1. #3031
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Namn?
    Haha vettefan om du känner henne Tror hon bor i märsta eller nått :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #3032
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Haha vettefan om du känner henne Tror hon bor i märsta eller nått :S
    Aw okej, vart ju nyfiken.

  3. #3033
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jodå, i get your point Jag får väl helt enkelt hoppas att hon faktiskt var ärlig om det iaf.
    Lycka till! Hoppas för din skull att hon är en härlig tjej!

  4. #3034
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Lycka till! Hoppas för din skull att hon är en härlig tjej!
    Tackar! Det tror jag faktiskt att hon är. Har snackat med henne i stort sett hela dagen och hon säger att hon gillar mig ganska mycket och allt det där och jag känner ju detsamma för henne, så jag får se hur det blir

    Tack för alla svar förresten!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  5. #3035

  6. #3036
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hjälp mig nu, i äm confused! börjar hända grejer med mitt ex. men hittils har vi båda varit väldigt osäkra, bråkat om småsaker. det har varit så att jag har hört av mig ungefär varenda gång, till slut tröttnade jag på hennes torra betéende, som om jag är vilken kille som helst. det gick ett tag och sedan bytte det roller, det var hon som hörde av sig varenda gång. I helgen så var jag på en fest och då skrev jag till henne. då tyckte hon att de enda gångerna jag hör av mig är när jag är full. Jag berättade för henne att jag velat höra av mig, men bara känt mig jobbig och påträngande. vi började småbråka om det där, och jag berättade att hon verkade så ointresserad varje gång jag skrev. hon berättade även hur glad hon blivit när hon sett att just jag skrivit.
    Idag, så frågade hon om jag trodde det skulle fungera. vet inte riktigt om hon menar som ett förhållande men jag antar det. jag svarade iallafall ja, jag tror att det kommer fungera. ja, fick jag som svar. ställde frågan till henne, tror du det skulle fungera? jag vet inte, jag orkar inte med alla dessa bråken. kan någon snälla, snälla hjälpa mig? skulle så gärna vilja bli någonting med den här tjejern.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #3037
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hjälp mig nu, i äm confused! börjar hända grejer med mitt ex. men hittils har vi båda varit väldigt osäkra, bråkat om småsaker. det har varit så att jag har hört av mig ungefär varenda gång, till slut tröttnade jag på hennes torra betéende, som om jag är vilken kille som helst. det gick ett tag och sedan bytte det roller, det var hon som hörde av sig varenda gång. I helgen så var jag på en fest och då skrev jag till henne. då tyckte hon att de enda gångerna jag hör av mig är när jag är full. Jag berättade för henne att jag velat höra av mig, men bara känt mig jobbig och påträngande. vi började småbråka om det där, och jag berättade att hon verkade så ointresserad varje gång jag skrev. hon berättade även hur glad hon blivit när hon sett att just jag skrivit.
    Idag, så frågade hon om jag trodde det skulle fungera. vet inte riktigt om hon menar som ett förhållande men jag antar det. jag svarade iallafall ja, jag tror att det kommer fungera. ja, fick jag som svar. ställde frågan till henne, tror du det skulle fungera? jag vet inte, jag orkar inte med alla dessa bråken. kan någon snälla, snälla hjälpa mig? skulle så gärna vilja bli någonting med den här tjejern.
    hade samma problem förr, fast prata om varför ni börjar små bråka och sånt, och säg att du vill verkligen vara med henne, tjejer tkr ju om sånt, sen varje förhållande har ju bråk, går inte att undvika
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  8. #3038
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Haha vettefan om du känner henne Tror hon bor i märsta eller nått :S
    vem haha? bor i märsta!

  9. #3039
    8 månader med tjejen som dels fyller 16 om 2 veckor, de går framåt!

  10. #3040
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hjälp mig nu, i äm confused! börjar hända grejer med mitt ex. men hittils har vi båda varit väldigt osäkra, bråkat om småsaker. det har varit så att jag har hört av mig ungefär varenda gång, till slut tröttnade jag på hennes torra betéende, som om jag är vilken kille som helst. det gick ett tag och sedan bytte det roller, det var hon som hörde av sig varenda gång. I helgen så var jag på en fest och då skrev jag till henne. då tyckte hon att de enda gångerna jag hör av mig är när jag är full. Jag berättade för henne att jag velat höra av mig, men bara känt mig jobbig och påträngande. vi började småbråka om det där, och jag berättade att hon verkade så ointresserad varje gång jag skrev. hon berättade även hur glad hon blivit när hon sett att just jag skrivit.
    Idag, så frågade hon om jag trodde det skulle fungera. vet inte riktigt om hon menar som ett förhållande men jag antar det. jag svarade iallafall ja, jag tror att det kommer fungera. ja, fick jag som svar. ställde frågan till henne, tror du det skulle fungera? jag vet inte, jag orkar inte med alla dessa bråken. kan någon snälla, snälla hjälpa mig? skulle så gärna vilja bli någonting med den här tjejern.
    Been there, ungefär exakt samma situation.. Tog ett par månader med fjollande fram och tillbaka, avslutade dock det hela med en redig diskussion om att hon var en slyna etc.. Har inte hört av henne på 12 månader, kändes riktigt bra!

    Allt som behövdes var att jag behövde inse att jag faktiskt inte hade känslor för henne

  11. #3041
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Stack hem till den nya tjejen jag aldrig träffat förr igårnatt.. tror jag var hemma vid 6 imorse haha.. Sen åkte jag hem till exet innan idag, go helg
    Du är å pimplar i alla sjöar hör jag?

  12. #3042
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    hade samma problem förr, fast prata om varför ni börjar små bråka och sånt, och säg att du vill verkligen vara med henne, tjejer tkr ju om sånt, sen varje förhållande har ju bråk, går inte att undvika
    det är så svårt! hon sa nu att hon är så rädd för att vi ska börja bråka, och bli osams, hon säger att hon inte vill bli osams med mig. sedan frågade hon om jag verkligen tror det skulle fungera, då sa jag; ja, jag tror det skulle fungera. Jag tror vi skulle kunna undvika dom här små bråken, bara båda försöker så tror jag det skulle fungera bra.
    vi får ju hoppas att hon tar emot det...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Been there, ungefär exakt samma situation.. Tog ett par månader med fjollande fram och tillbaka, avslutade dock det hela med en redig diskussion om att hon var en slyna etc.. Har inte hört av henne på 12 månader, kändes riktigt bra!

    Allt som behövdes var att jag behövde inse att jag faktiskt inte hade känslor för henne
    ajdå, det var inge vidare.. dock skulle jag aldrig kalla henne slyna. inte den tjejen! hon är för snäll för det. vi har liksom hållt på och jollat till och från sedan två år tillbaks, då vi var tillsammans. jag ska verkligen försöka få det och funka, och hoppas på att det är tillräckligt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #3043
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    vem haha? bor i märsta!
    Du går ju i samma skola som jag! Sett din Beta flera gånger där i skolan
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #3044
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du går ju i samma skola som jag! Sett din Beta flera gånger där i skolan
    haha ofta! vart går du då? linje? men vem är flickan?!

  15. #3045
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    haha ofta! vart går du då? linje? men vem är flickan?!
    Går 1:a på Teknik, vad går du då? Vi är på typ femte våningen hela tiden
    Haha säger i PM
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #3046

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Går 1:a på Teknik, vad går du då? Vi är på typ femte våningen hela tiden
    Haha säger i PM
    Är det där mupparna går?

  17. #3047
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Är det där mupparna går?
    nördarna*
    Men ja, natur och teknik
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #3048
    Kan inte fatta att man kan gilla en tjej man bara träffat 4 gånger så pass mycket som jag faktiskt gör
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  19. #3049
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Går 1:a på Teknik, vad går du då? Vi är på typ femte våningen hela tiden
    Haha säger i PM
    haha gör så! jag går bygg på peab

  20. #3050
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kan inte fatta att man kan gilla en tjej man bara träffat 4 gånger så pass mycket som jag faktiskt gör
    Är hon perfekt för en så är hon

  21. #3051
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Är hon perfekt för en så är hon
    Haha, svårt o säga om hon är det än. Men vi har ju så sjukt mkt gemensamt o så är hon så galet mysig o vara med, så aaa
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #3052

  23. #3053
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Tjejer är så jävla snea i sitt beteende. Mitt ex (ja, det är ex ja..) lämnade tillbaka en berlock till ett halsband som jag gett henne. Hon var sur för att jag lagt till en tjej på facebook som går i min klass. Jag blir sur och klagar då hon faktiskt dumpade mig och blir sur för att jag accepterar en klasskompis på facebook. Gick till en lektion och efter den gick jag ut till mitt skåp. Jag skulle bara snabbt hämta sakerna då vi började 5 minuter senare på andra sidan skolan. Exet vill snacka med mig men jag säger att jag inte hinner. Hon blir ännu mer sur och jag säger "visst, gå med mig och prata då". Hon kallar mig idiot, sär o.s.v. så jag bara går vidare med en gnällande tjej bredvid mig. Kommer till en trappa och säger "Här ska jag ner, jag börjar nu så jag kan inte snacka". Får svaret "NU SKA VI SNACKA, OKEJ?!". Säger kyligt "Nej, kommer fan inte att få en försening p.g.a. dig". Då blir hon så jävla förbannat och kastar sin fina touchmobil nerför trappan (2 våningar). Går ner och hämtar den och ger den till henne och säger "Felle, ge dig nu för fan. Det är onödigt att förstöra den eller hur?". Börjar gå ner och hinner kanske halvvägs ner innan jag ser en mobil flyga förbi huvudet. Går bara vidare samtidigt som hon skriker "DU ÄR FAN PATETISK, FATTAR DU DET?!".

    Tre timmar senare får man ett sms:
    "Har du fortfarande kvar berlocken? "
    "Ja, vadådå?"
    "Jag vill ha tillbaka den, så att jag aldrig glömmer dig "
    "Okej, du får den imorgon."
    "*två sidor långt meddelande om alla roliga minnen vi haft*"

    Är det bara en konstig tjej eller kan det måhända vara den gamla ursäkten "PMS"?

  24. #3054
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Text*
    Ojsan. Konstig tjej vette fan. Men MÅNGA tjejer kan bli sånna och tappa stinget när dom inser vad dom har förlorat.


    Ont:

    Går sjukt bra med min flickvän. För 7 månader sen så trodde jag aldrig att jag skulle sätta mig i denna sittvationen och skaffa mig ett seriöst förhållande. Det var då jag var stadens knullkung o knulla med allt o alla.
    Men i dagens läge så har man ett fast o seriöst förhållande 16 mil ifrån sig. Och det ser just nu ut som att flickan har fått jobb här och ska flytta till en lägenhet hit vilket gör att det blir närmare för oss att åka o träffas Sjukt gött!

  25. #3055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tjejer är så jävla snea i sitt beteende. Mitt ex (ja, det är ex ja..) lämnade tillbaka en berlock till ett halsband som jag gett henne. Hon var sur för att jag lagt till en tjej på facebook som går i min klass. Jag blir sur och klagar då hon faktiskt dumpade mig och blir sur för att jag accepterar en klasskompis på facebook. Gick till en lektion och efter den gick jag ut till mitt skåp. Jag skulle bara snabbt hämta sakerna då vi började 5 minuter senare på andra sidan skolan. Exet vill snacka med mig men jag säger att jag inte hinner. Hon blir ännu mer sur och jag säger "visst, gå med mig och prata då". Hon kallar mig idiot, sär o.s.v. så jag bara går vidare med en gnällande tjej bredvid mig. Kommer till en trappa och säger "Här ska jag ner, jag börjar nu så jag kan inte snacka". Får svaret "NU SKA VI SNACKA, OKEJ?!". Säger kyligt "Nej, kommer fan inte att få en försening p.g.a. dig". Då blir hon så jävla förbannat och kastar sin fina touchmobil nerför trappan (2 våningar). Går ner och hämtar den och ger den till henne och säger "Felle, ge dig nu för fan. Det är onödigt att förstöra den eller hur?". Börjar gå ner och hinner kanske halvvägs ner innan jag ser en mobil flyga förbi huvudet. Går bara vidare samtidigt som hon skriker "DU ÄR FAN PATETISK, FATTAR DU DET?!".

    Tre timmar senare får man ett sms:
    "Har du fortfarande kvar berlocken? "
    "Ja, vadådå?"
    "Jag vill ha tillbaka den, så att jag aldrig glömmer dig "
    "Okej, du får den imorgon."
    "*två sidor långt meddelande om alla roliga minnen vi haft*"

    Är det bara en konstig tjej eller kan det måhända vara den gamla ursäkten "PMS"?
    Handlar nog bara om att du inte reagerade som hon ville när hon dumpade dig, hon vill att du ska må skit

  26. #3056
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Ojsan. Konstig tjej vette fan. Men MÅNGA tjejer kan bli sånna och tappa stinget när dom inser vad dom har förlorat.


    Ont:

    Går sjukt bra med min flickvän. För 7 månader sen så trodde jag aldrig att jag skulle sätta mig i denna sittvationen och skaffa mig ett seriöst förhållande. Det var då jag var stadens knullkung o knulla med allt o alla.
    Men i dagens läge så har man ett fast o seriöst förhållande 16 mil ifrån sig. Och det ser just nu ut som att flickan har fått jobb här och ska flytta till en lägenhet hit vilket gör att det blir närmare för oss att åka o träffas Sjukt gött!
    Skoj att höra Putten!

    Fan va knepig din gamla tös har blivit Webbe

  27. #3057
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Har börjat snacka med en skit söt tjej, det har börjat bra i alla fall. Hoppas det blir ännu bättre!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  28. #3058
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Har börjat snacka med en skit söt tjej, det har börjat bra i alla fall. Hoppas det blir ännu bättre!
    Önskar dig lycka till!

    Ont: Känner att jag vill ha ett förhållande, men det finns ju inga bra tjejer...
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  29. #3059
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Skoj att höra Putten!

    Fan va knepig din gamla tös har blivit Webbe
    Jävla knepig ja!

    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Önskar dig lycka till!

    Ont: Känner att jag vill ha ett förhållande, men det finns ju inga bra tjejer...
    Känner att jag inte vill ha ett förhållande, men det finns bra tjejer..

  30. #3060
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jävla knepig ja!



    Känner att jag inte vill ha ett förhållande, men det finns bra tjejer..
    Damn you!













    Senast redigerat av Lutnaes^ den 2011-10-11 klockan 20:15.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in