit ihop i nästan 2år o 11 månader så borde man väl tåla att höra vissa saker?
    Så här gick det till. Jag mådde jävligt dåligt pga familjen. Och där med skapade jag massor med onödiga bråk. På söndagen sov jag hos henne och fick höra att hon älskade mig och massor med skit. Sedan på måndagen så blev jag arg för att vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra efter att hon och hennes polare hade varit inne i stan under dagen. Men nej så blev det inte, då blev jag arg över att hon "sket" i mig.
    Sedan på tisdagen gick jag till henne i skolan och bad om ursäkt för det och att det var dumt, och frågade om vi kanske kunde ta och kolla på en film och mysa lite hemma hos henne under kvällen. Hon sa ja visst blir skit bra, men Sofie (hennes polare) ska följa med mig hem efter skolan och vi ska plugga lite. Det tyckte jag var lugnt och vi kom överrens om att jag skulle komma vid 5-6 tiden.
    Klockan gick och jag ringde henne vid ca halv 5. Då helt plötsligt sa hon att det inte gick och kom med dåliga ursäkter. Jag blev arg och började tjaffsa.
    Det var då hon kläckte ur sig att hon inte hade några känslor för mig längre och ville göra slut. Efter det så tog hon bort mig helt på Facebook och ville inte ha någon kontakt med mig alls.
    Först nu förstår jag att det kanske var så att hon hade känslorna där men mådde dåligt av alla bråk och att se mig må dåligt (hon sa även att hon mådde dåligt av att se mig må dåligt när hon gjorde slut). Försökte ta kontakt med henne för någon månad sedan men hon ville absolut inte ha någon kontakt med mig sa hon. Kan det bero på att hon är typ "rädd" för att känslorna ska komma tillbaka för mig?
    ¨
    Allt detta hände för ca 1 år sedan, lite mindre kanske.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #1092

  13. #1093
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    mitt senaste förhållande tog slut på mellandagarna. höll i 2år. Fatta vad jag slösat pengar på henne!
    Bättre att roama malmskillnadsgatan direkt istället!

  14. #1094

  15. #1095
    Fin asnajs tjej, allt asum, förutom 48 mil bort. värt det?
    pallar icke skriva mer, det där är det som behövs för att ni ska förstå
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  16. #1096
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Fin asnajs tjej, allt asum, förutom 48 mil bort. värt det?
    pallar icke skriva mer, det där är det som behövs för att ni ska förstå
    Inte lite jobbigt att åka 48 mil för att träffa en tjej?

  17. #1097
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Inte lite jobbigt att åka 48 mil för att träffa en tjej?
    Jag tyckte 30mil för en tjej va jobbigt, det var också det som fick mig att leta tjejer som gick i samma skola. Långdistans funkar ett tag.

  18. #1098
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Så här gick det till. Jag mådde jävligt dåligt pga familjen. Och där med skapade jag massor med onödiga bråk. På söndagen sov jag hos henne och fick höra att hon älskade mig och massor med skit. Sedan på måndagen så blev jag arg för att vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra efter att hon och hennes polare hade varit inne i stan under dagen. Men nej så blev det inte, då blev jag arg över att hon "sket" i mig.
    Sedan på tisdagen gick jag till henne i skolan och bad om ursäkt för det och att det var dumt, och frågade om vi kanske kunde ta och kolla på en film och mysa lite hemma hos henne under kvällen. Hon sa ja visst blir skit bra, men Sofie (hennes polare) ska följa med mig hem efter skolan och vi ska plugga lite. Det tyckte jag var lugnt och vi kom överrens om att jag skulle komma vid 5-6 tiden.
    Klockan gick och jag ringde henne vid ca halv 5. Då helt plötsligt sa hon att det inte gick och kom med dåliga ursäkter. Jag blev arg och började tjaffsa.
    Det var då hon kläckte ur sig att hon inte hade några känslor för mig längre och ville göra slut. Efter det så tog hon bort mig helt på Facebook och ville inte ha någon kontakt med mig alls.
    Först nu förstår jag att det kanske var så att hon hade känslorna där men mådde dåligt av alla bråk och att se mig må dåligt (hon sa även att hon mådde dåligt av att se mig må dåligt när hon gjorde slut). Försökte ta kontakt med henne för någon månad sedan men hon ville absolut inte ha någon kontakt med mig sa hon. Kan det bero på att hon är typ "rädd" för att känslorna ska komma tillbaka för mig?
    ¨
    Allt detta hände för ca 1 år sedan, lite mindre kanske.
    Bra att jag skriver värsta historien här och ingen svarar...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #1099
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Fan va skönt det är att få höra sånt här ibland;
    You're fucking perfekt , to me ;* <3
    Oavsett vad så kmr jag aldrig att lämna dej heller ): <3
    Men awwh , du har typ fastnat inne i mitt huvve o du kmr aldrig därifrån ): <3
    .... Jag flippar typ över ): <3 ingen har sagt så till mej innan .. <3 du är verkligen en underbar o fin person björn , jag vill aldrig förlora dej ): <3 jag älskar verkligen din personlighet gubben , en dröm typ ): <3
    Men neje , allt för dej ;* <3
    De ja klistra in har hon skrivit vid olika tillfällen men. Så sjukt underbart

  20. #1100
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Fin asnajs tjej, allt asum, förutom 48 mil bort. värt det?
    pallar icke skriva mer, det där är det som behövs för att ni ska förstå
    Nej. Distansförhållanden är ett helvete.

  21. #1101

  22. #1102
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va skönt det är att få höra sånt här ibland;

    De ja klistra in har hon skrivit vid olika tillfällen men. Så sjukt underbart
    Haha, vilken jävla fjortis.

    Och ni andra, vad vill ni ha för respons på era historier? Att det är synd om er, att tjejen gjorde fel?
    Ut och leta nytt bara, sitt inte inne och snyfta framför ett anonymt forum!

  23. #1103
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Haha, vilken jävla fjortis.

    Och ni andra, vad vill ni ha för respons på era historier? Att det är synd om er, att tjejen gjorde fel?
    Ut och leta nytt bara, sitt inte inne och snyfta framför ett anonymt forum!
    Asså? Vad får dig att tro att hon är det?

  24. #1104
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Asså? Vad får dig att tro att hon är det?
    Är du seriös?
    Titta lite närmare på hur tjejen skriver, har hittills bara stött på fjortisar som skriver t.ex. "awwh" eller varför inte "Jag flippar typ över ): <3". Och glöm inte att hon dessutom har ca 47 hjärtan per mening...

  25. #1105
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är du seriös?
    Titta lite närmare på hur tjejen skriver, har hittills bara stött på fjortisar som skriver t.ex. "awwh" eller varför inte "Jag flippar typ över ): <3". Och glöm inte att hon dessutom har ca 47 hjärtan per mening...
    Lägg ner förfan och var glad för hast skull istället. Jävla pajas

  26. #1106
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är du seriös?
    Titta lite närmare på hur tjejen skriver, har hittills bara stött på fjortisar som skriver t.ex. "awwh" eller varför inte "Jag flippar typ över ): <3". Och glöm inte att hon dessutom har ca 47 hjärtan per mening...
    tråden är till för att snacka och få tips både när det går bra och när man gjort slut och är deppig är det väll klart man söker uppmuntran? om det är på ett anonymt forum eller till sin bästa kompis skiter jag i. istället för att skriva grattis hast skriver du vilken jävla fjortis. väldigt kul och läsa... skit i hur tjejen skriver. menar hon det är det väll bra? stör mig på sånt anonymt folk som är avundsjuka och skriver skit.

    edit: kul för dig hast
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  27. #1107
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan va skönt det är att få höra sånt här ibland;

    De ja klistra in har hon skrivit vid olika tillfällen men. Så sjukt underbart
    Grattis Hoppas det håller!

  28. #1108

  29. #1109
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Hast, grattis till att du har en glad tjej


    Hon skriver ju bara ett <3 per mening? Visst är de väldigt enkelt att låta tuff bakom en skärm på ett "anonymt forum"?
    Haha, verkar vara en fjortis i mina ögon i alla fall. Men visst, grattis alla ni som hittat "den rätta".

  30. #1110
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Grattis häst

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in