1. #1

    Wink Lite Frågor Ang Pgo Big Max Eu 02

    Tjenare alla!

    införskaffade mig en PGO big max Eu 02a förra året för att ha något att åka på tills jag var klar med körkortet.. iallafall det är så att jag kännde en kille som hade en pgo big max som hade satt på Effektrör / sportluftfilter osv, och han sa att han inte bytte munstycke utan att den gick bra utan att byta något, jag har satt på ett effektrör ( Lazer Xpro) och jag vet inte om det är pluggat eller inte hur kan man ta reda på det enklast? sen hade jag tänkt byte vikter till 5-6grams, har par vikter till en baotian passar dem?

    kan mopeden på något sätt " gå sönder" om jag nu sätter på ett luftfilter utan byta munstycke? ( även om den skulle gå bra) och behöver man byta något annat när man bytt till ett effektrör? ska föröska ta bort V-ringen imorgon när jag åker in och hämtar mopeden hos morsan!

    tacksam för alla svar
    MVH fredde

  2. #2
    behöver du delar så har jag

  3. #3

  4. #4
    Bossen: okej tack bra att veta !
    repoint: ja jag får köra med den som den är tills jag fått munstycket, vilka passar? någon som kan länka ett som passar org förgasaren?

    har en till fråga angående effektröret, det är så att det inte är någon dämpull i det, är det något som kan skada motorn?

  5. #5

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in