1. #1

    Kicken fastnar och blir seg

    Tjena! när man kickar på min speedfight så fastnar kicken så måste man dra upp den igen och efter en stund så blir kicken ännu segare att dra upp. Kan för tillfället inte få av variator kåpan så kan inte kolla vad felet är. Då till frågan: Är det kick kugghjulet eller kickfjädern som är sliten? (vet att jag måste kolla själv vad problemet är för att vara säker och att ni inte kan svara på den frågan), men om där är någon som har haft samma problem så kan ni ju berätta vad felet var på er!

    Mvh
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Kan sponsra med 200 spänn om du tar på dig Pandadräkt och sjunger kareoke på tunnelbanan i en timme.

  2. #2
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av MaartiIN Visa inlägg
    Tjena! när man kickar på min speedfight så fastnar kicken så måste man dra upp den igen och efter en stund så blir kicken ännu segare att dra upp. Kan för tillfället inte få av variator kåpan så kan inte kolla vad felet är. Då till frågan: Är det kick kugghjulet eller kickfjädern som är sliten? (vet att jag måste kolla själv vad problemet är för att vara säker och att ni inte kan svara på den frågan), men om där är någon som har haft samma problem så kan ni ju berätta vad felet var på er!

    Mvh
    låter som att kick fjädern är kass.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  3. #3

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in