1. #4081
    flickaN.


  2. #4082
    Vad tycker ni om 92:or som är tsm med 97:or?

  3. #4083

  4. #4084
    Citat Ursprungligen postat av lennart Visa inlägg
    thats just sick!

    nee men allt utan blöja går ju att töjja.
    hihihihihihih <3

  5. #4085
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    THATS JUST SICK!

    nee men allt utan blöja går ju att töjja.
    Vad jag har hört kör du stenhårt på småpojkar så jag antar att du är väl insatt i ämnet så du har nog rätt. Ska gå och leta på en 3-åring. BRB

  6. #4086
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Vad tycker ni om 92:or som är tsm med 97:or?
    Åldern är ju egentligen bara en siffra, allt hänger väl egentligen på hur mogna respektive är. Dock tycker jag "nästan" att 5 år åldersskillnad kan vara ganska mycket... En 97'a är trots allt bara 14-15 år, medan en 92'a är 19-20. Men som sagt, allt hänger på mognad imo.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #4087
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Vad tycker ni om 92:or som är tsm med 97:or?
    Tycker det är alldeles för stor ålderskillnad. 3 år max, IMO.

    Får man fråga vem utav dom som är du?

  8. #4088
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Åldern är ju egentligen bara en siffra, allt hänger väl egentligen på hur mogna respektive är. Dock tycker jag "nästan" att 5 år åldersskillnad kan vara ganska mycket... En 97'a är trots allt bara 14-15 år, medan en 92'a är 19-20. Men som sagt, allt hänger på mognad imo.
    Min brud är 5 år äldre än mig
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  9. #4089
    Mr,furias avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    hallstahammar
    Inlägg
    119

    2 år om 2 veckor

  10. #4090
    Mt_Tonys avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Hallstahammar
    Inlägg
    34
    Citat Ursprungligen postat av Mr,furia Visa inlägg

    2 år om 2 veckor
    Grattis!! (Y)

  11. #4091
    Mr,furias avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    hallstahammar
    Inlägg
    119
    tack tack rätt nöjd faktist

  12. #4092
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Min brud är 5 år äldre än mig
    Glömde nämna det... det jag skrev är egentligen riktat till den 92'an som är tillsammans med en tjej som är 97'a.

    Det är ju inte allt för vanligt att bruden är så pass mycket äldre, brukar nästan vara tvärtom ju!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  13. #4093
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Glömde nämna det... det jag skrev är egentligen riktat till den 92'an som är tillsammans med en tjej som är 97'a.

    Det är ju inte allt för vanligt att bruden är så pass mycket äldre, brukar nästan vara tvärtom ju!
    Haha, ja.. Brukar dock säga att dom är söt som sjutton om vi kommer in på åldrar
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  14. #4094
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Haha, ja.. Brukar dock säga att dom är söt som sjutton om vi kommer in på åldrar
    Haha okej, låter bra d.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #4095
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Vad tycker ni om 92:or som är tsm med 97:or?
    personligen tycker jag 5 år är för mycket när den yngsta av dom är runt 14-15 år gamla. Helt annan sak när man blir äldre tycker jag då båda är 18 eller 20 åtminstone. Jag och min brud är ju jämngamla skiljer bara några månader mellan oss och de är ju rätt skönt de.

  16. #4096
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Åldern är ju egentligen bara en siffra, allt hänger väl egentligen på hur mogna respektive är. Dock tycker jag "nästan" att 5 år åldersskillnad kan vara ganska mycket... En 97'a är trots allt bara 14-15 år, medan en 92'a är 19-20. Men som sagt, allt hänger på mognad imo.
    Hon kom in i ett samtal på skype för ett tag sen och verkade jävligt barnslig, men jag förstår inte heller hur en så gammal kille kan vilja vara med en liten flicka. Pedofili.
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tycker det är alldeles för stor ålderskillnad. 3 år max, IMO.

    Får man fråga vem utav dom som är du?
    Ålder spelar inte jättestor roll imo, iaf inte när man blir lite äldre men när en är runt 14 år och den andra 20 så känns det fel.

    Jag antar att du kan utläsa av mina inlägg att jag inte är någon av dom

  17. #4097
    Hej grappar, jag har lite bekymmer.
    Det är så att jag ska träffa en brud som jag var på g med för cirkus ett halvår sen. Hon bor 30mil bort eftersom jag flyttade när jag började gymnasiet. Grejen är den att hon ska komma hit och "hälsa på mig" imorrn och jag tror inte jag vill träffa henne. Hon är en underbar tjej osv men jag har absolut ingen lust att varken bli med tjej eller hålla på med allt vad kärlek heter just nu.

    I början när jag flyttade från henne saknade jag henne väldigt mycket, men det gick liksom över och lika så lusten att hålla på med brudar överhuvudtaget. Allt är så chill utan brud och man behöver inte bry sig om massa saker.

    Känns bara som att det kommer bli jobbigt om jag börjar hålla på med henne igen. Vad göra?

    MVH
    Most stickpeople are black

  18. #4098
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Hej grappar, jag har lite bekymmer.
    Det är så att jag ska träffa en brud som jag var på g med för cirkus ett halvår sen. Hon bor 30mil bort eftersom jag flyttade när jag började gymnasiet. Grejen är den att hon ska komma hit och "hälsa på mig" imorrn och jag tror inte jag vill träffa henne. Hon är en underbar tjej osv men jag har absolut ingen lust att varken bli med tjej eller hålla på med allt vad kärlek heter just nu.

    I början när jag flyttade från henne saknade jag henne väldigt mycket, men det gick liksom över och lika så lusten att hålla på med brudar överhuvudtaget. Allt är så chill utan brud och man behöver inte bry sig om massa saker.

    Känns bara som att det kommer bli jobbigt om jag börjar hålla på med henne igen. Vad göra?

    MVH


    Säg precis som de är? Inte så svårt väl?

    - Är inte intresserad av förhållanden just nu!

    Dessutom är 30mil en jävla väg... Hade aldrig haft ett förhållande som bor så långt bort.

  19. #4099
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Hej grappar, jag har lite bekymmer.
    Det är så att jag ska träffa en brud som jag var på g med för cirkus ett halvår sen. Hon bor 30mil bort eftersom jag flyttade när jag började gymnasiet. Grejen är den att hon ska komma hit och "hälsa på mig" imorrn och jag tror inte jag vill träffa henne. Hon är en underbar tjej osv men jag har absolut ingen lust att varken bli med tjej eller hålla på med allt vad kärlek heter just nu.

    I början när jag flyttade från henne saknade jag henne väldigt mycket, men det gick liksom över och lika så lusten att hålla på med brudar överhuvudtaget. Allt är så chill utan brud och man behöver inte bry sig om massa saker.

    Känns bara som att det kommer bli jobbigt om jag börjar hålla på med henne igen. Vad göra?

    MVH
    Ligg med henne, efteråt säger du att det inte skulle funka att bo så långt bort.

  20. #4100
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Säg precis som de är? Inte så svårt väl?

    - Är inte intresserad av förhållanden just nu!

    Dessutom är 30mil en jävla väg... Hade aldrig haft ett förhållande som bor så långt bort.
    Bra sagt.

    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ligg med henne, efteråt säger du att det inte skulle funka att bo så långt bort.
    Eller så beter man sig normalt och agerar som en normal person. Visst är det kul att ligga, men samtidigt har tjejen inte gjort någonting otrevligt och du kan bryta med henne på ett normalt sätt istället.

  21. #4101
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Eller så beter man sig normalt och agerar som en normal person. Visst är det kul att ligga, men samtidigt har tjejen inte gjort någonting otrevligt och du kan bryta med henne på ett normalt sätt istället.
    Tråkmåns.

  22. #4102

  23. #4103
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Tråkmåns.
    Förlåt mig för att jag tänker på folks känslor till skillnad från dig. Världen skulle varit så mycket bättre om alla tänkte till 100 % på sig själva och på sex.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Fan bud på att dra hem en thai snart allts¨åå
    Gött, fixa till mig med?

  24. #4104
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Förlåt mig för att jag tänker på folks känslor till skillnad från dig. Världen skulle varit så mycket bättre om alla tänkte till 100 % på sig själva och på sex.
    Haha oj, råkade jag trampa dig på foten eller? Grabben gör väl som han vill, det var ett förslag.

  25. #4105
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha oj, råkade jag trampa dig på foten eller? Grabben gör väl som han vill, det var ett förslag.
    Nej, jag tycker bara att det är väldigt onödigt att göra så. Det var (enligt mig) ett själviskt förslag, dock är jag kille så jag förstår ändå varför ni skulle göra så.

    Jag har dock en personlig fråga till dig, har du haft något seriöst förhållande? Kommer inte ihåg.

  26. #4106
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nej, jag tycker bara att det är väldigt onödigt att göra så. Det var (enligt mig) ett själviskt förslag, dock är jag kille så jag förstår ändå varför ni skulle göra så.

    Jag har dock en personlig fråga till dig, har du haft något seriöst förhållande? Kommer inte ihåg.
    Jo visst var det ett själviskt förslag, men å andra sidan vet jag inte vad Manfred vill ha. Men visst hade det rätta varit att göra så som Davve sa.
    Ja visst har jag haft det, ta mig inte för någon som ligger runt och sedan inte hör av sig för så är det verkligen inte.

  27. #4107
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jo visst var det ett själviskt förslag, men å andra sidan vet jag inte vad Manfred vill ha. Men visst hade det rätta varit att göra så som Davve sa.
    Ja visst har jag haft det, ta mig inte för någon som ligger runt och sedan inte hör av sig för så är det verkligen inte.
    Ioförsig skulle vi kommer med förslag, han sa inte att vi skulle komma med bra (osjälviska) förslag.
    Bra jobbat lillpöjke (stora pöjken?).

  28. #4108
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ioförsig skulle vi kommer med förslag, han sa inte att vi skulle komma med bra (osjälviska) förslag.
    Bra jobbat lillpöjke (stora pöjken?).
    Haha, är född 94.

  29. #4109
    Jag ska snacka med henne så löser det sig kanske
    Most stickpeople are black

  30. #4110
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Bra sagt.



    Eller så beter man sig normalt och agerar som en normal person. Visst är det kul att ligga, men samtidigt har tjejen inte gjort någonting otrevligt och du kan bryta med henne på ett normalt sätt istället.
    En normal person hade gjort precis som tdwp förslag. Vem bryr sig om tjejens känslor?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in