1. #1

    Gilera Stalker Fuckar

    Tjena! bytte cylinder på moppen till en Polini sport 70cc. Efter en stunds mekande gick den helt perfekt och det var dags för en test run

    Gick hur bra som helst och efter en stund börjar den bara bööööaaaa. Och orkar inte varva upp.

    Har kollat allt,bytt tändstift, gjort ren förgasarna, kolla så cylinder inte skar och den är som ny.

    Moppen startar och går bra i ca 3 sek sen böööööar den och dör......


    Några tips? kan det vara att bensinen är så fet så den inte orkar tända på den?

  2. #2
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Kolla soppans väg ner till cylindern. Mixtra även med munstycken och luftskruv.

    Välkommen till forumet!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #3
    Den får bensin, har även kollat skit i slangarna. Och munstycken har jag mixtrat med

    Tackar var medlem på det förra MoppeNet

  4. #4
    lol ägd flexbiel

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    lol ägd flexbiel
    Hur blev han ägd?

  6. #6
    för att han har varit medlem tidigare. + att det va mer skämt / idoni OMG

  7. #7
    blandar du direkt i tanken med olja ?
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

  8. #8
    blandar i dunk innan

  9. #9
    kolla cylinder packningarna / tjuvluft?

  10. #10
    Har fått igång den nu! Har haft isär allt! men sen slog det mig jag ska testa ett annat tändstift. . jag har bytt mellan två tändstift som funkar, och testat med.


    Detta tändstift är bre7s (ngt sånt iaf) men 7 ganska varmt. Men den går bra med det osv osv. Kan det ha några effekter på motorn att det är ett 7:tändstift ?

  11. #11

  12. #12
    Okeej ! har hört att för varmt stift kan bränna hål i kolven :S Det är inget jag vill riskera med nya cyllen :/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in