1. #1

    Ingen respons på gas

    Hej bytte nyss till 70cc. När jag gasar så händer inget. Varvar lite högre eller vad man säger. men inget med hjulet. Förgasaren är original med munstycke storlek 88. (har beställt mindre munstycken eftersom tändstiftet är svart) Original förgasare. Kan verkligen munstycket vara problemet? Kommer väldigt mycket avgaser. Är en speedfight 2 AC

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av chriss Visa inlägg
    Hej bytte nyss till 70cc. När jag gasar så händer inget. Varvar lite högre eller vad man säger. men inget med hjulet. Förgasaren är original med munstycke storlek 88. (har beställt mindre munstycken eftersom tändstiftet är svart) Original förgasare. Kan verkligen munstycket vara problemet? Kommer väldigt mycket avgaser. Är en speedfight 2 AC
    lol en från skara haha ..

    testa med lättare vikter

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    lol en från skara haha ..

    testa med lättare vikter
    åk och hjälp han då^^

    (då du verkar hyffsat skillad)

  4. #4

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Tycker du ska beställa en ny förgasare (17,5-19mm) och munstycken på det
    Ingen mening med och smacka på en 70cc cylinder och sedan inte byta förgasaren.
    Går bättre med ett vanligt effektrör isf. Men ja munstycken gör väldigt stor skillnad och kan vara problemet.
    orginal funkar.. men bestyckningen är ett måste för att få den att gå bra..

    sen allt det med vikter och skit..

  6. #6
    Vill inte ha något synligt trim därför inget effektrör

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av chriss Visa inlägg
    Vill inte ha något synligt trim därför inget effektrör
    det är inte så svårt att dra snuten i skara.. upp på skaraberg mot planteringen..
    eller hindsbo osv osv

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    det är inte så svårt att dra snuten i skara.. upp på skaraberg mot planteringen..
    eller hindsbo osv osv
    Lite små kaxxig

  10. #10
    om du inte kör med luft burk sätt på den , jag kör 70cc med orginal förgasare men hade inte luft burken på men satte på 105 munstycke och luft burk så gick den som faan
    rääser - A way of life

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in