1. #3271
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hon lovade mig rätt upp i ansiktet mitt på dagen igår att hon INTE skulle sova hos honom för att jag inte gillade det. Hon som tog kontakt med mig, hon som tog initiativet till att "strula" eller vad man nu ska säga första gången. Men sen BAAM som du säger är hon en äcklig ****.
    Ska dock bli skoj sen när du nitar killen! det kommer la kännas gött och sen när hon skriver med dig, du ba: låt mig vara, äckel....
    Tänk känslan!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  2. #3272
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Med tanke på att hon gjorde så kan du ju tänka på att hon faktiskt inte var något att ha hur snäll och så hon än verkade vara. Så gå vidare och skit i henne!
    Ja då! Tog kontakt med en brud som jag snackade med precis innan henne men som aldrig fick tummen ur röven och börja träffa. Hon är grymt mycket vettigare!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #3273
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ja då! Tog kontakt med en brud som jag snackade med precis innan henne men som aldrig fick tummen ur röven och börja träffa. Hon är grymt mycket vettigare!
    Men titta, det kommer att sluta bra säkert detta!

  4. #3274
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fast endå skönt att vara singel för stunden iaf för mig min brud var sjuuuuukt jobbig i slutet så var bara lika bra för hon var fan som en morsa ibland typ?..
    mjo kan tänka mig det, men jag har tröttnat på att vara singel. När tog det slut mellan er?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #3275
    jag vet inte vad jag ska göra! jag vill bara julias bästa vän (hon ser mig som det) men vafan! jag vill ha tillbaka henne! jag vill verkligen det! jag SKA!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  6. #3276
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    mjo kan tänka mig det, men jag har tröttnat på att vara singel. När tog det slut mellan er?
    jag har tröttnat också. åka upp till dalarna och ragga bruadar perry ? ;;
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  7. #3277
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    jag har tröttnat också. åka upp till dalarna och ragga bruadar perry ? ;;
    är inte söderhamn över dalarna? xD
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  8. #3278
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    är inte söderhamn över dalarna? xD
    jo

  9. #3279
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    är inte söderhamn över dalarna? xD
    snett upp tror jag
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  10. #3280
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    snett upp tror jag
    jaha!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  11. #3281
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    jag har tröttnat också. åka upp till dalarna och ragga bruadar perry ? ;;
    jaaa
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #3282
    jag ska fan försöka glömma julia som flickvän! ska ha henne som kompis! detta kommer lösa sig som hon säger "Martin, det ordnar sig, du kommer över mig! jag finns ändå alltid för dig när du är ledsen! bara skicka ett sms så kan du gråta hos mig, men jag klarar inte av att ha dig som pojkvän bara" //julia då! Jag tror fan detta blir bra, jag får fortfarande kramar av henne sålänge? jag får gråta över hennes axel! hon tycker jag är så söt och snäll att hon vill behandla mig som jag förtjänas. dvs snällt. hon säger även: Martin, jag vill fortfarande ha kvar dig som vän! inte glömma mig! jag kommer i alla fall aldrig glömma dig! du kommer alltid finnas i mitt hjärta! (jag började gråta när jag fick höra detta när jag hörde det sista där.)
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  13. #3283
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    jag ska fan försöka glömma julia som flickvän! ska ha henne som kompis! detta kommer lösa sig som hon säger "Martin, det ordnar sig, du kommer över mig! jag finns ändå alltid för dig när du är ledsen! bara skicka ett sms så kan du gråta hos mig, men jag klarar inte av att ha dig som pojkvän bara" //julia då! Jag tror fan detta blir bra, jag får fortfarande kramar av henne sålänge? jag får gråta över hennes axel! hon tycker jag är så söt och snäll att hon vill behandla mig som jag förtjänas. dvs snällt. hon säger även: Martin, jag vill fortfarande ha kvar dig som vän! inte glömma mig! jag kommer i alla fall aldrig glömma dig! du kommer alltid finnas i mitt hjärta! (jag började gråta när jag fick höra detta när jag hörde det sista där.)

    Menar inte att komma helt random och tro att jag vet något om situationen men jag tror det bara gör mer skada än hjälp...

  14. #3284
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Menar inte att komma helt random och tro att jag vet något om situationen men jag tror det bara gör mer skada än hjälp...
    Det är exakt det jag försöker säga till honom då jag suttit i exakt samma situation. Självklart gör Martin som han vill men det kommer bara ta längre tid att komma över henne nu.

  15. #3285
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    mjo kan tänka mig det, men jag har tröttnat på att vara singel. När tog det slut mellan er?
    Jaa vi bråkade jämt efter vår ett års dag och på något konstigt sätt var det självklart alltid jag som skulle vara den skyldige och fick smöra med förlåt heeela tiden , sen när jag gjorde slut fjäskade hon bah neeej allt är mitt fel blablalabllalblalblalbalblablaa , finns massa tjejer här så dyker väll upp någon ny snart ,tog slut typ den 16:e september ..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  16. #3286
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Det är exakt det jag försöker säga till honom då jag suttit i exakt samma situation. Självklart gör Martin som han vill men det kommer bara ta längre tid att komma över henne nu.
    Eller hur... Hans "Kärlek" kommer hållas kvar när han får stanna med henne, gråta med henne och kramas och sånt bara! Kmr bli mer "smärtsamt" i längden bara att inte få henne

  17. #3287
    nej jag tänker inte igga henne!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  18. #3288
    En sak jag noterat i kärlekstråden är att det bara skrivs om vilka tjejer ni gillar osv. Vad hände med brödrarskap? Kärlek betyder inte sexuellt umgänge mellan olika kön, kärlek kan vara din bästa polare, din bror, din morsa/farsa, syrran. Varför lämnas detta ute ?



    denna låten får mig att tänka på mina brödrar

  19. #3289
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Eller hur... Hans "Kärlek" kommer hållas kvar när han får stanna med henne, gråta med henne och kramas och sånt bara! Kmr bli mer "smärtsamt" i längden bara att inte få henne
    Ja precis det jag menar.

    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    nej jag tänker inte igga henne!
    Det säger jag inte heller, självklart kan du fortsätta att prata med henne men när du säger att du vill gråta hos henne, krama om henne osv så märks det ju att du inte kan släppa henne.
    Därför kommer det bli svårare att komma över henne. Ja försöker bara ge dig tips och försöka få dig att inse då du just nu verkar bryta ihop.

  20. #3290
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja precis det jag menar.



    Det säger jag inte heller, självklart kan du fortsätta att prata med henne men när du säger att du vill gråta hos henne, krama om henne osv så märks det ju att du inte kan släppa henne.
    Därför kommer det bli svårare att komma över henne. Ja försöker bara ge dig tips och försöka få dig att inse då du just nu verkar bryta ihop.
    asså nej! så är det inte! asså hon är som en syster för mig nu, jag kan prata med henne, för hon vet hur jag är och förstår mig, hon tröstar mig, hon är helt enkelt en bästa vän. men jag vill inte tolka henne som flickvän mer! och ja, jag var en martyr igår. jag var så deppig, idag mår jag mkt bättre!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  21. #3291
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså nej! så är det inte! asså hon är som en syster för mig nu, jag kan prata med henne, för hon vet hur jag är och förstår mig, hon tröstar mig, hon är helt enkelt en bästa vän. men jag vill inte tolka henne som flickvän mer! och ja, jag var en martyr igår. jag var så deppig, idag mår jag mkt bättre!
    Ja okej bra då.

  22. #3292
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Jaa vi bråkade jämt efter vår ett års dag och på något konstigt sätt var det självklart alltid jag som skulle vara den skyldige och fick smöra med förlåt heeela tiden , sen när jag gjorde slut fjäskade hon bah neeej allt är mitt fel blablalabllalblalblalbalblablaa , finns massa tjejer här så dyker väll upp någon ny snart ,tog slut typ den 16:e september ..
    jobbigt.. mjo tjejer har ju en tendens att bli dominanta och gnälliga efter ett tag.. mjo det gör ju det, men jag har lite svårt att ta kontakt med brudar, förut hade jag lättare för det då jag kände att jag hade bättre självförtroende, nu vet jag inte ens hur jag ska börja..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #3293

  24. #3294
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Du mår bra nu för hon inte struntar i dig, nöjer du inte dig länge med. Men snart ska du se att detta inte är någon bra ide!
    men asså, jag känner, fuck her! hon är min vän nu! hon är snällare nu typ!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  25. #3295
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    men asså, jag känner, fuck her! hon är min vän nu! hon är snällare nu typ!
    Inte för att va sån.. Men du leker just nu en rätt farlig lek som kallas "Katt och råtta" där du i slutänden kommer ha lagt fällben på dig själv om du gick från förhållande till vän med henne ! de e rent av livsfarligt.

  26. #3296
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Inte för att va sån.. Men du leker just nu en rätt farlig lek som kallas "Katt och råtta" där du i slutänden kommer ha lagt fällben på dig själv om du gick från förhållande till vän med henne ! de e rent av livsfarligt.
    Alla är väl olika, bara för att en person inte klarar det betyder det ju inte att han kan det. Och varför är det livsfarligt?

  27. #3297
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jobbigt.. mjo tjejer har ju en tendens att bli dominanta och gnälliga efter ett tag.. mjo det gör ju det, men jag har lite svårt att ta kontakt med brudar, förut hade jag lättare för det då jag kände att jag hade bättre självförtroende, nu vet jag inte ens hur jag ska börja..
    Jaa men hon skulle alltid bestämma.. aha det låter segt :/ , jaa asså det där med början kan vara ett litet problem ibland ..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  28. #3298
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Jaa men hon skulle alltid bestämma.. aha det låter segt :/ , jaa asså det där med början kan vara ett litet problem ibland ..
    mjo..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #3299
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Alla är väl olika, bara för att en person inte klarar det betyder det ju inte att han kan det. Och varför är det livsfarligt?
    Jag har inte gjort de.. och livsfarligt kanske va o ta i men mena om dom fortstätter träffas så kanske han får tillbaka starka känslor fast hon "dissar" för en annan kille då skall di veta att tankarna går i helt fel riktning om han går o blir svartsjuk och de kan innebära deprition som leder till de ena o de andra

  30. #3300
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    En sak jag noterat i kärlekstråden är att det bara skrivs om vilka tjejer ni gillar osv. Vad hände med brödrarskap? Kärlek betyder inte sexuellt umgänge mellan olika kön, kärlek kan vara din bästa polare, din bror, din morsa/farsa, syrran. Varför lämnas detta ute ?

    *Video*

    denna låten får mig att tänka på mina brödrar

    Word!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in