1. #1
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741

    Trött på alla som ska bumpa upp gamla trådar.

    Som sagt , jag är trött på er som ska bumpa upp gamla trådar .
    Varför sitta och bläddra igenom hela skiten , sen kommentera?
    Fick ni erat tangent-bord i julklapp?

    Varför inte kolla en extra gång hur gammal tråden är?
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  2. #2
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Frågar vänligt, vad som är fel med att bumpa upp en gammal tråd. Aldrig stört mig på sådant. Skulle helt enkelt vilja höra en djupare förklaring, eller ett exempel.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Frågar vänligt, vad som är fel med att bumpa upp en gammal tråd. Aldrig stört mig på sådant. Skulle helt enkelt vilja höra en djupare förklaring, eller ett exempel.
    Om någon kommenterar en bildtråd som är utdöd för länge sen pga att användaren inte längre är aktiv på forumet eller om man skriver ett svar på ett problem som redan är löst!

  4. #4
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag tycker folk ska börja använda sig av "Nya inlägg" Det gör jag hela tiden!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  5. #5

  6. #6
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av August Visa inlägg
    Om någon kommenterar en bildtråd som är utdöd för länge sen pga att användaren inte längre är aktiv på forumet eller om man skriver ett svar på ett problem som redan är löst!
    Ah! förstås, angående fråge-trådar som är lösta, kan det vara lite.. lame.
    Men annars, om man helt enkelt vill skriva nåt fint om en moppe, t.ex. Och bumpar upp en.. smått gammal tråd. Som jag gjorde för inte så länge sen, så ser åtminståne inte jag något fel med det. (EDIT: Om användaren ännu är aktiv!)
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  7. #7
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    det är fråge delen jag syftar på , kom bara inte på ordet när ja skrev.
    Det där med "nya inlägg" håller jag med om.
    Visst man kan ju kolla dom gammla trådarna , men att bumpa upp dom är det som är jobbigt för dom som kanske har gjort ett nytt inlägg och vill ha snabba svar.
    Får inte så snabba svar om man blir ner bumpad direkt
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  8. #8
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Väldigt irriterande också om folk bumpar upp säljes/köpes trådar som är flera månader gamla och trådskaparen har inte synts till sen tråden gjordes. Helt ok om man bumpar upp sina egna trådar osv.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  9. #9

  10. #10
    Javisst jobbigt är det kanske finns någon bra lösning på det?

  11. #11
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Är det inte bättre att man bumpar en gammal tråd än att man skapar en helt ny?
    Tänkte skriva samma sak innan med orkade inte, satt på min Iphone.

  12. #12
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Är det inte bättre att man bumpar en gammal tråd än att man skapar en helt ny?
    Borde vara så, men det finns ju dom som stör sig på det.. inte för att jag är en av dom x)


  13. #13
    Frågan är hur man egentligen orkar bry sig?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in